Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op het werk gebruiken we die dingen om moeilijke stofjes opgelost te krijgen.
'k heb zo'n klein dingetje gekocht, en eigenlijk wou ik 't zelf doen, maar Avantus was zo vriendelijk om 't voor mij te regelen. hij kan 't doen in een toestel met variabele frequentie, dat klinkt beter, vind ik.
het voordeel van variabele frequentie is dat je op hoogfrequent het zeer kleine vuil, dat verstopt zit in de kleinste hoekjes en kantjes (bv langs de binnenzijde van een injector) kan losweken, en voor 'grof' vuil laagfrequent kan gebruiken.
een variabel programma heeft dus weldegelijk z'n voordelen.
Logischer wijs gaat hoe groter het deeltje de nijging om te versnellen kleiner zijn.
Hierdoor gaat deze makkelijker meegaan op een tragere golf dan op een supersnelle.
Maar ik ging eigenlijk van de veronderstelling uit dat de meeste deeltjes die verwijderd moeten worden wel redelijk klein zouden zijn aangezien er toch al een filter gepasseerd is.
ze zijn er alle 4 uit, eentje heb ik gewoon met water ge-ultrasoond, eentje met ontvetter, en de 2 andere zijn nog lekker smerig.
misschien kan Avantus er eentje op school doen, ze dan alle 4 testen, en de 3 andere doen. op die manier denk ik wel dat er verschil zichtbaar is, en wordt dit nog een leerrijk topic.
Comment