Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
de waarden op de site zijn schattingen, meetsal minema!
Leave a comment:
Guest replied
Oorspronkelijk geplaatst door mrgoolie
mjah, maar da moet toch naar de 170 kunnen neen? het is een 2 liter dus toch beter op te voeren dan een 1900 e? omdat een kameraad van mij een golf 100 pk naar 143 pk heeft laten chippen (1.9Tdi).
en hoeveel van 0-100 zou dat dan zijn met een 170pk?
greetz
Het feit dat die golf 43pk extra heeft uit een 1900 wil niet zeggen dat je uit een 2000meer dan 43 extra kunt halen he....
Als heinz zegt 163, is het 163.
Leave a comment:
Guest replied
mjah, maar da moet toch naar de 170 kunnen neen? het is een 2 liter dus toch beter op te voeren dan een 1900 e? omdat een kameraad van mij een golf 100 pk naar 143 pk heeft laten chippen (1.9Tdi).
en hoeveel van 0-100 zou dat dan zijn met een 170pk?
greetz
Leave a comment:
Guest replied
Oorspronkelijk geplaatst door mrgoolie
echt niemand die weet hoever je een 136pk 320d bmw kan chipp'n?
Op de site staat van 136pk naar 163pk en van 280Nm naar 360Nm voor de prijs van 540€ ex. BTW
Leave a comment:
Guest replied
Oorspronkelijk geplaatst door mrgoolie
echt niemand die weet hoever je een 136pk 320d bmw kan chipp'n?
echt niemand die weet hoever je een 136pk 320d bmw kan chipp'n?
Leave a comment:
Guest replied
Zo'n Eisenmann uitlaat lijn is wel erg prijzig. Zo'n 2000 euro, had ik wel niet verwacht.
Leave a comment:
Guest replied
Oorspronkelijk geplaatst door JelleM
Zoiets ja ..
Het is trouwens niet alleen bij diesels, maar ook bij bezinemotoren met turbo, maar vermits deze iets zeldzamer zijn hoor je daar dus niet echt veel van ..
Merci voor u reactie. Van benzinemotoren met turbo hoor je inderdaad heel weinig. Ik zat dus wel juist met m'n veronderstelling.
Leave a comment:
Guest replied
Meer dan 300pk is die 535 te krijgen.
En ik vrees dat die tuning in/uitschakelen enkel gaat als je een motec-systeem ofzo installeerd, aangezien je 2 verschillende programma's moet draaien, en ik weet niet of dat op de standaard computer kan...
Ofwel een systeem waarmee je de tuning kan activeren en desactiveren naar wens...een beetje zoals de knop in de M5. Dan kan je dagdagelijks gewoon rijden , en indien nodig gas geven. Is ook zeer interessant voor als de vrouw ermee rijdt.
Volgens mij had Bruno zijn ex golf dat? (als het al die van Bruno was, weet het niet meer precies )
Leave a comment:
Guest replied
Oorspronkelijk geplaatst door wannes
Vraagje voor bruno: Ik zit met een 535d en op zich vind ik hem al zeer goed presteren , het feit dat ik er altijd nogal serieus mee doorga houdt mij eigenlijk een beetje tegen om een tuning te overwegen. Ik ben een beetje bang dat als je dan dikwijls gaat kickdownen , dat je de mechaniek veel geweld gaat aandoen , met alle gevolgen van dien voor de garantie...Mijn vraag is nu echter of ik de snelheidsbegrenzing niet gewoon kan weglaten , dat is het enige wat nog een beetje verschil kan maken als het op een confrontatie uitkomt , en dat ga ik ook niet te dikwijls gebruiken.Ofwel een systeem waarmee je de tuning kan activeren en desactiveren naar wens...een beetje zoals de knop in de M5. Dan kan je dagdagelijks gewoon rijden , en indien nodig gas geven. Is ook zeer interessant voor als de vrouw ermee rijdt.
tjoenen die handel
Leave a comment:
Guest replied
bmw 320d 136pk
naar hoeveel pk kunnen jullie een bmw 320d 136 pk krijgen?
groeten
Leave a comment:
Guest replied
Vraagje voor bruno: Ik zit met een 535d en op zich vind ik hem al zeer goed presteren , het feit dat ik er altijd nogal serieus mee doorga houdt mij eigenlijk een beetje tegen om een tuning te overwegen. Ik ben een beetje bang dat als je dan dikwijls gaat kickdownen , dat je de mechaniek veel geweld gaat aandoen , met alle gevolgen van dien voor de garantie...Mijn vraag is nu echter of ik de snelheidsbegrenzing niet gewoon kan weglaten , dat is het enige wat nog een beetje verschil kan maken als het op een confrontatie uitkomt , en dat ga ik ook niet te dikwijls gebruiken.Ofwel een systeem waarmee je de tuning kan activeren en desactiveren naar wens...een beetje zoals de knop in de M5. Dan kan je dagdagelijks gewoon rijden , en indien nodig gas geven. Is ook zeer interessant voor als de vrouw ermee rijdt.
Leave a comment:
Guest replied
Oorspronkelijk geplaatst door BMW driver
Vraagje: hoe komt het dat bij diesel motoren er meer pk's kan gewonnen worden met chip tuning? (ik denk door de turbo en/of hoge druk inspuiting?)
Zoiets ja ..
Het is trouwens niet alleen bij diesels, maar ook bij bezinemotoren met turbo, maar vermits deze iets zeldzamer zijn hoor je daar dus niet echt veel van ..
Leave a comment:
Guest replied
Oorspronkelijk geplaatst door smoke
ga er dan toch eens moeten binnen springen bij heinz
Ik heb ook veel zin om mijn wagen es door heinz onder handen te laten nemen. Ik heb een benzine motor. Ik denk dat ik chip tuning + een andere uitlaat wil. Afhankelijk van de prijs.
Vraagje: hoe komt het dat bij diesel motoren er meer pk's kan gewonnen worden met chip tuning? (ik denk door de turbo en/of hoge druk inspuiting?)
Leave a comment: