Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door JCVD Bekijk Berichten
    De Fransen die hier geflitst worden gaan ook twee keer nadenken alvorens hun boetes te betalen.
    Ik hanteer hetzelfde principe.

Als de Fransen ze naar België opsturen, hoelang duurt dat voor je ze in de bus krijgt?
    Als ze niet aangetekent zijn, nooit toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
      Het is maar dat jullie het weten, maar in de omgeving Geetbets/Kortenaken doet een witte Nissan Primera break dienst als flitswagen, is naar mijn weten ook de enige flitswagen in die buurt.
      die niet alleen, wordt trouwens regelmatig gebruikt ook in Bunsbeek.

Afgelopen donderdag op de baan richting Halen vanuit Geetbets, een licht uitgebouwde zwarte Opel Corsa. Tenzij dat het een auto van ne Johnny was die toevallig ook 2 verstralers onderaan zijn voorbumper had hangen. Reed voorzichtig omdat een tegenligger met zijn lichten had gedaan en vermits ze daar al eens staan ...

weet niet of het hier al gezegd is, maar thv Bertem zijn ze in de middenberm op de E40 ook een kastje aan het plaatsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
        Als ze niet aangetekent zijn, nooit toch?
        Ik wacht af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JCVD Bekijk Berichten
          Ik wacht af.
          Wat krijgen we nu? De man die heiliger is dan de paus heeft gezondigd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
            Wat krijgen we nu? De man die heiliger is dan de paus heeft gezondigd?

Nooit eerder gezondigd?
            Nooit gepakt, ja.

Het POI-bestandje met Franse flitspalen bleek niet echt goed te werken.

Comment

• Die witte Nissan Primera Break...
              Da's ook die voor Tielt-Winge en omstreken.
              Da's de vervanger van de 306 break, ook in het wit, die me mijn rijbewijs heeft gekost in 2004..
              Mesta flitser, maar voorlopig zonder bewegingssensor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JCVD

Het POI-bestandje met Franse flitspalen bleek niet echt goed te werken.
                Niet compleet of niet juist ge-activeerd ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                  Niet compleet of niet juist ge-activeerd ?
                  Beide.
                  Bestand kwam van het gpspassion-forum.

Alle andere POI-bestanden van die site werkten perfect in Frankrijk en de Belgische flitspalen van flits.bnet.be ook,...

Comment

• En dan zijn er die commentaar leveren op een DSI

Met die POI-lijstjes gaan ze bij elk mogelijk punt op de rem, een DSI zorgt er tenminste voor dat er enkel geremd wordt als het nodig is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      En dan zijn er die commentaar leveren op een DSI
                      Echt?

Maar jongens toch...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                        een DSI zorgt er tenminste voor dat er enkel geremd wordt als het nodig is
                        Da's nooit nodig als je de juiste snelheid rijdt

Comment

Met die POI-lijstjes gaan ze bij elk mogelijk punt op de rem, een DSI zorgt er tenminste voor dat er enkel geremd wordt als het nodig is
                          Een DSI is alleen maar voor jongens die zich als een grote man willen gedragen.

Comment

Heb ik anders weinig van gemerkt in die q7.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                              Heb ik anders weinig van gemerkt in die q7.
                              Ik weet het, ik moet nog wennen aan het idee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                Een DSI is alleen maar voor jongens die zich als een grote man willen gedragen.
                                de grote mannen niet beledigen he

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nielz Bekijk Berichten
                                  vandaag m'n boete in de bus gehad:

datum: 3/08/08 om 03u15 door een anonieme wagen.

Gemeten snelheid: 102 km/u
                                  Gecorrigeerde snelheid: 95,88 km/u

waar je 70 km/u mag.

Boete: 125 euro
                                  En ik was 175€ kwijt na correctie met 98 in een zone 70 Hier klopt iets nie

Comment

• Die 2 en een sjiek extra zullen u den das omdoen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                                      Zijt ge zeker? dat zou enorm straf zijn!

want het is 50 euro tot 80km/u + 5 euro per kilometer per uur dat je er nog boven zit.

dus 50 + 15 x 5 euro = 125 euro.

dus die van mij "klopt"

Comment

Bijdrage voor ouders van verongelukte kinderen

Comment

Of het al dan niet binnen de bebouwde kom was (en de aard van de weg) speelt ook een rol. Los van de toegelaten snelheid.

Comment

Working...
                                          X