Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke webshop bestaan?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• http://www.qualitycarproducts.be/ is ook een webshop,
    http://www.quality-shine.be

Comment

• Ik ga deze week toch eens werk maken om enkele "coupons" te scoren van carclean.nl

75 € nu betalen en 100 € kopen vanaf maart maakt iets van een .........25% korting

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
        Ik ga deze week toch eens werk maken om enkele "coupons" te scoren van carclean.nl

75 € nu betalen en 100 € kopen vanaf maart maakt iets van een .........25% korting
        Onze actie gemist ?

Comment

• wat meer reclame maken dan, want ik heb die ook niet gezien...
          www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
            Onze actie gemist ?
            Euh ............neen , maar er zijn veel pakketjes oid reeds samengesteld en daar heb ik al een veelvoud van in m'n kelder staan van al die produkten.

Ik kies liever elk produkt apart en vermits ik wel 2 maand kan wachten (de coupons van cc gelden pas vanaf maart) kan ik beter 3 keer 75 € betalen nu om tegen maart de spullen te bestellen .....aan 100 € per coupon

Zeg nu zelf : nu 225 € betalen en in maart voor 300 € bestellen

Ondertussen weet ik ook al wel dat je niet moet wachten op 14 februari of op een kerstactie om zoveel voordeel te doen. Al geven ze er kadootjes bij twv 10 % , dan nog kom je bijlange niet aan die 25 % die je hebt met de coupons...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
              Onze actie gemist ?
              vertel eens meer? kan je je voor promoties of dergelijke aanmelden voor een nieuwsbrief

Comment

• Indien je eerder al gekocht hebt bij ons zit je automatisch in de mailing voor de nieuwsbrief. Wil je je aanmelden dan stuur je gerust een mailtje naar info@wax-it.be

Verder worden de acties ook via Facebook en Twitter gedeeld.

Dit was de actie: KLIK.

Comment

• Ik heb in het verleden al bij wax-it gekocht en ik krijg geen nieuwsbrief. 't systeem is dus niet foutloos.
                  Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
                    Ik heb in het verleden al bij wax-it gekocht en ik krijg geen nieuwsbrief. 't systeem is dus niet foutloos.
                    Stuur eens een mailtje, dan kunnen we verifiëren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                      Ik ga deze week toch eens werk maken om enkele "coupons" te scoren van carclean.nl

Meer zelfs, dat is 33%.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                        Meer zelfs, dat is 33%.
                        Je krijgt 33% meer maar toch is 't maar 25% korting hoor: voor 100€ waarde betaal je 75€, of dus (100-75)/100 = 25% korting

Comment

• Je krijgt dus 33% meer of je krijgt 25% korting (bij Carclean), het is maar hoe je het bekijkt... Tot wanneer loopt die actie trouwens van die korting? Misschien toch maar eens een kijkje gaan nemen

Comment

• Bij KLIK krijg je 30% korting op alle bestellingen + gratis verzending vanaf 50 euro

Comment

• geen supersite waar je alles kan krijgen, maar betreffende pads, microfiber doeken en dergelijke hebben ze toch wel straffe prijzen

www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quality-shine Bekijk Berichten
                                Bij KLIK krijg je 30% korting op alle bestellingen + gratis verzending vanaf 50 euro
                                vertrouw ik niet, amper info te vinden + vol typfouten

Comment

• Waarom vertrouw je het niet, is 30% korting te veel?
                                  Typfouten kunnen er zijn, omdat de tekst vertaalt is vanuit het engels, maar de producten zullen er niet slechter door zijn.

Comment

• Quality shine bestaat echt hoor

Comment

• toch te weinig keuze voor mij, sorry
                                      elders ook goedkoper

Comment

• Voor roestbescherming en roestbehandeling is er een fantastisch product FLUID FILM (en bovendien milieuvriendelijk). Ik he be het zelf al verschillende malen toegepast echt goed! Te vrekrijgen op
                                        www.oldtimershop.be

Comment

• kan ik daar ook mee detailen?
                                          www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                                          X