Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • kefkie
    replied
    Der zijn hier bmw rijders die denken dat hun ding het beste ooit gemaakt is, dan kwamen de insignia rijders en nu al fordrijders die alles afbreken wat niet ford is. Gezellig

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    125.000 -> 110.000 werk, de rest is prive waaronder op reis gaan met de auto enzo..

    Ja ik weet het, moeilijk te geloven. Maar dat doe ik nu al 3 jaar en hier zitten mensen (ondertussen vrienden) die dat kunnen bevestigen.

    Nu om het toch terug ontopic te houden. De wagen is een Opel Zafira Ecoflex, gezien ik in België altijd Total tank kan ik wel vergelijken als ik in het buitenland een ander merk tank. Ik merk echt geen verschil, verbruik blijft het zelfde en hij blijft slecht klinken zoals hij dat altijd deed.
    Das zeker een 1.7Cdti? Ik vindt opel tot nu toe de slechtste diesel's hebben.. Ik heb al eens met een Inisgnia 2.0Cdti 160pk gereden, en wat was mich dat ne rammelbak.
    Dat is 0,0 vergeleken met een 2.0Tdci 163pk of volgens jakkel een 2 punt 0 tdcivrjjjtvvvt 163 péékaa 370 meter....... Toen ik dat had gelezen, dacht ik meteen aan iets....

    Sound of pure Silence, or if sombody told a bad joke

    Leave a comment:


  • Namaz
    replied
    125.000 -> 110.000 werk, de rest is prive waaronder op reis gaan met de auto enzo..

    Ja ik weet het, moeilijk te geloven. Maar dat doe ik nu al 3 jaar en hier zitten mensen (ondertussen vrienden) die dat kunnen bevestigen.

    Nu om het toch terug ontopic te houden. De wagen is een Opel Zafira Ecoflex, gezien ik in België altijd Total tank kan ik wel vergelijken als ik in het buitenland een ander merk tank. Ik merk echt geen verschil, verbruik blijft het zelfde en hij blijft slecht klinken zoals hij dat altijd deed.

    Leave a comment:


  • nickotje
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
    Ja, beter een Nieuwe Ford moteur die goed verzorgd is dan een Bmw die op makro diesel met salami rijdt.....
    Da's ne quote waard !!

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Neen, ik heb 2 weken verlof, mag ook wel eens.
    En wat jij denkt of doet laat mij koud, verbaasd me ook niet dat je dat niet wilt geloven.
    Hier vertellen mensen zoveel brol waarbij ik denk van: Als puntje bij paaltje komt, kwiekt em wel anders.

    Zoals die gast wat denkt dat Makro diesel evengoed is als Aral ultimate.....
    Trouwens, 125 000km met verlof of zonder?

    Leave a comment:


  • Namaz
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
    Ford gebruikt nog betere 2.0 motoren dan Bmw, Audi........
    Zowel diesel als benzine. Dus zever niet......

    Van uw 125 000 km per jaar geloof ik ook niet want dan zijt gij eigenlijk nu onderweg in de auto een reactie aan het geven.

    Neen, ik heb 2 weken verlof, mag ook wel eens.
    En wat jij denkt of doet laat mij koud, verbaasd me ook niet dat je dat niet wilt geloven.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Blijkbaar laat uw geheugen u weeral eens in de steek. Van de wiet blijven 'jongen', kan helpen. Makro 1.307 euro/lit. Verschil = 22,3 cent per liter. Oké?

    Ah zo, meer dan 30.000 km per jaar zeg je? Da's dan een 500 euro per jaar de vuilbak in hé.
    Enfin, bij mij nog niks stuk gehad met m'n inferieure brandstof. 120.000 km met de E46, bij verkoop rookte die nog niet, geen druppel olieverbruik, niks noppes nadda, blokje was nog als nieuw. Niks van injectoren ofzo kapot gereden, enz... . E91 momenteel een 55.000 km, ook nog niks. Misschien ligt het aan uwe zalige Ford moteur??
    Voor 1.307euro kost water nog duurder dan diesel. Die oude e46 is troep dus Makro is goed voor het ''machien'' (vergeet er wel gene salami bij te gooien, koopt ge ook in de Makro.)
    Uw e91 met 55 000 km zal nog voor effkes goed bollen. Ge zyt er niet lang vanaf, van uw grote kosten aan dure spullen.

    Ja, beter een Nieuwe Ford moteur die goed verzorgd is dan een Bmw die op makro diesel met salami rijdt.....

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Beste vriend, bij bepaalde merken is het nu eenmaal logisch dat de injectoren naar de knoppen gaan, onder meer bij Ford, Opel... Ja dit zeg ik uit ervaring gezien ik het laatste jaar al 5 injectoren heb moeten laten vervangen, altijd getankt bij Total.

    En om af te sluiten in het thema " ik heb de grootste", Ik doe meer dan 125.000km op een jaar.
    Ford gebruikt nog betere 2.0 motoren dan Bmw, Audi........
    Zowel diesel als benzine. Dus zever niet......

    Van uw 125 000 km per jaar geloof ik ook niet want dan zijt gij eigenlijk nu onderweg in de auto een reactie aan het geven.

    Leave a comment:


  • Namaz
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten
    Technieker? Alé kom, tegen mij moogde eerlijk zijn zenne... ik gok op 4 wekelijks transport naar de oostblok landen om nieuwe ladingen 'vlees' te importeren!
    As ge ooit ne convoyeur zoekt, belde mor is eh!

    Sgoed!

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Technieker, in september verander ik wel van werk, maar de km's zullen blijven
    Technieker? Alé kom, tegen mij moogde eerlijk zijn zenne... ik gok op 4 wekelijks transport naar de oostblok landen om nieuwe ladingen 'vlees' te importeren!
    As ge ooit ne convoyeur zoekt, belde mor is eh!

    Leave a comment:


  • Jakkel
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Kan goed zijn natuurlijk, bij mij valt het in ieder geval wel op hoe miniem het verschil ook mag zijn.
    mss ben ik daar wat meer oplettender voor.

    Mijn huidige heeft het, de bmw heeft het, audi niet, mijn 3 auto's hiervoor ook niet..

    doe mij maar gewoon een shell station en ik ben content. Kan evengoed tussen mijn oren zitten en ik ben dan mss wel een badgebuyer maar hoeveel badgebuyers zitten hier niet met een bmw 3 serie die beweren dat ze een porsche kunnen blijven volgen, of hun C klasses die zo hard getuned zijn dat zelfs een AMG niet meer kan volgen enz...
    Oké, geen probleem hoor, dat jij dat ervaart. Je geeft tenminste ook mee dat de voelbare verschillen miniem zijn en dat het misschien ook wel eens tussen je oren zou kunnen zitten. Er zijn er hier die mega verschillen waarnemen, die weten zonder het ooit te tanken dat hun injectors enzomeer om zeep gereden zullen worden (glazen bol waarschijnlijk?) en waarbij ze ook nog eens beweren dat het absoluut niet tussen hun oren zit. Dat zijn heel andere gegevens hé.

    Leave a comment:


  • Namaz
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
    taxichauffeur?
    elke weekend weg met de wagen?
    Technieker, in september verander ik wel van werk, maar de km's zullen blijven

    Leave a comment:


  • Namaz
    replied
    En 342 km op een dag is echt wel de minimum, een gewone dag is tussen de 550 en 650. En ja ik werk ook op Zaterdag (om de zoveel tijd)

    Leave a comment:


  • Ralphke
    replied
    taxichauffeur?
    elke weekend weg met de wagen?

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Ik moet u teleurstellen, het is wel waar... en nee ben geen vrachtwagenchauffeur. Er zitten hier mensen op het forum die zelfs beter doen.
    *SLIK*

    Leave a comment:


  • Namaz
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten
    In't echt of in Need for Speed/Forza/Gran Tursimo?

    +125.000km is alleen haalbaar als je vrachtwagenchauffeur zijt die INTL rijdt...
    125.000/365= 342km per dag (en dan nog in de veronderstelling dat je élke dag rijdt)

    Tenzij ge ge een brevet hebt om den Enterprise te mogen besturen, geloof ik er niet veel van...

    Ik moet u teleurstellen, het is wel waar... en nee ben geen vrachtwagenchauffeur. Er zitten hier mensen op het forum die zelfs beter doen.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Voor alle duidelijkheid,ik had het over benzine,met die stinkende vervuilende roetmoppen heb ik geen ervaring ..

    Leave a comment:


  • kefkie
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Dan zal ik altijd net die moto's en auto's hebben waarbij het geen verschil maakt zeker? Ken nog genoeg mensen die daar tanken die net hetzelfde ondervinden hoor (niks dus), die zullen dan ook net die 'niet gevoelige' auto's hebben hé.

    Kijk, een gehalte van 0.01% van een onbekend additief, want die samenstellingen worden angstvallig verzwegen. Natuurlijk om de concurrentie niks te gunnen, of... omdat het misschien eigenlijk niks is?? Enfin, dat betekent in een volle tank van pakweg 60 liter een 6 ml aan additief (ter info: 6 ml = 1/55 van de inhoud van een colablik!). En daar gaat uw auto opmerkelijk stiller van draaien, een pak zuiniger mee zijn, duidelijk meer vermogen hebben,... en nog wat ongelooflijk zalige dingen doen?? Dat additief moet iets zijn dat nog niet op de tabel van Mendeljev terug te vinden is peins 'k.
    Kan goed zijn natuurlijk, bij mij valt het in ieder geval wel op hoe miniem het verschil ook mag zijn.
    mss ben ik daar wat meer oplettender voor.

    Mijn huidige heeft het, de bmw heeft het, audi niet, mijn 3 auto's hiervoor ook niet..

    doe mij maar gewoon een shell station en ik ben content. Kan evengoed tussen mijn oren zitten en ik ben dan mss wel een badgebuyer maar hoeveel badgebuyers zitten hier niet met een bmw 3 serie die beweren dat ze een porsche kunnen blijven volgen, of hun C klasses die zo hard getuned zijn dat zelfs een AMG niet meer kan volgen enz...

    Maar als ze dan tegen een B merk moeten rijden, inneens niet meer vooruit geraken.

    Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten
    In't echt of in Need for Speed/Forza/Gran Tursimo?

    +125.000km is alleen haalbaar als je vrachtwagenchauffeur zijt die INTL rijdt...
    125.000/365= 342km per dag (en dan nog in de veronderstelling dat je élke dag rijdt)

    Tenzij ge ge een brevet hebt om den Enterprise te mogen besturen, geloof ik er niet veel van...

    toch wel, met mijn eigen ogen gezien

    Leave a comment:


  • Jakkel
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
    Liever (correctie 10 CENT!) per liter meer uitgeven dan op het einde volledig nieuwe injectoren plaatsen van bijna 1000 euro per stuk, en wat allemaal nog meer!
    Ik doe meer dan 30 000km per jaar.
    Blijkbaar laat uw geheugen u weeral eens in de steek. Van de wiet blijven 'jongen', kan helpen.
    Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
    Gisteren nog getankt voor 1,53 euro per liter....
    I love that juice
    Makro 1.307 euro/lit. Verschil = 22,3 cent per liter. Oké?

    Ah zo, meer dan 30.000 km per jaar zeg je? Da's dan een 500 euro per jaar de vuilbak in hé.
    Enfin, bij mij nog niks stuk gehad met m'n inferieure brandstof. 120.000 km met de E46, bij verkoop rookte die nog niet, geen druppel olieverbruik, niks noppes nadda, blokje was nog als nieuw. Niks van injectoren ofzo kapot gereden, enz... . E91 momenteel een 55.000 km, ook nog niks. Misschien ligt het aan uwe zalige Ford moteur??

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Beste vriend, bij bepaalde merken is het nu eenmaal logisch dat de injectoren naar de knoppen gaan, onder meer bij Ford, Opel... Ja dit zeg ik uit ervaring gezien ik het laatste jaar al 5 injectoren heb moeten laten vervangen, altijd getankt bij Total.

    En om af te sluiten in het thema " ik heb de grootste", Ik doe meer dan 125.000km op een jaar.



    Leave a comment:

Working...
X