Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    ik hoop dat die rechter vrouwelijk is
    En dat zal je helpen denk je?

Comment

• ya never know

Comment

• Dan kan je zowel hopen op een homo.

Comment

• Comment

dat is behoorlijk kut ja

de man die die regel uitgevonden heeft mogen ze ook tegen de muur zetten
            Ik kan juist hetzelfde zeggen van de jongeman die in die eerste 2 jaar een zware verkeersovertreding begaat.

Comment

• Kan ik ook inkomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                Ik kan juist hetzelfde zeggen van de jongeman die in die eerste 2 jaar een zware verkeersovertreding begaat.
                elke situatie is anders he.. ik ben eigenlijk een kalme chauffeur hoor

op een zonnige zondagmiddag, op een quasi lege baan.. waar iedereen 110-130 rijdt.. ik heb gewoon pech gehad..

Comment

KUT

ik hang er ook aan

131.6 gecorrigeerd op een baan van 90
                  op een lege zondag.. pff de mensen kloten noem ik dat
                  Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  dat is behoorlijk kut ja

de man die die regel uitgevonden heeft mogen ze ook tegen de muur zetten
                  Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  elke situatie is anders he.. ik ben eigenlijk een kalme chauffeur hoor

op een zonnige zondagmiddag, op een quasi lege baan.. waar iedereen 110-130 rijdt.. ik heb gewoon pech gehad..
                  Ik ging zwijgen maar nadat je nog zo wat onzin post waarin je blijk geeft dat je niet snapt welk spelletje je speelt dan wordt het moeilijk...

Je rijdt tegen de 150 op je teller op een baan waar 90 is toegestaan, dat is niet per ongeluk even niet opletten. Dat is gewoon hard en dat die baan daar toe leent of niet is van geen belang, je wist wat de limiet was. En een rustige zondag, voor zover dat al bestaat in het huidige verkeer, is ook geen excuus vind ik.

Mensen tegen de muur zetten omdat ze begaan zijn met hun medemens is ook een straf idee ...

Jouw pech is niet dat ze je gepakt hebben, maar dat je blijkbaar niet inziet dat je fout bezig was...

PS: waar zijn die wegen waar iedereen 110 of meer rijdt waar 90 is toegestaan want ik kom die niet tegen en bol toch 50 000 kilometer per jaar ...
                  Last edited by josenjef; 24/10/2008, 11:38.
                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

ik heb gelukkig nog geen andere overtredingen... wel al een paar keer tegengehouden geweest maar telkens met een vlotte babbel hebben ze me weer laten gaan.
                    Nog geen 2 jaar je rijbewijs en al een paar keer tegengehouden geweest? Ik heb mijn rijbewijs al 13 jaar, doe 60.000km per jaar en ben nog maar 1 keer tegengehouden geweest en dat was voor een lichte snelheidsovertreding (in Nederland nota bene).

Voor de rest sluit ik me volledig aan bij wat josenjef hierboven schreef.
                    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                      Ik ging zwijgen maar nadat je nog zo wat onzin post waarin je blijk geeft dat je niet snapt welk spelletje je speelt dan wordt het moeilijk...

Je rijdt tegen de 150 op je teller op een baan waar 90 is toegestaan, dat is niet per ongeluk even niet opletten. Dat is gewoon hard en dat die baan daar toe leent of niet is van geen belang, je wist wat de limiet was. En een rustige zondag, voor zover dat al bestaat in het huidige verkeer, is ook geen excuus vind ik.

Mensen tegen de muur zetten omdat ze begaan zijn met hun medemens is ook een straf idee ...

Jouw pech is niet dat ze je gepakt hebben, maar dat je blijkbaar niet inziet dat je fout bezig was...

PS: waar zijn die wegen waar iedereen 110 of meer rijdt waar 90 is toegestaan want ik kom die niet tegen en bol toch 50 000 kilometer per jaar ...
                      Ik wil het zeker niet goed praten he, sorry als het mss zo over kwam.

het is idd een stomme fout van me, even een zwak moment.

zoals ik al zei ben ik in het dagelijkse verkeer vrij kalm en hoffelijk voor zwakke weggebruikers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                        Nog geen 2 jaar je rijbewijs en al een paar keer tegengehouden geweest? Ik heb mijn rijbewijs al 13 jaar, doe 60.000km per jaar en ben nog maar 1 keer tegengehouden geweest en dat was voor een lichte snelheidsovertreding (in Nederland nota bene).

Voor de rest sluit ik me volledig aan bij wat josenjef hierboven schreef.
                        da valt te zien waar je rijdt he.

Als je elke dag naar Brussel en terug pendelt kom je ook aan dat jaarlijks aantal kilometers. De kans dat je echter wordt tegengehouden in de ochtend- en avondspits lijkt me wel pakken kleiner (en meestal is t dan toch file )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          da valt te zien waar je rijdt he.

Als je elke dag naar Brussel en terug pendelt kom je ook aan dat jaarlijks aantal kilometers. De kans dat je echter wordt tegengehouden in de ochtend- en avondspits lijkt me wel pakken kleiner (en meestal is t dan toch file )
                          En als je niet constant zotte toeren uithaalt is de kans dat je wordt tegengehouden helemaal nihil natuurlijk

Ik wil maar zeggen, als de politie je tegenhoudt dan is dat meestal niet voor de lol of omdat ze je kop niet kunnen zien. En als dat niet één keer maar verschillende keren op korte tijd gebeurt ... dan mag je je rijgedrag wel eens kritisch bekijken.
                          AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                            En als je niet constant zotte toeren uithaalt is de kans dat je wordt tegengehouden helemaal nihil natuurlijk

Ik wil maar zeggen, als de politie je tegenhoudt dan is dat meestal niet voor de lol of omdat ze je kop niet kunnen zien. En als dat niet één keer maar verschillende keren op korte tijd gebeurt ... dan mag je je rijgedrag wel eens kritisch bekijken.
                            1 keer omdat ik door een C1 bord ben gereden (onopzettelijk!).. flik stond er op te kijken... achtervolgd en me doen laten stoppen. Uiteindelijk gaf hij toe dat het slecht was aangeduid en hij ging het zo laten.

1 keer omdat mijn kentekenplaatverlichting kapot was.

Comment

1 keer omdat ik door een C1 bord ben gereden (onopzettelijk!).. flik stond er op te kijken... achtervolgd en me doen laten stoppen. Uiteindelijk gaf hij toe dat het slecht was aangeduid en hij ging het zo laten.

1 keer omdat mijn kentekenplaatverlichting kapot was.
                              Okee, da's peanuts. In je originele tekst klonk het een stuk ernstiger.
                              AutoMinded.be

Comment

• Maar, da's de wereld nog ni he. Da's waarschijnlijk alleen maar een klein boete (jonge leeftijd én het zijn van student; speel dat ook zo uit) of je rijbewijs max. 15 dagen weg.
                                En dan nog kan je rijden, als je normaal doet dan.

En dat is moeilijk, moet je mij niet zegge.

Comment

• Flitspaal in Bertem op de E40 werkt nog steeds niet. Gisteren gepasseerd en er vlogen zeker 3-4 wagens voorbij tegen 140+ en geen flits afgegaan. (was rond half 1 dus donker )

Comment

• Die aan de autostrade aan sint-michiels in brugge werkt ook niet. en ik maar steeds remmen!
                                    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten

Ik bol er evenveel en ik kom constant zo'n banen tegen.
                                      bv. de N60 Gent-Oudenaarde. Of het stuk expressweg tussen Knesselare en Maldegem. Of ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten

Ik bol er evenveel en ik kom constant zo'n banen tegen.
                                        bv. de N60 Gent-Oudenaarde. Of het stuk expressweg tussen Knesselare en Maldegem. Of ...
                                        Dan zijn die in vlaanders hevige ventjes, daar kom ik niet zo vaak. Hoog tijd om daar wat camera's te gaan installeren dus
                                        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Er staan daar aan iedere lichten camera's. Maar ertussen kan je zonder cruisecontrol echt geen 90 rijden, onmogelijk! 't Gaat daar lichtjes naar beneden ook, dus in 5de lichtjes aan je gas komen en je gaat er al boven, geen gas geven bol je trager dan 90.

Bij wijze van spreken natuurlijk.

Comment

Working...
                                          X