http://www.qualitycarproducts.be/ is ook een webshop,
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke webshop bestaan?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk BerichtenIk ga deze week toch eens werk maken om enkele "coupons" te scoren van carclean.nl
75 € nu betalen en 100 € kopen vanaf maart maakt iets van een .........25% korting
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenOnze actie gemist ?
Ik kies liever elk produkt apart en vermits ik wel 2 maand kan wachten (de coupons van cc gelden pas vanaf maart) kan ik beter 3 keer 75 € betalen nu om tegen maart de spullen te bestellen .....aan 100 € per coupon
Zeg nu zelf : nu 225 € betalen en in maart voor 300 € bestellen
Ondertussen weet ik ook al wel dat je niet moet wachten op 14 februari of op een kerstactie om zoveel voordeel te doen. Al geven ze er kadootjes bij twv 10 % , dan nog kom je bijlange niet aan die 25 % die je hebt met de coupons...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenOnze actie gemist ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenIk heb in het verleden al bij wax-it gekocht en ik krijg geen nieuwsbrief. 't systeem is dus niet foutloos.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk BerichtenIk ga deze week toch eens werk maken om enkele "coupons" te scoren van carclean.nl
75 € nu betalen en 100 € kopen vanaf maart maakt iets van een .........25% korting
Meer zelfs, dat is 33%.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenMeer zelfs, dat is 33%.
Comment
-
-
geen supersite waar je alles kan krijgen, maar betreffende pads, microfiber doeken en dergelijke hebben ze toch wel straffe prijzen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quality-shine Bekijk BerichtenBij KLIK krijg je 30% korting op alle bestellingen + gratis verzending vanaf 50 euro
Comment
-
Voor roestbescherming en roestbehandeling is er een fantastisch product FLUID FILM (en bovendien milieuvriendelijk). Ik he be het zelf al verschillende malen toegepast echt goed! Te vrekrijgen op
www.oldtimershop.be
Comment
-
Comment