Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wtf

Achteruitrijden op de autostrade mag toch niet? 30 rijden ook niet trouwens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten

Weer wat minder franse rommel op de baan
      Werk voor jullie ja

Ofwel een hoop verzekeringszever met de nieuwe, ofwel komen we gewoon een andere halen als ik dan toevallig met de oude reed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Werk voor jullie ja

Ofwel een hoop verzekeringszever met de nieuwe, ofwel komen we gewoon een andere halen als ik dan toevallig met de oude reed
        Ik zorg zelf voor werk...

Daarstraks nog de poort op het werk geramd, raam van een kangoo eruit en de poort jaak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk Berichten
          Wtf

Achteruitrijden op de autostrade mag toch niet? 30 rijden ook niet trouwens

Ze rijden niet achteruit.

Ze rijden normaal... remmen af, en draaien in op dat uitlopertje van zo'n flitsplaats. Eens daarin gereden rijden ze achteruit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
            Ze rijden niet achteruit.

Ze rijden normaal... remmen af, en draaien in op dat uitlopertje van zo'n flitsplaats. Eens daarin gereden rijden ze achteruit.
            Verkeerd begrepen dan.

Maar dan nog, rare situatie en dat allemaal voor de 'verkeersveiligheid'.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk Berichten
              Verkeerd begrepen dan.

Maar dan nog, rare situatie en dat allemaal voor de 'verkeersveiligheid'.

Inderdaad. Het is levensgevaarlijk.

Goed opgemerkt.

Comment

• Indien beschikbaar, springen de collega's met een Signa of FJR in , om het verkeer op het linkerbaanvak te stremmen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                  een Signa of FJR
                  een wat?

Comment

• 92 ipv 90

50 euro.

Bleiters.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                      een wat?
                      Ne lichtbak op het dak...

Comment

• Weet er iemand of de flitspalen op de Kortrijksesteenweg in Gent werken?
                        Het zijn die van enkele honderden m na de Sterre, richting St. Martens-Latem, aan die school.
                        Sinds kort is het daar blijkbaar in deze richting nu ook zone 30, maar ik ben er met 50 doorgereden tot ik plots dat stom "einde zone 30"-bord zag.
                        De rest van het verkeer reed ook ongeveer zo snel. Geen flits gezien.

Anders hoor ik het wel binnen een week of 2-3...
                        Last edited by ErikF; 17/10/2008, 18:42.

Comment

• Als 'k het goed gezien heb, waren ze vanmorgen de lussen aan 't leggen aan die twee nieuwe flitspalen op de Singel rond St-Niklaas thv de Raapstraat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ErikF Bekijk Berichten
                            Weet er iemand of de flitspalen op de Kortrijksesteenweg in Gent werken?
                            Het zijn die van enkele honderden m na de Sterre, richting St. Martens-Latem, aan die school.
                            Sinds kort is het daar blijkbaar in deze richting nu ook zone 30, maar ik ben er met 50 doorgereden tot ik plots dat stom "einde zone 30"-bord zag.

Die werken wel degelijk ...
                            ( wist trouwens ook niet dat het nu zone 30 is ginder , merci voor de info ... )

Ik kwam eens van Gent , toen ik aan 50 kwam afgereden en er mij een 3 tal
                            auto's inhaalden aan hogere snelheid , van 2 van de 3 werd een mooie foto getrokken.
                            Hoe die 2e zo dom geweest is van ook nog geflist te worden begrijp ik nog altijd niet.

Misschien staan ze nog ingesteld op 50 en heb je geluk gehad ( en laten ze dit ook zo staan) Want als ze effectief op 30 zullen ingesteld worden dan kunnen ze ineens
                            iemand van onze nationale vrienden erbij zetten om het rolletje constant te verwisselen.

Comment

die werken!

Comment

• Dan zou het kunnen dat ik 3 dagen op rij een leuke brief krijg.

Daar gaat m'n eerste weekloon na 'n maand zonder... Net in de maand dat ik m'n BIV mag betalen ook.
                                Last edited by ErikF; 17/10/2008, 23:49.

Comment

Is dat geen 'dynamisch' bord dat kan swichen tussen 30 en 50?
                                  2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

• de Kortrijksesteenweg is toch gekend om de veiligste straat te zijn van Gent? De mannen rijden traag om links en rechts te kijken...

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk Berichten
                                      Is dat geen 'dynamisch' bord dat kan swichen tussen 30 en 50?
                                      Ik passeerde er iedere keer na 17.00 u, dus buiten de schooluren. Ik hoop dat dat telt als 50 dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                                        Als 'k het goed gezien heb, waren ze vanmorgen de lussen aan 't leggen aan die twee nieuwe flitspalen op de Singel rond St-Niklaas thv de Raapstraat.
                                        ah, how

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                          de Kortrijksesteenweg is toch gekend om de veiligste straat te zijn van Gent? De mannen rijden traag om links en rechts te kijken...
                                          Dat is pas verder op de Kortrijksesteenweg hoor ...
                                          En daar kan je maar beter goed uit je doppen kijken en niet te veel opzij zitten staren want om dezelfde reden staat de boel daar regelmatig eens stil en als je dan niet op tijd op je rem gaat staan ...

Comment

Working...
                                          X