Mededeling

Collapse
No announcement yet.

o))) Flits PartII o)))

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuwe flitspaal in oostende

Hierbij een copie van een mail die ik gekregen heb. Je bent gewaarschuwd!!!

voor diegenen die naar de zee willen (en een zware voet
    hebben), opgelet!

OPGELET,
    als je naar Oostende
    rijdt.

Dit is de nieuwe flitspaal op
    het stuk E40 Brugge-Oostende op 500m voor het
    binnenrijden in Oostende !!!

Je bent nog op de autostrade
    maar je mag hier slechts nog 50 km/u meer rijden, een
    paar honderd meter ervoor is dit nog 120 !!!!!!!!!

Dit stukje kan je je
    rijbewijs kosten, als je dus hier 90 km/u rijdt, ben je
    sowieso je rijbewijs kwijt !!!

Stuur dit naar iedereen die je

kent !

In de mail staan nog foto's die ik blijkbaar niet geplakt krijg maar de flitser staat direct achter het verkeersbord

Comment

• Ik heb die mail ook gehad, eens zien of ik die foto's er wel afkrijg...

Comment

• da's echt voor de mensen te kloten.. van 120 naar 50

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          da's echt voor de mensen te kloten.. van 120 naar 50

Nee, dat is om levens te redden.

Comment

• die mail is oud hoor

Comment

• Foto's

Comment

• Ha, is trouwens niet waar!

Zijn gewoon luchtroostertjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk Berichten
                  Ha, is trouwens niet waar!

Zijn gewoon luchtroostertjes
                  Lijkt me ook eerder zoiets...
                  en anders ramt zich daar vroeg of laat wel een vrachtwagen in.

Comment

• Onzin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      Onzin

Inderdaad. Onzin die al enige jaren oud is.

Maar ... We gaan het toch gewoon verplaatsen naar het 'flits-topic'.

Comment

• En als ik nog 1 keer die vangrail zie die ze zogezegd overal stiekem gaan installeren word ik gek

Comment

• Die mail is idd al jaren oud en complete nonsens, en gelukkig maar.

Zorgde destijds trouwens voor gevaarlijke taferelen, wagens die plots van 120 naar 50 km/u afremden, nietsvermoedende achterliggers die minstens 100 rijden er haast tegen enz...

Echt, als je daar 50 rijdt ben je een gigantisch gevaar op de (snel)weg !

Gelukkig rij ik er nu altijd af in Oudenburg, moet ik me daar alvast nooit zorgen over maken

Comment

• Mijn enigste flitsboete ooit heb ik gekregen in oudenburg ,
                            ( moest van de DIV naar de post , toen nog achter een fiscale zegel )
                            dus ik rij door naar het rondpunt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                              Die mail is idd al jaren oud en complete nonsens, en gelukkig maar.

Zorgde destijds trouwens voor gevaarlijke taferelen, wagens die plots van 120 naar 50 km/u afremden, nietsvermoedende achterliggers die minstens 100 rijden er haast tegen enz...

Gelukkig rij ik er nu altijd af in Oudenburg, moet ik me daar alvast nooit zorgen over maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten

Nee, dan red je levens!

Comment

• Daarstraks geflitst.

Reed 160 op teller ofzo, maar door de spray van de regen en opspattend water kon ik zelf de nummerplaten van de andere auto's niet lezen, dus volgens mij hebben ze best een wazige foto van mijn plaat ook.

En dan zat op de terugweg ook nog de kutste boete ooit in de bus.
                                  77 waar je 70 mag, gecorrigeerd naar 71, boete: 50€

Dan rijdt een mens eens rustig, kan ie nog gaan betalen

Comment

• Wie snel wilt rijden, moet de mogelijke gevolgen ervan dragen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                      Wie snel wilt rijden, moet de mogelijke gevolgen ervan dragen.
                                      Ja, volledig mee akkoord.

Maar een boete bij 71kmh vind ik zuur. Ze hebben mij daar al een paar keer gehad aan 90 enzo, terecht. Maar 71 is zuur omdat het niet te snel is

Comment

• Ahja, woensdag 3 keer geflitst geweest in het rijden naar Nice.

Vandaag in het terugrijden ging dat iets moeilijker, maja Franse vervangwagens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                          Wie snel wilt rijden, moet de mogelijke gevolgen ervan dragen.
                                          Idd, 't is een dure hobby. Persoonlijk vind ik de daaraan verbonden rijverboden erger, wat niet wil zeggen dat ik de boetes geen weggegooid geld vind he.

Comment

Working...
                                          X