Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2011
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Guest repliedLet niet op mij, ik post hier gewoon efkes tussen.. Maar is dit niet een goeie vraag voor een goede chiptuner?
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenHetzelfde met moderne auto's die veel pk's hebben uit kleinere motoren.
Die anderen, die mogen geen Makro, DATS24,... tanken? Kan je dat met iets 'staven', beste?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAh zo, gaan we nu ook nog productiewagens met racewagens gaan vergelijken? Tof!
Laat de volgende zet maar komen!
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenAh, iemand met ervaring?
Prestatie brandstoffen, ja? Wat anders tanken formule 1 rijders, formule 3 rijders, rally rijders etc......
Hetzelfde met moderne auto's die veel pk's hebben uit kleinere motoren. Uiteraard uitgerust met een 'knock' sensor.
Laat de volgende zet maar komen!
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten'Prestatie brandstof'.
Ja 'jongen', zo blijf je je er natuurlijk uit praten, ook al worden de argumenten zwakker bij elke post. Prettige avond nog, en blijf vooral lekker duur tanken. De anderen kunnen er alleen maar wel bij varen.
Eneuh... van die wiet, da's weeral lulkoek.
Prestatie brandstoffen, ja? Wat anders tanken formule 1 rijders, formule 3 rijders, rally rijders etc......
Hetzelfde met moderne auto's die veel pk's hebben uit kleinere motoren. Uiteraard uitgerust met een 'knock' sensor.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenDat is hetzelfde als wiet roken (niet dat ik het doe....serieus!)
Je merkt het volle effect pas bij een paar sigaretten.
Een tankje van 20 euro prestatie brandstof ga je het ook niet merken, maar bij een paar volle tankjes wel.
Ja 'jongen', zo blijf je je er natuurlijk uit praten, ook al worden de argumenten zwakker bij elke post. Prettige avond nog, en blijf vooral lekker duur tanken. De anderen kunnen er alleen maar wel bij varen.
Eneuh... van die wiet, da's weeral lulkoek.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk tank al meer dan 20 jaar, ik denk zo ergens tussen de 70 en 80% Makro. Vroeger in de 205 GTI, daarna in de E46 318d, nu in de E91 318d. NOOIT heb ik één enkel probleem gehad dat te wijten zou kunnen zijn aan slechte brandstof. NOOIT een verschil gevoeld tegenover merkbrandstoffen in draaicultuur, noch in verbruik, noch in roetuitstoot, noch in prestaties,... . Niks, noppes, nadda... .
Met de moto net hetzelfde verhaal.
Je merkt het volle effect pas bij een paar sigaretten.
Een tankje van 20 euro prestatie brandstof ga je het ook niet merken, maar bij een paar volle tankjes wel.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Gewoon Bekijk BerichtenIemand die mij hier kan helpen?
Wat zou het leukste rijden:
190pk en 340nm
of
200pk en 300nm
190+340=530
200+300=500.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenZAL IK U EENS IETS VERTELLEN...'JONGEN'.
Wat bewijst dat verhaaltje...? Dat witte brandstoffen per definitie slecht zijn?
Moest het al slechte brandstof geweest zijn. Nergens wordt er geïnsinueerd of gezegd dat het zou kunnen liggen aan het feit dat het om een low budget brandstofmerk gaat. 10.000 stalen per jaar, waarvan 3 slecht zijn. Zijn die 3 slechte van een supermarktbrandstof? Wordt nergens iets over gezegd. Weet jij het... 'jongen'? Vertel het ons!
En nee ga nu niet zeggen dat je met een super moderne common rail diesel rijdt.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk tank al meer dan 20 jaar, ik denk zo ergens tussen de 70 en 80% Makro. Vroeger in de 205 GTI, daarna in de E46 318d, nu in de E91 318d. NOOIT heb ik één enkel probleem gehad dat te wijten zou kunnen zijn aan slechte brandstof. NOOIT een verschil gevoeld tegenover merkbrandstoffen in draaicultuur, noch in verbruik, noch in roetuitstoot, noch in prestaties,... . Niks, noppes, nadda... .
Maar bij mij is het een duidelijk verschil.
Mag je nog met u placebo foto zwaaien
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk zeg gewoon wat ik zelf heb kunnen ervaren, ik ga daar niet over liegen.
Daar is niks nonsens of verzinsels bij, het is pure realiteit uit eigen ondervinding.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
Wat bewijst dat verhaaltje...? Dat witte brandstoffen per definitie slecht zijn?
Moest het al slechte brandstof geweest zijn. Nergens wordt er geïnsinueerd of gezegd dat het zou kunnen liggen aan het feit dat het om een low budget brandstofmerk gaat. 10.000 stalen per jaar, waarvan 3 slecht zijn. Zijn die 3 slechte van een supermarktbrandstof? Wordt nergens iets over gezegd. Weet jij het... 'jongen'? Vertel het ons!
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenBij mij is het verschil tussen makro en shell toch opmerkelijk anders, en dat is niet van toevallig 1 slechte naftbak maar vergeleken over meerdere naftbakken.
Verschil in prestaties was er zeker niet maar de manier hoe de auto draaide bij stilstand was toch opmerkelijk
Leave a comment:
-
Iedereen zal koppel antwoorden. Wel ik niet :p pak maar je pks op je benzine
Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk
Leave a comment:
-
Guest repliedIemand die mij hier kan helpen?
Wat zou het leukste rijden:
190pk en 340nm
of
200pk en 300nm
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenWilt niet zeggen als een paar mensen dit meemaken dat iedereen dit moet geloven.
V-power diesel is voor een deel synthetische diesel. Niet elke motor vindt dit fijn omdat de smering schraler is.
Maar het verwijdert wel vuil uit uw systeem. Ik kan u garanderen dat bij een super koude start tijdens de winter uw motor sneller zal aanslaan en rustiger zal lopen!
Voor mensen die rustig rijden is gewone diesel of benzine uitstekend. Maar als je veel autobahn ritten doet zoals ik heb je een brandstof nodig die optimaal verbrandt tijdens die hoge toeren.
Waarom anders verkopen ze in Duitsland de beste brandstoffen? 102Octaan benzine en 61.5 Cetaan diesel. Ik zou niet weten in welk land er nog een beter brandstof is.
Zelfs Polen heeft beter brandstof dan in Belgie. (A-merk pomp)
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAls je domme praat verkoopt krijg je al even domme reacties man. Dat vetgedrukte in uw post zijn pure nonsens en verzinsels. Vooral dat laatste zinnetje, hoe kom je er zelfs nog maar op om zoiets te zeggen? Man man...
Daar is niks nonsens of verzinsels bij, het is pure realiteit uit eigen ondervinding.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtennee, jij zegt tegen uw auto dat hij moet schakelen, zelf schakelen is met een pook en een koppelingspedaal.
En ik ben blijkbaar niet de enige die het zo ziet >>>>
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenMooie cockpit..enheu ik schakel ook zelf, alleen hoef ik die vervelende koppelingspedaal niet te gebruiken, vooral in file is dat zeer ontspannend..Ach ja, iedere heug zijne meug.
Leave a comment:
Leave a comment: