Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geldige redenen die leiden tot 't vervallen van een verkeersboete

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
    Vraagje, wanneer dan wel?
    Weet ik niet.

Als het een verkeersovertreding is treedt de verjaring in uiterlijk op 29 april 2009.
    't kan ook vroeger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk Berichten
      Weet ik niet.

Als het een verkeersovertreding is treedt de verjaring in uiterlijk op 29 april 2009.
      't kan ook vroeger.

das bekan een jupkes-uitleg

Comment

jupkes-uitleg
        bestaat dat nog?

Comment

das bekan een jupkes-uitleg
          Vind je?

Moet daar niet minstens "das" en "bekan" inkomen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
            bestaat dat nog?
            Ja zenne, 't komt er alleen niet veel meer van

Comment

Vind je?

Alleen op vrijdagnamiddag

Comment

Vind je?

Oppassen dat je geen "wat is u probleem" reactie krijgt eh Fram. (Er staat hier wel ne Mr.Green bij maar toch.......)

Comment

• Ik heb zelf al 2 keer een zaak gewonnen met het niet te betalen van een parkeerboete int stad...tkomt neer op wat er in de p-magazine stond... die bedrijven mogen u gegevens niet opvragen en krijgen... ik kan het allemaal niet zo goed uitleggen, kwil alleen in men eigen stad niet betalen. sinds dat ik die eerste zaak gewonnen had zal ik nooit meer betalen voor te parkeren, toch niet als ze met zo'n bedrijven werken... de polies is een heel ander paar mouwen en mag ik zoveel zeveren als ik wil maar die hebben altijd het recht en gelijk. ahja mensen nog wel belangrijk, ze steken die briefjes ts u ruitenwissers... stuur die niet op, want anders geeft ge zelf u adresgegevens vrij hé... pas wanneer het bedrijf in kwestie komt jammeren om het geld bij, uw persoonlijk adres heb je een poot om op te staan

EDIT: een degelijke uitleg vindt je in mclane zijn post op pagina 3, die heeft het er ook al over gehad...
                  Last edited by ; 09/02/2008, 06:03.

Comment

• Binnen welke termijn moet een pv opgemaakt worden om het geldig te laten zijn ?
                    Kan de datum betwist worden i.g.v. een groot contrast met de postdatum ?
                    Wat als je niet thuis bent wanneer het pv aankomt en je er te laat kennis van neemt en zodoende te laat je antwoord opstuurt ?
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                      Wat als je niet thuis bent wanneer het pv aankomt en je er te laat kennis van neemt en zodoende te laat je antwoord opstuurt ?
                      dan heb je pech

Comment

• Een spoedgeval is geen reden om te snel te rijden. Dan had je maar een ambulance moeten bellen zeggen ze op de rechtbank. Want door te snel te rijden breng je jezelf en anderen in gevaar en da weegt niet op tegen een spoedgeval. ALs ik iets serieus zou hebben dan zit ik ni in me een boete ze.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proseat Bekijk Berichten
                          ALs ik iets serieus zou hebben dan zit ik ni in me een boete ze.
                          ik ook niet, maar zal het proberen aan te brengen op de rechtbank maar zal ni mauwen als ze het ni slikken

Comment

• vandaag ziet 'mijn' halte er zo uit

strepen en bus zijn weggeschraapt, ook ni echt duidelijk

Comment

• ik heb gisteren, op een zaterdag telefoon van de wijkagent gehad, dat ik mijn boete niet hoef te betalen, waarschijnlijk

Comment

Working...
                              X