Oorspronkelijk geplaatst door cimonium
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Inforad V4 radar alarm
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten1 t 2 l'en
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk BerichtenKan iemand 's die bruikbare excel-file pm'en voor Inforad. Voor mobiele controles dan.
Op http://flits.bnet.be/ staan er een pak opgelijst in html, maar zonder gps coordinaten enzo.
ik heb mijne sinds gisteren, eerst een uur zitten zoeken om dat ding te laten detecteren.
Blijkt dat ze niet werken om x64 systemen.
Had gelukkig nog een partitie over, daarna vista x86 op geinstalleerd en was onmiddellijk vertrokken.
Zou er iemand de csv file naar mij kunnen mailen aub?
Of ze misschien ergens online zetten waar iedereen ze kan downloaden, want de rapidshare link eerder in dit topic werkt niet.
Ik kan eventueel proberen ze op men webspace te zetten
Alvast bedanktDatabase error.
The database has encountered a problem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichtenik heb mijne sinds gisteren, eerst een uur zitten zoeken om dat ding te laten detecteren.
Blijkt dat ze niet werken om x64 systemen.
Had gelukkig nog een partitie over, daarna vista x86 op geinstalleerd en was onmiddellijk vertrokken.
Zou er iemand de csv file naar mij kunnen mailen aub?
Of ze misschien ergens online zetten waar iedereen ze kan downloaden, want de rapidshare link eerder in dit topic werkt niet.
Ik kan eventueel proberen ze op men webspace te zetten
Alvast bedankt
Comment
-
INFORAD k1 - V3 - V4 gewoon moderne oplichterij?
ben sinds bijna een jaar eigenaar van zo'n toestel: vorige zomer gekocht bij Auto5: de K1 was uitgeput dus maar de V3 gekocht; zowel in de Zafira , de 320d bmw en op de moto geprobeerd naast de TomTom(!) = blijkt totaal onbetrouwbaar - na meer dan 2 maand wachten ander toestel gekregen zelfde verhaal! Toestel dan naar invoerder opgestuurd samen met battery-backup accessoire - kreeg alleen een model V4 terug, battery-backup 'verdwenen'! = ook 3e poging is gewoon fiasco, dat terwijl de tomtom-gps perfecte ontvangst heeft! Heel veel tijdverlies, frustratie en mijn geld ben ik kwijt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIedereen nog tevreden over hun K1 ?
Staat hier ergens in een boekje... dan kopen we er ook wel eentje
En geeft het ook mobiele flitsers aan ?
hier nog altijd erg tevreden over de K1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rvdl Bekijk Berichtenben sinds bijna een jaar eigenaar van zo'n toestel: vorige zomer gekocht bij Auto5: de K1 was uitgeput dus maar de V3 gekocht; zowel in de Zafira , de 320d bmw en op de moto geprobeerd naast de TomTom(!) = blijkt totaal onbetrouwbaar - na meer dan 2 maand wachten ander toestel gekregen zelfde verhaal! Toestel dan naar invoerder opgestuurd samen met battery-backup accessoire - kreeg alleen een model V4 terug, battery-backup 'verdwenen'! = ook 3e poging is gewoon fiasco, dat terwijl de tomtom-gps perfecte ontvangst heeft! Heel veel tijdverlies, frustratie en mijn geld ben ik kwijt.
Om dergelijke opmerkingen heb ik geen V gekocht maar de K1.
En ik ben hier zeer content van dus deze kan ik je zeker aanbevelen, spijtig van je problemen wel
Comment
-
Ik heb een probleem bij het registreren op men pc.
Ik heb INFORAD MANAGER geïnstalleerd, maar hij vind de inforad niet
Hebben jullie de HTTP gedownload of die andere, of maakt dit geen verschil?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk heb een probleem bij het registreren op men pc.
Ik heb INFORAD MANAGER geïnstalleerd, maar hij vind de inforad niet
Hebben jullie de HTTP gedownload of die andere, of maakt dit geen verschil?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenHier ook, enkel op de R1 word ik er zot van
Ik gisteren da spel getest en op de ring rond Antwerpen, wa is me da man? Da spel blijft maar piepen, zelfs al rijdt ge 80
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk gisteren da spel getest en op de ring rond Antwerpen, wa is me da man? Da spel blijft maar piepen, zelfs al rijdt ge 80
Comment
-
Wat ik me afvraag: Bestaat er ook een inforad die je als gps ontvanger kunt gebruiken voor je gsm met tomtom/navgate software via BT ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenWat ik me afvraag: Bestaat er ook een inforad die je als gps ontvanger kunt gebruiken voor je gsm met tomtom/navgate software via BT ofzo?
Comment
Comment