Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Injectoren ultrasoon reinigen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtende pomp is geblokkeerd op traditionele wijze, met een boor.
weeral africa-style, sebiet denk ik nog dat ge een afrikaantje zijt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
weeral africa-style, sebiet denk ik nog dat ge een afrikaantje zijt
ow ja, probleem nog niet opgelost. inlaatcollector proper gemaakt (met Tec7-cleaner.), maar 't mocht niet baten. we vermoeden injectoren die bij te hoog debiet beginnen druppelen, ook al hebben ze een half uur in de frietketel gelegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichtenhee men topicje heeft succes
maar ik niet met de injectoren.
ik lees nog steeds geen manieren met grafieken van inspuiting ed(dat is net belangrijk)
en niet dat de injectoren weer glimmen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenwe vermoeden injectoren die bij te hoog debiet beginnen druppelen, ook al hebben ze een half uur in de frietketel gelegen.
daarna marly bijkappen en eventueel eens in de uitlaat stomen
zeker zijn dat uw pomp goed staat en gaan gassen
en als het dan nog niet is opgelost grijp je maar naar uw hamer (bij voorkeur 900 gr)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenpissers?? zo ja: demonteren, uit elkaar vijzen (opgelet van de veerkes en ringskes) en kuisen (spreken we trouwens over een 1.8D?)
daarna marly bijkappen en eventueel eens in de uitlaat stomen
zeker zijn dat uw pomp goed staat en gaan gassen
en als het dan nog niet is opgelost grijp je maar naar uw hamer (bij voorkeur 900 gr)
pomp kan niet versteld worden volgens de Frod-boer, en gassen is echt geen probleem met een E17 in de buurt.
ik heb mijn hamer altijd bij in die baggerbak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenegr is alleen bij de non believers de boosdoener
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenals m'n egr de boosdoener zou zijn zou m'n inlaatcollector zeker aan die kant erg smerig zijn omdat 'ie permanent open zou staan en dus veel uitlaatgas binnen zou nemen. ik heb 't ding niet afgesloten omdat het daar zeker niet aan ligt.
Dat er dus enkel een probleem is met de EGR als je iets van de motor vraagt en dus ook daarom onvoldoende vermogen geeft?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenKan het niet dat ie alleen onder vollast of zo teveel opent en dan teveel kracht wegneemt? (aangezien je zegt dat ie mooi stationair draait)
Dat er dus enkel een probleem is met de EGR als je iets van de motor vraagt en dus ook daarom onvoldoende vermogen geeft?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenAh 'k wist niet dat je dat al geprobeerd had
Stom vraagje waarschijnlijk, kan het niet zijn dat die sturing kapot is en je door de onderdruk die ongewild opentrekt?
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichtenof misschien dat je dieselpomp bijna kapot is en onvoldoende debiet geeft?
Enfin, ben maar wat aan het gokken, zal er maar mee ophouden zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichtenof te weinig lucht?
'k ga ophouden
collector gereinigd
stop ermee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtennieuwe luchtfilter
collector gereinigd
stop ermee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenZal ik doen, zat toch bijna zonder ideeen
een lamme klepveer, waardoor een klep te traag sluit bij hogere toerentallen, met compressieverlies en onverbrand mengsel als gevolg.
Comment
Comment