Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2011
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenTuurlijk, de X staat er nog op maar de 6 is veranderd door een ''neppe 12''.
Achterlichten zijn dan ook van een hummer?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenAls Ford-adept bent u zich er toch van bewust dat Hitler de mosterd grotendeels bij Henry Ford haalde die daarvoor het Grosskreuz des Deutschen Adlerordens kreeg in 1938.
Dat Kreuz was, zoals u misschien wel denkt, geen aftermarketstuff voor zijn auto maar de hoogste Nazi-onderscheiding die een buitenlander kon krijgen.
Zou dus toch maar even nadenken vooraleer ik zo een beeldje post...
Om het een beetje op te frissen bij Bmw check volgende post...
Leave a comment:
-
Ja jonge, zijt ge nu echt zo lomp of doe je alsof?
Lijkt toch logisch dat deze styling, zeker de A stijl en spiegels totaal niet bmw is.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenAchterlichten lijken eerder nog 5/5GT te zijn dan X6.
Leave a comment:
-
Als Ford-adept bent u zich er toch van bewust dat Hitler de mosterd grotendeels bij Henry Ford haalde die daarvoor het Grosskreuz des Deutschen Adlerordens kreeg in 1938.
Dat Kreuz was, zoals u misschien wel denkt, geen aftermarketstuff voor zijn auto maar de hoogste Nazi-onderscheiding die een buitenlander kon krijgen.
Zou dus toch maar even nadenken vooraleer ik zo een beeldje post...
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIs eerder een hummer H3 ofzo dan een bmw hoor
Achterlichten zijn dan ook van een hummer?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDas waar! Wat jij kan, kan jij!
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
Ook een sport versie! So your point is?
Dit is ook een sport versie! The ultimate bmw van.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenHahaha,mooi zo
Wat ik kan, kan ik ook
Das waar! Wat jij kan, kan jij!
Leave a comment:
-
Guest repliedHahaha,mooi zo
Wat ik kan, kan ik ook
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
Oordelen terwijl er nog nooit in een sport versie gezeten en gereden..... Zegt de gast met z'n kappersauto
Ook een sport versie! So your point is?
Leave a comment:
-
Ben ook blij dat ik komen meelezen ben. Het houdt echt niet op hier
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenBussen en camions hebben dezelfde loopcultuur, dus best te vergelijken!
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenEen "beetje" meer ja. 6 cilindertje he.
6 cilinder doet amper moeite vergeleken met 4 cilinder. Mooie km-stand. Haal ik niet, of moet ik hem meer dan 20 jaar houden......
Leave a comment:
Leave a comment: