Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke webshop bestaan?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Flappy, verklaar u nader. Of dat te wassen valt of als dat als tussenstap van een detailingproces kan gebruikt worden?

Ik stel wel de betrouwbaarheid van het product in vraag. Iets dat voorkomt dat roest uitbreidt... Zo 'waterdicht' zal dat niet zijn denk ik.

Comment

• het was bedoeld als een vraag met retorische, cynische inslag
      www.peugeotforum.be

Comment

• Okay, ik volgde even niet. My bad

Comment

• Twee dagen geleden voor het eerst iets besteld bij carclean en dat staat nu al op mijn tafel
          Over snelle service gesproken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
            Twee dagen geleden voor het eerst iets besteld bij carclean en dat staat nu al op mijn tafel
            Ik moet er geen tekening bijmaken zeker

1 van mijn bestellingen daar was rond 16.30h en ik had mijn spullen al de volgende dag op 12 uur.........kunnen ze hier in BE een puntje aan zuigen

Op het eind van deze maand ga ik ook terug een bestelling plaatsen met de couponnen die ik gereserveerd heb à 100€/stuk die 75€ gekost hebben

@Namaz : wat had je allemaal besteld ?

Comment

• Iron x ( met borstel)
              Meguiras Gold Quick Detailer
              Autofinnese Wheel Wax ( mint)

Ik heb hier nog een hoop staan, maar die drie moest ik perse nog hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                1 van mijn bestellingen daar was rond 16.30h en ik had mijn spullen al de volgende dag op 12 uur.........kunnen ze hier in BE een puntje aan zuigen
                Bij ons is dit ook het geval hoor, dus ik weet niet hoe wij daar een puntje aan kunnen zuigen.
                Alles hangt af van wanneer de ophaling hier gebeurd, maar dat is sowieso in de namiddag.

Binnenkort doen we nog beter, en daar kan Nederland dan een puntje aan zuigen, maar daarover later meer

Comment

Op het eind van deze maand ga ik ook terug een bestelling plaatsen met de couponnen die ik gereserveerd heb à 100€/stuk die 75€ gekost hebben

Hoe doe je dat ? 100€/stuk en maar 75€ betalen.
                  BMW M2 Coupé
                  Audi S5
                  Nobody is Perfect!

Comment

• Ik vermoed dat de crisis in de handel van detailproducten ook al wel zal toegeslaan zijn zeker. Wie beweert van niet maakt zichzelf iets wijs.Toch ook luxeproducten, niet .. ?
                    Een goed uitgekiend prijsbeleid zal dus meer dan ooit aan de orde zijn de komende maanden.
                    BMW M2 Coupé
                    Audi S5
                    Nobody is Perfect!

Comment

• En een perfecte service niet te vergeten. Voor mij persoonlijk op de eerste plaats.
                      BMW M2 Coupé
                      Audi S5
                      Nobody is Perfect!

Comment

• En een perfecte service niet te vergeten. Voor mij persoonlijk van overwegend belang.
                        BMW M2 Coupé
                        Audi S5
                        Nobody is Perfect!

Comment

• Sorry voor de dubbele post. Kan de moderator ingrijpen a.u.b.
                          BMW M2 Coupé
                          Audi S5
                          Nobody is Perfect!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk Berichten
                            Hoe doe je dat ? 100€/stuk en maar 75€ betalen.
                            Door een nieuwsbrief te krijgen...........waar je dus in december 75€ betaalt ..........om in maart voor 100€ naar keuze te kopen in de webshop

Als je bedenkt dat er op een spaarboekje amper 1 procent interest bijkomt na een jaar , zou ik al gek moeten zijn om dit niet te doen

Comment

Door een nieuwsbrief te krijgen...........waar je dus in december 75€ betaalt ..........om in maart voor 100€ naar keuze te kopen in de webshop

Als je bedenkt dat er op een spaarboekje amper 1 procent interest bijkomt na een jaar , zou ik al gek moeten zijn om dit niet te doen
                              Ah, dat gaat zo...
                              BMW M2 Coupé
                              Audi S5
                              Nobody is Perfect!

Comment

• Vandaag was het reeds zover !!

Net na middernacht op 1 maart een bestelling online geplaatst..............en vandaag (zaterdag) reeds geleverd

eerste gedacht : gebakken lucht..

er zat gelukkig nog iets anders in

Comment

• Erg knap spul ja,service is idd niet onbelangrijk,daarom ga ik liefst terplekke en en niet AL te groot bedrijf maar wel met voldoende assortiment.

Zo een service heb ik bij veel belgische zelfstandige nog niet gemerkt ( en klantvriendelijkheid en sociaal) toppie.
                                  Nu ik oordeel niet over waar ik nog geen ervaring mee heb,daarom ben ik eens benieuwd eens bij waxit langs te gaan.
                                  (liggen wel verder dan waxworld voor me)

Comment

Vandaag was het reeds zover !!

Net na middernacht op 1 maart een bestelling online geplaatst..............en vandaag (zaterdag) reeds geleverd
                                    Ik heb na wat opzoeken zoals je gezegd hebt het volgende besteld:

- Poorboys World Super Slick & Suds
                                    - Monello Raffini Inizio Forza Compound
                                    - Monello Rafffini Mezzo Polish
                                    - Monello Raffini Finale
                                    - Monello Raffini Spruzo
                                    - Monello Senza Aqua Drying Towel
                                    - Monello Proffesional 5.5" & 4" Foam Cutting Pad - Yellow
                                    - Monello Proffesional 5.5" & 4" Foam Light Polishing pad - White
                                    - Monello Proffesional 5.5" & 4" Foam Light Cutting Pad - Orange

Comment

• Alleen nog wachten nu .........op beter weer !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                                        bij carclean.nl is er dan ook gratis verzending vanaf 100 euro naar belgie?
                                        De verzendkosten dalen naarmate je meer bestelt, vanaf zo'n 110€ is het gratis.

Comment

• bij waxworld in nederland en waxit in belgie is de verzending gratis vanaf 50 euro.

Probeersels dit weekend van waxit meegenomen

Quality shine,webshop is van het internet zie ik ? (was ernet maar aan het zoeken maar dacht dat het aan mijn iphone lag)
                                          Maar nu op de pc kom ik niet verder.

Comment

Working...
                                          X