Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Pfff, ik ga toch eens stilaan moeten beslissen of ik het doe of niet want aangezien den auto weg moet na ongeveer 100.000km en ik nu aan 15.000 zit
Het enige waaraan ik twijfel is de betrouwbaarheid. Mijn VW dealer wist me alvast te zeggen dat enkel ABT tuning volgens hem met behoud van garantie kon... Als er iets gebeurd, dan zit ik er wel mee
Gewoon doen! echt waar! tis de max! nu 4000 km verder en zaaaaaaaaaaaaaalig!
Leave a comment:
Guest replied
Bruno, enkele vraagskes ik heb een hyundai tucson 2.0 CRDI 112PK, met een tuning is het resultaat dan voelbaar bij een tucson, ga ik ook minder verbruiken en hoeveel zou mij da kosten dus met BTW in?
Leave a comment:
Guest replied
ga er dan toch eens moeten binnen springen bij heinz
Leave a comment:
Guest replied
Oorspronkelijk geplaatst door Bdrie
Waarom denk je dat? De 530 d heeft ook 231 pk...
Ja inderdaad achterlaten is veel gezegd natuurlijk, ik denk eerder dat je hem net kan bijhouden ofzo...
Leave a comment:
Guest replied
Pfff, ik ga toch eens stilaan moeten beslissen of ik het doe of niet want aangezien den auto weg moet na ongeveer 100.000km en ik nu aan 15.000 zit
Het enige waaraan ik twijfel is de betrouwbaarheid. Mijn VW dealer wist me alvast te zeggen dat enkel ABT tuning volgens hem met behoud van garantie kon... Als er iets gebeurd, dan zit ik er wel mee
Leave a comment:
Guest replied
bruno,
is de motor van een seat ibiza 90 pk dezelfde als die van een 110 pk? ik had dit ergens gehoord. en neem nu een ibiza 110pk met 150 000 km, is deze ook nog te chippen ( +35pk)? of is dit al gevaarlijker... groeten
Leave a comment:
Guest replied
lichtere motor, maar het verschil zal nihil zijn
Leave a comment:
Guest replied
Kunnen jullie meer PK's persen uit een oude mini 1.3 SPi of MPi?
Leave a comment:
Guest replied
Onze Mercedes E290TD is ook onder handen genomen op 200.000 km...nu bijna 300.000 km en nog steeds rijdende (maakt niet veel uit, maar toch even vermelden dat dit niet door Heinz gedaan is)
ik heb een bmw 525d(e60)van 2004,met 73000km op de teller.
mag ik die nog laten tunen(chip)of is dat al teveel km
en zo ja is er dan een vershil merkbaar aangezien de wagen op zich al vlot rijd
Ik zou dit zeker doen.. mijn vw is gechipt op 101OOOkm
heeft er nu 115 op de klok (na 3 maand) en ben er heel erg tevreden over..
Heb van 75000km tot 100000km met powerbox gereden en dit is zelf niet met chiptuning te vergelijken..
de 525 wordt eerst naar 176pk gebracht omdat die bmw van jou "begrenst" is tot 163pk wegen takstoestanden daarna dan wordt hij gechipt..
op de site staat 220pk (toename van een 55pk, niet slecht) optioneel kan je zelf tot 230pk gaan en 5OONm
Dan laat je die 530D achter je hoor
Leave a comment:
Guest replied
Ik zou wel denken dat het vermogensmeting is ipv van vermogenmeting, helemaal kosjer is het dus niet
Leave a comment:
Guest replied
motor zal er wel tegen bestand zijn zeker?
Aangezien er toen toch ook 110pk varianten waren.
Leave a comment:
Guest replied
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
dat is dan 115pk, 250nm
de waarden van een hedendaagse kleine diesel (1.6tdci, 1.5dci, etc)
da zal wel vlot gaan
Wel, da zou wel tof zijn, maar toch ben ik een beetje bang.
Leave a comment:
Guest replied
dat is dan 115pk, 250nm
de waarden van een hedendaagse kleine diesel (1.6tdci, 1.5dci, etc)
da zal wel vlot gaan
Jouw wagen staat er inderdaad niet meer tussen, maar dit wil niet zeggen dat hij niet kan getuned worden. Chiptuning op jouw wagen levert een vermogentoename van 25pk/50Nm. Dit is een toename van bijna 30%. Hiermee wordt de topsnelheid verlegt van 178 naar 195km/u. De sprint van naar 100km/h neemt ruim een seconde minder in beslag. Een absolute aanrader!
De kostprijs hiervoor bedraagt 450 euro, inclusief meerdere vermogenmetingen. Deze zijn noodzakelijk om het resultaat te kunnen controleren. Je krijgt tevens een grafiek mee met het vermogen voor en na.
Dus ik denk dat je dat verschil serieus gaat kunnen merken
Leave a comment:
Guest replied
Oorspronkelijk geplaatst door smoke
Normaal mag dat geen probleem zijn.En het verschil zal je zeker en vast merken,zijt daar maar gerust in
Leave a comment:
Guest replied
Leave a comment: