Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
    Mooie cockpit..enheu ik schakel ook zelf, alleen hoef ik die vervelende koppelingspedaal niet te gebruiken, vooral in file is dat zeer ontspannend.. Ach ja, iedere heug zijne meug.
    Bedankt!
    Maar dit is belange nog niet het duurste.
    Met individual bekleding kom je uit rond de 60 000 Euro voor full option...












    Leave a comment:


  • Gixxer
    replied
    Tijd om de topic titel te veranderen.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Bij mij is het verschil tussen makro en shell toch opmerkelijk anders, en dat is niet van toevallig 1 slechte naftbak maar vergeleken over meerdere naftbakken.

    Verschil in prestaties was er zeker niet maar de manier hoe de auto draaide bij stilstand was toch opmerkelijk

    Bij mij is dit ook!
    Niet echt een verschil in prestaties maar wel merkbaar meer motorlawaai op de snelweg.
    Bij koude start stonk die ook naar verbrand.
    Bij goede diesel ruikt die lekker zoet uit de uitlaat.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    EN ZAL IK U EENS IETS ZEGGEN!

    Ik woon niet in Engeland.

    Denk jij nu echt dat Makro, DATS24,... rommel brandstof gebruiken? In België worden tankstations onverwacht frequent gecontroleerd op de samenstelling van hun brandstoffen, beste.
    Jongen, natuurlijk is dat rommel....

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
    Hehe...En wat als...Wie zegt dat die bewuste pomp niet toevallig, wanneer je schone broer kwam tanken op het aller, allerlaatste drupje diesel zat (Lees dus vuile troep ertussen) en net hij toevallig op dat moment ging tanken met alle gevolgen vandien!!?? Mag niet maar het gebeurt wel! Wel een foutje die bij iedere pomp kan gebeuren maar je zult het maar meemaken.. Zoals je zult begrijpen...iets onderbouwen is niet zo eenvoudig als met het voorbeeld van je schoonbroer..te simpel en te doorzichtig.. Sry mate maar je schoonbroervoorbeeld wankelt als een scheve kruk..
    Amai, dat moet die toch wel pech hebben want het is wel 2 keer gebeurt eh!

    Leave a comment:


  • kefkie
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    EN ZAL IK U EENS IETS ZEGGEN!

    Ik woon niet in Engeland.

    Denk jij nu echt dat Makro, DATS24,... rommel brandstof gebruiken? In België worden tankstations onverwacht frequent gecontroleerd op de samenstelling van hun brandstoffen, beste.
    Bij mij is het verschil tussen makro en shell toch opmerkelijk anders, en dat is niet van toevallig 1 slechte naftbak maar vergeleken over meerdere naftbakken.

    Verschil in prestaties was er zeker niet maar de manier hoe de auto draaide bij stilstand was toch opmerkelijk

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
    There is nothing better than shifting it by yourself

    Mooie cockpit..enheu ik schakel ook zelf, alleen hoef ik die vervelende koppelingspedaal niet te gebruiken, vooral in file is dat zeer ontspannend.. Ach ja, iedere heug zijne meug.
    Last edited by ; 18/08/2013, 16:52.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
    Zal ik u nu eens iets zeggen?

    Mijn schoonbroer die woont in Engeland. Die heeft een Peugeot 308SW met een 1.6Hdi motor.
    Hij heeft altijd tesco getankt. Na een tijd begon zijn motor te stotteren.... Diagnose: hele Brandstofsysteem vastgelopen.
    Dus hij dacht okee niets aan de hand het is gemaakt onder de garantie.. Dus hij tankt gewoon opnieuw tesco supermarket diesel.
    Daarna weer hetzelfde verhaal. Diagnose: brandstofsysteem vastgelopen.
    Toen hebben de experts de motor helemaal bekeken met een interne camera. VUIL VUIL EN NOG EENS VUIL. ze zeiden dat het probleem lag aan de lage kwaliteit van brandstof.
    Hij heeft toen de KOSTEN VAN ZE ALLEBIJ MOET BETALEN. nu, tankt hij bp diesel en bp ultimate diesel. Totaal geen problemen meer. That will let you think twice....
    Hehe...En wat als...Wie zegt dat die bewuste pomp niet toevallig, wanneer je schone broer kwam tanken op het aller, allerlaatste drupje diesel zat (Lees dus vuile troep ertussen) en net hij toevallig op dat moment ging tanken met alle gevolgen vandien!!?? Mag niet maar het gebeurt wel! Wel een foutje die bij iedere pomp kan gebeuren maar je zult het maar meemaken.. Zoals je zult begrijpen...iets onderbouwen is niet zo eenvoudig als met het voorbeeld van je schoonbroer..te simpel en te doorzichtig.. Sry mate maar je schoonbroervoorbeeld wankelt als een scheve kruk..
    Last edited by ; 18/08/2013, 16:54.

    Leave a comment:


  • Jakkel
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
    Zal ik u nu eens iets zeggen?

    Mijn schoonbroer die woont in Engeland. Die heeft een Peugeot 308SW met een 1.6Hdi motor.
    Hij heeft altijd tesco getankt. Na een tijd begon zijn motor te stotteren.... Diagnose: hele Brandstofsysteem vastgelopen.
    Dus hij dacht okee niets aan de hand het is gemaakt onder de garantie.. Dus hij tankt gewoon opnieuw tesco supermarket diesel.
    Daarna weer hetzelfde verhaal. Diagnose: brandstofsysteem vastgelopen.
    Toen hebben de experts de motor helemaal bekeken met een interne camera. VUIL VUIL EN NOG EENS VUIL. ze zeiden dat het probleem lag aan de lage kwaliteit van brandstof.
    Hij heeft toen de KOSTEN VAN ZE ALLEBIJ MOET BETALEN. nu, tankt hij bp diesel en bp ultimate diesel. Totaal geen problemen meer. That will let you think twice....
    EN ZAL IK U EENS IETS ZEGGEN!

    Ik woon niet in Engeland.

    Denk jij nu echt dat Makro, DATS24,... rommel brandstof gebruiken? In België worden tankstations onverwacht frequent gecontroleerd op de samenstelling van hun brandstoffen, beste.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Nog eens...., het gaat hier niet over de kwaliteitsverschillen tussen verschillende octaan- en cetaangehaltes. Het gaat over de eventuele verschillen in kwaliteit tussen dezelfde brandstoffen (dus zelfde octaan en cetaantoestanden, ja?) van verschillende merken. We hebben het dan vooral over de verschillen tussen die zogezegd inferieure supermarkt brandstoffen (het laatste uit de tank, geen wonderadditieven, blablabla...) en die superieure met flashy benamingen doorspekte magische premiumtoestanden.

    Zal ik u nu eens iets zeggen?

    Mijn schoonbroer die woont in Engeland. Die heeft een Peugeot 308SW met een 1.6Hdi motor.
    Hij heeft altijd tesco getankt. Na een tijd begon zijn motor te stotteren.... Diagnose: hele Brandstofsysteem vastgelopen.
    Dus hij dacht okee niets aan de hand het is gemaakt onder de garantie.. Dus hij tankt gewoon opnieuw tesco supermarket diesel.
    Daarna weer hetzelfde verhaal. Diagnose: brandstofsysteem vastgelopen.
    Toen hebben de experts de motor helemaal bekeken met een interne camera. VUIL VUIL EN NOG EENS VUIL. ze zeiden dat het probleem lag aan de lage kwaliteit van brandstof.
    Hij heeft toen de KOSTEN VAN ZE ALLEBIJ MOET BETALEN. nu, tankt hij bp diesel en bp ultimate diesel. Totaal geen problemen meer. That will let you think twice....

    Leave a comment:


  • Jakkel
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
    Wilt niet zeggen als een paar mensen dit meemaken dat iedereen dit moet geloven.
    V-power diesel is voor een deel synthetische diesel. Niet elke motor vindt dit fijn omdat de smering schraler is.
    Maar het verwijdert wel vuil uit uw systeem. Ik kan u garanderen dat bij een super koude start tijdens de winter uw motor sneller zal aanslaan en rustiger zal lopen!

    Voor mensen die rustig rijden is gewone diesel of benzine uitstekend. Maar als je veel autobahn ritten doet zoals ik heb je een brandstof nodig die optimaal verbrandt tijdens die hoge toeren.
    Waarom anders verkopen ze in Duitsland de beste brandstoffen? 102Octaan benzine en 61.5 Cetaan diesel. Ik zou niet weten in welk land er nog een beter brandstof is.

    Zelfs Polen heeft beter brandstof dan in Belgie. (A-merk pomp)
    Nog eens...., het gaat hier niet over de kwaliteitsverschillen tussen verschillende octaan- en cetaangehaltes. Het gaat over de eventuele verschillen in kwaliteit tussen dezelfde brandstoffen (dus zelfde octaan en cetaantoestanden, ja?) van verschillende merken. We hebben het dan vooral over de verschillen tussen die zogezegd inferieure supermarkt brandstoffen (het laatste uit de tank, geen wonderadditieven, blablabla...) en die superieure met flashy benamingen doorspekte magische premiumtoestanden.

    Leave a comment:


  • Jakkel
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten

    Als je de tekst goed leest zie je dat ik met de Shell V-Power diesel nooit problemen gehad heb, alleen dat de Esso diesel nog ietsje zuiniger en goedkoper is, en dat de motor zachter draait.
    Je reactie slaat dan ook nergens op.
    Als je domme praat verkoopt krijg je al even domme reacties man. Dat vetgedrukte in uw post zijn pure nonsens en verzinsels. Vooral dat laatste zinnetje, hoe kom je er zelfs nog maar op om zoiets te zeggen? Man man...

    Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Sinds ik met Esso diesel rij heb ik dus al enkele keren hetzelfde voorgehad, dat ik in 4de blijf rijden ipv naar 5de te schakelen, of in 5de ipv naar 6de op te schakelen.
    De motor draait bij mij op Esso diesel dus ook veel stiller dan op de Shell V-Power diesel.
    Om nog maar te zwijgen van de gewone Shell diesel die ik effe getest heb, daarmee leek ik met een tractor te rijden ipv met een auto!

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
    nee, jij zegt tegen uw auto dat hij moet schakelen, zelf schakelen is met een pook en een koppelingspedaal.
    Yup, bosch heeft recent een (manuele)koppelingssysteem uitgevonden waarbij alles veel gemakkelijker gaat.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Ik heb een gerobotiseerde versnellingsbak, maar ik schakel altijd zelf.
    nee, jij zegt tegen uw auto dat hij moet schakelen, zelf schakelen is met een pook en een koppelingspedaal.

    Leave a comment:


  • knight-rider
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
    There is nothing better than shifting it by yourself

    Ik heb een gerobotiseerde versnellingsbak, maar ik schakel altijd zelf.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Schandalig die V-Power van Shell! Ik begrijp niet dat zulk slechte brandstof verkocht mag worden. Contacteer de FOD Economie eens, dan kunnen die eindelijk eens ingrijpen en die brol van Shell verbieden! Zo met de mensen sollen, ze zouden beschaamd moeten zijn!
    Wilt niet zeggen als een paar mensen dit meemaken dat iedereen dit moet geloven.
    V-power diesel is voor een deel synthetische diesel. Niet elke motor vindt dit fijn omdat de smering schraler is.
    Maar het verwijdert wel vuil uit uw systeem. Ik kan u garanderen dat bij een super koude start tijdens de winter uw motor sneller zal aanslaan en rustiger zal lopen!

    Voor mensen die rustig rijden is gewone diesel of benzine uitstekend. Maar als je veel autobahn ritten doet zoals ik heb je een brandstof nodig die optimaal verbrandt tijdens die hoge toeren.
    Waarom anders verkopen ze in Duitsland de beste brandstoffen? 102Octaan benzine en 61.5 Cetaan diesel. Ik zou niet weten in welk land er nog een beter brandstof is.

    Zelfs Polen heeft beter brandstof dan in Belgie. (A-merk pomp)

    Leave a comment:


  • knight-rider
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Schandalig die V-Power van Shell! Ik begrijp niet dat zulk slechte brandstof verkocht mag worden. Contacteer de FOD Economie eens, dan kunnen die eindelijk eens ingrijpen en die brol van Shell verbieden! Zo met de mensen sollen, ze zouden beschaamd moeten zijn!

    Als je de tekst goed leest zie je dat ik met de Shell V-Power diesel nooit problemen gehad heb, alleen dat de Esso diesel nog ietsje zuiniger en goedkoper is, en dat de motor zachter draait.
    Je reactie slaat dan ook nergens op.

    Leave a comment:


  • Jakkel
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Sinds ik met Esso diesel rij heb ik dus al enkele keren hetzelfde voorgehad, dat ik in 4de blijf rijden ipv naar 5de te schakelen, of in 5de ipv naar 6de op te schakelen.
    De motor draait bij mij op Esso diesel dus ook veel stiller dan op de Shell V-Power diesel.
    Om nog maar te zwijgen van de gewone Shell diesel die ik effe getest heb, daarmee leek ik met een tractor te rijden ipv met een auto!
    Schandalig die V-Power van Shell! Ik begrijp niet dat zulk slechte brandstof verkocht mag worden. Contacteer de FOD Economie eens, dan kunnen die eindelijk eens ingrijpen en die brol van Shell verbieden! Zo met de mensen sollen, ze zouden beschaamd moeten zijn!

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    There is nothing better than shifting it by yourself

    Leave a comment:


  • knight-rider
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
    Ik heb zelfs een stuk gereden in 5e tegen 3000 toeren aan omdat de motor zo stil was, vergat ik in m'n 6e te gaan..... Hahaha
    Sinds ik met Esso diesel rij heb ik dus al enkele keren hetzelfde voorgehad, dat ik in 4de blijf rijden ipv naar 5de te schakelen, of in 5de ipv naar 6de op te schakelen.
    De motor draait bij mij op Esso diesel dus ook veel stiller dan op de Shell V-Power diesel.
    Om nog maar te zwijgen van de gewone Shell diesel die ik effe getest heb, daarmee leek ik met een tractor te rijden ipv met een auto!

    Leave a comment:

Working...
X