Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Weet er iemand of de flitspalen op de Kortrijksesteenweg in Gent werken?
Het zijn die van enkele honderden m na de Sterre, richting St. Martens-Latem, aan die school.
Sinds kort is het daar blijkbaar in deze richting nu ook zone 30, maar ik ben er met 50 doorgereden tot ik plots dat stom "einde zone 30"-bord zag.
De rest van het verkeer reed ook ongeveer zo snel. Geen flits gezien.
Het zijn die van enkele honderden m na de Sterre, richting St. Martens-Latem, aan die school.
Sinds kort is het daar blijkbaar in deze richting nu ook zone 30, maar ik ben er met 50 doorgereden tot ik plots dat stom "einde zone 30"-bord zag.
Anders hoor ik het wel binnen een week of 2-3...
Die werken wel degelijk ...
( wist trouwens ook niet dat het nu zone 30 is ginder , merci voor de info ... )
Ik kwam eens van Gent , toen ik aan 50 kwam afgereden en er mij een 3 tal
auto's inhaalden aan hogere snelheid , van 2 van de 3 werd een mooie foto getrokken.
Hoe die 2e zo dom geweest is van ook nog geflist te worden begrijp ik nog altijd niet.
Misschien staan ze nog ingesteld op 50 en heb je geluk gehad ( en laten ze dit ook zo staan) Want als ze effectief op 30 zullen ingesteld worden dan kunnen ze ineens
iemand van onze nationale vrienden erbij zetten om het rolletje constant te verwisselen.
Anders hoor ik het wel binnen een week of 2-3...
Is dat geen 'dynamisch' bord dat kan swichen tussen 30 en 50?
2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?
de Kortrijksesteenweg is toch gekend om de veiligste straat te zijn van Gent? De mannen rijden traag om links en rechts te kijken...
Dat is pas verder op de Kortrijksesteenweg hoor ...
En daar kan je maar beter goed uit je doppen kijken en niet te veel opzij zitten staren want om dezelfde reden staat de boel daar regelmatig eens stil en als je dan niet op tijd op je rem gaat staan ...
Comment