Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Maar mijn probleem is dat ik al met bvb die intrax gereden had. Als je dan weet hoe goed hij KAN zijn dan is het voor mij heel moeilijk om iets eronder te kopen.
Financieel speelt het ook een rol natuurlijk. Ik heb echt lang getwijfeld om voor een PSS9 of kw te gaan hoor, omdat die een stuk goedkoper zijn en ze toch al een héél grote verbetering geven.
Maar ik heb dus het probleem dat als ik weet dat het beter kan het niet kan laten liggen. Net zoals in mijn werk trouwens !
Soms moet ik enkel een quick detail doen, maar kan ik het niet laten verder te gaan dan voorzien omdat ik weet dat het zoveel beter kan ...
Ik persoonlijk kan het gewoon niet laten ...
Nog zo een voorbeel is Loe met zijn GT3. Hij koop een 997 S is héél tevreden. Mijn plots krijgt hij de kans een GT3 te rijden.
Na de GT3 gereden te hebben is een 997 S gewoon niet meer zo leuk. Want dan rijdt je de hele tijd rond met je 997 S terwijl je weet dat je in een GT3 had kunnen rijden die zoveel beter is.
Soms ga je dan net dat stapje verder en ga je toch voor dat duurdere iets dat net wat beter is.
En dat is in mijn geval ook zo geweest in het geval van de Intrax. En dat zal zo zijn op ge geval van de remmen ook vrees ik, alhoewel een andere set blokken, remleidingen en remvloeistof al een behoorlijk verschil zou maken ...
Comment