Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Inforad V4 radar alarm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
    Je kan het volume aanpassen, en je hebt een knopje om al rijdende risico zones aan te geven.

Opzich wel handig en mss zijn meerprijs wel waard.
    Maar heb ook al negatieve commentaren gelezen inzake satteliet verbinding.
    1 t 2 l'en

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      1 t 2 l'en
      De spellingchecker in Firefox kan je reddende engel zijn op dit forum!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
        Kan iemand 's die bruikbare excel-file pm'en voor Inforad. Voor mobiele controles dan.

Op http://flits.bnet.be/ staan er een pak opgelijst in html, maar zonder gps coordinaten enzo.

ik heb mijne sinds gisteren, eerst een uur zitten zoeken om dat ding te laten detecteren.
        Blijkt dat ze niet werken om x64 systemen .
        Had gelukkig nog een partitie over, daarna vista x86 op geinstalleerd en was onmiddellijk vertrokken.

Zou er iemand de csv file naar mij kunnen mailen aub?
        Of ze misschien ergens online zetten waar iedereen ze kan downloaden, want de rapidshare link eerder in dit topic werkt niet.

Ik kan eventueel proberen ze op men webspace te zetten

Alvast bedankt
        Database error.
        The database has encountered a problem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
          ik heb mijne sinds gisteren, eerst een uur zitten zoeken om dat ding te laten detecteren.
          Blijkt dat ze niet werken om x64 systemen .
          Had gelukkig nog een partitie over, daarna vista x86 op geinstalleerd en was onmiddellijk vertrokken.

Zou er iemand de csv file naar mij kunnen mailen aub?
          Of ze misschien ergens online zetten waar iedereen ze kan downloaden, want de rapidshare link eerder in dit topic werkt niet.

Ik kan eventueel proberen ze op men webspace te zetten

Alvast bedankt
          ik zal dat eens proberen, ben wel niet zo handig met computers, dus dit kan even duren

Comment

• Iedereen nog tevreden over hun K1 ?
            Staat hier ergens in een boekje... dan kopen we er ook wel eentje
            En geeft het ook mobiele flitsers aan ?
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• INFORAD k1 - V3 - V4 gewoon moderne oplichterij?

ben sinds bijna een jaar eigenaar van zo'n toestel: vorige zomer gekocht bij Auto5: de K1 was uitgeput dus maar de V3 gekocht; zowel in de Zafira , de 320d bmw en op de moto geprobeerd naast de TomTom(!) = blijkt totaal onbetrouwbaar - na meer dan 2 maand wachten ander toestel gekregen zelfde verhaal! Toestel dan naar invoerder opgestuurd samen met battery-backup accessoire - kreeg alleen een model V4 terug, battery-backup 'verdwenen'! = ook 3e poging is gewoon fiasco, dat terwijl de tomtom-gps perfecte ontvangst heeft! Heel veel tijdverlies, frustratie en mijn geld ben ik kwijt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                Iedereen nog tevreden over hun K1 ?
                Staat hier ergens in een boekje... dan kopen we er ook wel eentje
                En geeft het ook mobiele flitsers aan ?
                geen mobiele flitsers, maar soms wel de plaatsen waar ze heel vaak staan te flitsen
                hier nog altijd erg tevreden over de K1
                1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rvdl Bekijk Berichten
                  ben sinds bijna een jaar eigenaar van zo'n toestel: vorige zomer gekocht bij Auto5: de K1 was uitgeput dus maar de V3 gekocht; zowel in de Zafira , de 320d bmw en op de moto geprobeerd naast de TomTom(!) = blijkt totaal onbetrouwbaar - na meer dan 2 maand wachten ander toestel gekregen zelfde verhaal! Toestel dan naar invoerder opgestuurd samen met battery-backup accessoire - kreeg alleen een model V4 terug, battery-backup 'verdwenen'! = ook 3e poging is gewoon fiasco, dat terwijl de tomtom-gps perfecte ontvangst heeft! Heel veel tijdverlies, frustratie en mijn geld ben ik kwijt.
                  Spijtige zaak uiteraard.
                  Om dergelijke opmerkingen heb ik geen V gekocht maar de K1.

En ik ben hier zeer content van dus deze kan ik je zeker aanbevelen, spijtig van je problemen wel

Comment

• Net eentje gaan halen.. is aansluiten op de pc

Comment

• Ik heb een probleem bij het registreren op men pc.
                      Ik heb INFORAD MANAGER geïnstalleerd, maar hij vind de inforad niet
                      Hebben jullie de HTTP gedownload of die andere, of maakt dit geen verschil?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                        Ik heb een probleem bij het registreren op men pc.
                        Ik heb INFORAD MANAGER geïnstalleerd, maar hij vind de inforad niet
                        Hebben jullie de HTTP gedownload of die andere, of maakt dit geen verschil?
                        Je moet het toestelletje aanzetten ,inpluggen en dan dubbelklikken op INFORAD

Comment

• Kheb het meermaals geprobeerd, en het is gelukt. Hij is nu helemaal up-to-date. Instellingen ingeschakeld.. ziet er leuk uit !

Comment

• Kan je de waarschuwingstijd ook niet wat aanpassen?
                            Want dit is wel heel veel, niet?

Comment

• En blijft dit constant piepen tot je toegelaten snelheid rijd? of kan je dit instellen?

Comment

• Stoort dat zo als je achteraan zit.

lees het topic eens zou ik zeggen, daar staan al uw antwoorden in.

trouwens op de print die je laat zien staat onderaan de oplossing van uw waarschuwingstijd.
                                wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  Hier ook, enkel op de R1 word ik er zot van
                                  Ah gij ook?

Ik gisteren da spel getest en op de ring rond Antwerpen, wa is me da man? Da spel blijft maar piepen, zelfs al rijdt ge 80

Comment

• haha echt he!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Ik gisteren da spel getest en op de ring rond Antwerpen, wa is me da man? Da spel blijft maar piepen, zelfs al rijdt ge 80
                                      hmja, ik leg hem op de R1 altijd af =/

Comment

• Wat ik me afvraag: Bestaat er ook een inforad die je als gps ontvanger kunt gebruiken voor je gsm met tomtom/navgate software via BT ofzo?
                                        2009 BMW E91 320d
                                        2002 BMW E46 M3
                                        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                          Wat ik me afvraag: Bestaat er ook een inforad die je als gps ontvanger kunt gebruiken voor je gsm met tomtom/navgate software via BT ofzo?
                                          dat lijkt me allesbehalve haalbaar met de huidige technologie & markt

Comment

Working...
                                          X