Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Gast
    Guest replied
    Let niet op mij, ik post hier gewoon efkes tussen.. Maar is dit niet een goeie vraag voor een goede chiptuner?

    Leave a comment:


  • Jakkel
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
    Hetzelfde met moderne auto's die veel pk's hebben uit kleinere motoren.
    Oké, de racewagens vallen al af.

    Die anderen, die mogen geen Makro, DATS24,... tanken? Kan je dat met iets 'staven', beste?

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Ah zo, gaan we nu ook nog productiewagens met racewagens gaan vergelijken? Tof!

    Laat de volgende zet maar komen!
    Hetzelfde met moderne auto's die veel pk's hebben uit kleinere motoren.

    Leave a comment:


  • Jakkel
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
    Ah, iemand met ervaring?
    Prestatie brandstoffen, ja? Wat anders tanken formule 1 rijders, formule 3 rijders, rally rijders etc......
    Hetzelfde met moderne auto's die veel pk's hebben uit kleinere motoren. Uiteraard uitgerust met een 'knock' sensor.
    Ah zo, gaan we nu ook nog productiewagens met racewagens gaan vergelijken? Tof!

    Laat de volgende zet maar komen!

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    'Prestatie brandstof'.

    Ja 'jongen', zo blijf je je er natuurlijk uit praten, ook al worden de argumenten zwakker bij elke post. Prettige avond nog, en blijf vooral lekker duur tanken. De anderen kunnen er alleen maar wel bij varen.
    Eneuh... van die wiet, da's weeral lulkoek.
    Ah, iemand met ervaring?
    Prestatie brandstoffen, ja? Wat anders tanken formule 1 rijders, formule 3 rijders, rally rijders etc......
    Hetzelfde met moderne auto's die veel pk's hebben uit kleinere motoren. Uiteraard uitgerust met een 'knock' sensor.

    Leave a comment:


  • Jakkel
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
    Dat is hetzelfde als wiet roken (niet dat ik het doe....serieus!)
    Je merkt het volle effect pas bij een paar sigaretten.

    Een tankje van 20 euro prestatie brandstof ga je het ook niet merken, maar bij een paar volle tankjes wel.
    'Prestatie brandstof'.

    Ja 'jongen', zo blijf je je er natuurlijk uit praten, ook al worden de argumenten zwakker bij elke post. Prettige avond nog, en blijf vooral lekker duur tanken. De anderen kunnen er alleen maar wel bij varen.
    Eneuh... van die wiet, da's weeral lulkoek.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Ik tank al meer dan 20 jaar, ik denk zo ergens tussen de 70 en 80% Makro. Vroeger in de 205 GTI, daarna in de E46 318d, nu in de E91 318d. NOOIT heb ik één enkel probleem gehad dat te wijten zou kunnen zijn aan slechte brandstof. NOOIT een verschil gevoeld tegenover merkbrandstoffen in draaicultuur, noch in verbruik, noch in roetuitstoot, noch in prestaties,... . Niks, noppes, nadda... .
    Met de moto net hetzelfde verhaal.
    Dat is hetzelfde als wiet roken (niet dat ik het doe....serieus!)
    Je merkt het volle effect pas bij een paar sigaretten.

    Een tankje van 20 euro prestatie brandstof ga je het ook niet merken, maar bij een paar volle tankjes wel.
    Last edited by ; 18/08/2013, 21:17.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Gewoon Bekijk Berichten
    Iemand die mij hier kan helpen?

    Wat zou het leukste rijden:

    190pk en 340nm


    of

    200pk en 300nm
    190pk en 340Nm 100%

    190+340=530
    200+300=500.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    ZAL IK U EENS IETS VERTELLEN...'JONGEN'.

    Wat bewijst dat verhaaltje...? Dat witte brandstoffen per definitie slecht zijn?

    Moest het al slechte brandstof geweest zijn. Nergens wordt er geïnsinueerd of gezegd dat het zou kunnen liggen aan het feit dat het om een low budget brandstofmerk gaat. 10.000 stalen per jaar, waarvan 3 slecht zijn. Zijn die 3 slechte van een supermarktbrandstof? Wordt nergens iets over gezegd. Weet jij het... 'jongen'? Vertel het ons!
    Ik weet niet welke auto jij rijdt, maar het is waarschijnlijk een rammelkast van 10-20 jaar oud.
    En nee ga nu niet zeggen dat je met een super moderne common rail diesel rijdt.

    Leave a comment:


  • kefkie
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Ik tank al meer dan 20 jaar, ik denk zo ergens tussen de 70 en 80% Makro. Vroeger in de 205 GTI, daarna in de E46 318d, nu in de E91 318d. NOOIT heb ik één enkel probleem gehad dat te wijten zou kunnen zijn aan slechte brandstof. NOOIT een verschil gevoeld tegenover merkbrandstoffen in draaicultuur, noch in verbruik, noch in roetuitstoot, noch in prestaties,... . Niks, noppes, nadda... .
    Met de moto net hetzelfde verhaal.
    Des te beter.

    Maar bij mij is het een duidelijk verschil.

    Mag je nog met u placebo foto zwaaien

    Leave a comment:


  • ReV
    replied
    Jakkel in form popcorn time!

    Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk

    Leave a comment:


  • Jakkel
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Ik zeg gewoon wat ik zelf heb kunnen ervaren, ik ga daar niet over liegen.

    Daar is niks nonsens of verzinsels bij, het is pure realiteit uit eigen ondervinding.
    In de ziekenhuizen zijn er veel patiënten die lege lege pillekes krijgen (of placebo's als ge dat beter verstaat). Die voelen zich daarna ook beter.

    Leave a comment:


  • Jakkel
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
    Jongen, natuurlijk is dat rommel....

    http://www.vandaag.be/binnenland/652...brandstof.html
    ZAL IK U EENS IETS VERTELLEN...'JONGEN'.

    Wat bewijst dat verhaaltje...? Dat witte brandstoffen per definitie slecht zijn?

    Moest het al slechte brandstof geweest zijn. Nergens wordt er geïnsinueerd of gezegd dat het zou kunnen liggen aan het feit dat het om een low budget brandstofmerk gaat. 10.000 stalen per jaar, waarvan 3 slecht zijn. Zijn die 3 slechte van een supermarktbrandstof? Wordt nergens iets over gezegd. Weet jij het... 'jongen'? Vertel het ons!

    Leave a comment:


  • Jakkel
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Bij mij is het verschil tussen makro en shell toch opmerkelijk anders, en dat is niet van toevallig 1 slechte naftbak maar vergeleken over meerdere naftbakken.

    Verschil in prestaties was er zeker niet maar de manier hoe de auto draaide bij stilstand was toch opmerkelijk
    Ik tank al meer dan 20 jaar, ik denk zo ergens tussen de 70 en 80% Makro. Vroeger in de 205 GTI, daarna in de E46 318d, nu in de E91 318d. NOOIT heb ik één enkel probleem gehad dat te wijten zou kunnen zijn aan slechte brandstof. NOOIT een verschil gevoeld tegenover merkbrandstoffen in draaicultuur, noch in verbruik, noch in roetuitstoot, noch in prestaties,... . Niks, noppes, nadda... .
    Met de moto net hetzelfde verhaal.

    Leave a comment:


  • ReV
    replied
    Iedereen zal koppel antwoorden. Wel ik niet :p pak maar je pks op je benzine

    Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Iemand die mij hier kan helpen?

    Wat zou het leukste rijden:

    190pk en 340nm

    of

    200pk en 300nm

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
    Wilt niet zeggen als een paar mensen dit meemaken dat iedereen dit moet geloven.
    V-power diesel is voor een deel synthetische diesel. Niet elke motor vindt dit fijn omdat de smering schraler is.
    Maar het verwijdert wel vuil uit uw systeem. Ik kan u garanderen dat bij een super koude start tijdens de winter uw motor sneller zal aanslaan en rustiger zal lopen!

    Voor mensen die rustig rijden is gewone diesel of benzine uitstekend. Maar als je veel autobahn ritten doet zoals ik heb je een brandstof nodig die optimaal verbrandt tijdens die hoge toeren.
    Waarom anders verkopen ze in Duitsland de beste brandstoffen? 102Octaan benzine en 61.5 Cetaan diesel. Ik zou niet weten in welk land er nog een beter brandstof is.

    Zelfs Polen heeft beter brandstof dan in Belgie. (A-merk pomp)
    Ik tank al jaren waar het het goedkoopst is, rij mijn tank elke keer tot de laatste druppel leeg en nog nooit problemen gehad. En t is nie da circuitrijden zo rustig rijden is.

    Leave a comment:


  • knight-rider
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Als je domme praat verkoopt krijg je al even domme reacties man. Dat vetgedrukte in uw post zijn pure nonsens en verzinsels. Vooral dat laatste zinnetje, hoe kom je er zelfs nog maar op om zoiets te zeggen? Man man...
    Ik zeg gewoon wat ik zelf heb kunnen ervaren, ik ga daar niet over liegen.

    Daar is niks nonsens of verzinsels bij, het is pure realiteit uit eigen ondervinding.

    Leave a comment:


  • knight-rider
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
    nee, jij zegt tegen uw auto dat hij moet schakelen, zelf schakelen is met een pook en een koppelingspedaal.
    Als ik zelf beslis wanneer er geschakeld word dan zie ik dat als zelf schakelen, ik bepaal dan immers het schakelmoment.
    En ik ben blijkbaar niet de enige die het zo ziet >>>>
    Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
    Mooie cockpit..enheu ik schakel ook zelf, alleen hoef ik die vervelende koppelingspedaal niet te gebruiken, vooral in file is dat zeer ontspannend.. Ach ja, iedere heug zijne meug.

    Leave a comment:


  • knight-rider
    replied
    .....
    Last edited by knight-rider; 18/08/2013, 19:47.

    Leave a comment:

Working...
X