Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geldige redenen die leiden tot 't vervallen van een verkeersboete

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    ben bij de politie geweest, om te vragen of de wijkagent even mee kon gaan om vast te stellen dat het overschildert is maar ving bot...ze raden me gewoon aan bezwaar aan te tekenen

signalisatie is de job van de gemeente, dus ik naar de gemeente met de vraag om die onduidelijkheid weg te nemen en opnieuw te overschilderen

gemeente vertelt me dat overschilderen niet meer wordt gedaan want das een straat zonder einde en arbeidsintensief dus opteert men om het te laten afslijten met de tijd

politie weet in samenspraak met de gemeente welke veranderingen van grondsignalisatie gebeuren en zou normaal gezien niet mogen verbaliseren

op de gemeente wist men me te vertellen dat zoiets niet de eerste keer is...bergrijpelijk

ben benieuwd wat ervan gaat komen
    he kijk

Comment

he kijk

Opnieuw overschilderd?

Comment

• jaaa !

it wasn't me

Comment

• Ik wou juist tippen
          BOBO heeft nen langen arm

Comment

• neen, ik ben een maand geleden met die boete op de gemeente geweest, en het vriendelijke meisje achter de balie nam mij serieus

vld = goed bestuur

Comment

• ik had evezogoe wel geopteerd om te laten afslijten en de politie in te lichten

Comment

• framf, zijn we het samen eens dat je op gearceerde vlakken beter geen auto tegenkomt ?

Comment

he kijk

Is dat zwart overschildert of wat
                  Hier doen ze dat toch niet, hier schrapen ze dat af als het markeringen zijn die niet meer nodig zijn!
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• dit is beton, geen asfalt

en ik krijg het schijt van afgeschraapte markeringen, bij nat lijkt het op de goeie

Comment

• bobo - gemeente

1 - 0

Comment

• dit was geen strijd
                        ik had alleen die boete onterecht

Comment

en ik krijg het schijt van afgeschraapte markeringen, bij nat lijkt het op de goeie
                          ik zie ze sowieso niet goed 's avonds in de regen. 'k moet er eens voor langsgaan bij Wim Bril. die regelt wel iets.

Comment

• niemand ziet goed savonds in de regen

zelfs met een benz zie je dan niet beter

Comment

zelfs met een benz zie je dan niet beter
                              jammer. 'k wou m'n mevrouwtje overtuigen om alsnog een Benz als firmawagen te kiezen, maar als zelfs dat argument al niet meer telt...

Comment

• je ziet niet beter, je zit alleen rustiger waardoor je meer overzicht hebt

Comment

je ziet niet beter, je zit alleen rustiger waardoor je meer overzicht hebt
                                  'k zal die 123 kopen voor mezelf.

Comment

• Vraagje..

Verkeersinbreuk op 28/04/2007 gemaakt. Eind vorig jaar verklaring afgelegd. Momenteel nog geen nieuws...

Vervalt die inbreuk dan op 29/04/2008 als ik er niks meer van hoor???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                                      Vraagje..

Verkeersinbreuk op 28/04/2007 gemaakt. Eind vorig jaar verklaring afgelegd. Momenteel nog geen nieuws...

Vervalt die inbreuk dan op 29/04/2008 als ik er niks meer van hoor???
                                      Antwoordje..

Nee.

Comment

• haha.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk Berichten
                                          Antwoordje..

Nee.
                                          Vraagje, wanneer dan wel?

Comment

Working...
                                          X