Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik die van u ook niet. Ford staat (stond) bekend om z'n lawaaierige en voor de pré-roetfilter tijd wreed veel doemp uitstotende diesels. Maar hé, ieder zijn ding hé.
Ow, excuseer. Die auto is van 2005-2008. dus bijna 10 jaar als je em van het begins af aan hebt.
Als je geen problemen hebt met dat soort brandstof, tank het maar. Maar verwacht dan ook meer interne vervuiling.
EGR, inlaat,kleppen..... Ik tank waarbij ik weet dat het goed is voor mijn auto. Ford werkt ook samen met BP dus ik tank lekker BP/Aral. Duurste ''shit'' (volgens u) op de ''market''
Correctie beste, ik heb NOOIT gezegd dat BP/Aral of een ander premium merk 'shit' is hé.
Ow, excuseer. Die auto is van 2005-2008. dus bijna 10 jaar als je em van het begins af aan hebt.
Als je geen problemen hebt met dat soort brandstof, tank het maar. Maar verwacht dan ook meer interne vervuiling.
EGR, inlaat,kleppen.....
Deze is van 2010... jongen.
Gaat geen zak vooruit. Ligt aan de inferieure goedkope brandstof, de overbemeten wielen en de te opzichtige grote bumpers. Maar vooral aan de brandstof hoor!!
Hey Ford jongen. Ge hebt nog geantwoord op een post van me waar ik het gezegd heb. Gaat het nog??
EGR, inlaat,kleppen..... Ik tank waarbij ik weet dat het goed is voor mijn auto. Ford werkt ook samen met BP dus ik tank lekker BP/Aral. Duurste ''shit'' (volgens u) op de ''market''
Het is uw auto, uw geld en uw leven. Ge doet wat ge maar wilt.
Ik ben nog steeds aan het wachten wanneer jij zegt welke auto jij rijdt... of ga je met de fiets zoals je profiel foto
Jakkel maakt er nochtans geen geheim van, met welke beauty hij rijdt.
Snuffel maar eens rond op dit forum.
Wij hebben een tijdje een wrx gesponsord in de rally en kan je zeggen dat er gereden werd met benzine aan €6/liter dus er zullen wel serieus wat verschillen zitten tussen merken/additieven/enz. Maar op de daily dieselstoven thuis merken we geen verschillen
Ik ben nog steeds aan het wachten wanneer jij zegt welke auto jij rijdt... of ga je met de fiets zoals je profiel foto
Hey Ford jongen. Ge hebt nog geantwoord op een post van me waar ik het gezegd heb. Gaat het nog??
Ik tank al meer dan 20 jaar, ik denk zo ergens tussen de 70 en 80% Makro. Vroeger in de 205 GTI, daarna in de E46 318d, nu in de E91 318d. NOOIT heb ik één enkel probleem gehad dat te wijten zou kunnen zijn aan slechte brandstof. NOOIT een verschil gevoeld tegenover merkbrandstoffen in draaicultuur, noch in verbruik, noch in roetuitstoot, noch in prestaties,... . Niks, noppes, nadda... .
Met de moto net hetzelfde verhaal.
Dat is hetzelfde als wiet roken (niet dat ik het doe....serieus!)
Je merkt het volle effect pas bij een paar sigaretten.
Een tankje van 20 euro prestatie brandstof ga je het ook niet merken, maar bij een paar volle tankjes wel.
Die anderen, die mogen geen Makro, DATS24,... tanken? Kan je dat met iets 'staven', beste?
Leave a comment: