Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke webshop bestaan?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• kan ik geloven dat het mss voor zoveel wagens kan gebruikt worden, maar de opening van dat potje amaj, hoe haal ik dat eruit.
    Heb van de SN finger mitts aangeschaft en edgelless soft foam pad om dit eens te proberen.
    Ik zal mijn wagen zaterdag doen zodat hij toch eventjes blinkt voor de rit

Comment

• 20 keer met een potje van 30 ml ??????????

Neem van mij aan dat je mogelijk 3 auto's kan doen met zo 1 potje

(al eens 1.5 ml afgemeten met een pipet ? daar doe je geen enkele wagen mee........o ja , een matchbox wel natuurlijk )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
        20 keer met een potje van 30 ml ??????????

Neem van mij aan dat je mogelijk 3 auto's kan doen met zo 1 potje

(al eens 1.5 ml afgemeten met een pipet ? daar doe je geen enkele wagen mee........o ja , een matchbox wel natuurlijk )
        Een wax moet je filterdun opleggen,en omdat ik mijn wax maar 1 laag dik leg,
        omdat ik mijn wax zoizo maandelijks aanleng.
        Krijgen die 20 x weer een heel andere betekenis natuurlijk.
        Ik spreek over geen bus of type merc viano maar een doorsnee personen wagen.
        Mij werd dit ook maar verteld , en ik denk nu niet dat deze personen zo amateuristisch zijn om hier over uit hun duim te zuigen.
        Maar kijk het kan zijn dat het om 20 kleine wagens gaat (type citroen c1 bv) dat kan ik nog aannemen.
        Dus laten we zeggen toch 10 x het type astra dat er uit kan.
        Ik heb nu net mijn wagen in de purpel haze en er lijkt nog niets uit te zijn dus het zal vast meer worden dan 3 in ieder geval.
        Wil wel inkomen dat het me geen 20 x zal lukken,maar 10 zou in mijn ogen toch moeten lukken.
        Last edited by ; 20/03/2013, 23:41.

Comment

• Ik hoop dat we hier over de set van 4 of 5 samples spreken, want 20 wagens uit 1 potje gaat idd niet goedkomen

Comment

• 3 panelpotjes van dodo juice

Orange Crush, Blue Velvet Pro en Rainforest Rub.

Op de potjes zelf staat 3 a 4 autos mogelijk.

Comment

• Mijn excuses maar dan moet ik het echt verkeerd begrepen hebben , maar 3-4 auto's 2 lagen wax zou het wel eens kunnen dat 10 x 1 laag ,
              wel eens zou kunnen gaan lukken .
              Dus dan zal ik idd wel met mijn hoofd ergens anders zitten met die 20 wagens, nader ingezien.
              Het is ook mijn eerste panelpotje (heb voorheen enkel grote potten gebruikt/ en nog trouwens )

Comment

• Staat er wel degelijk bij hoor : 2 à 3 lagen wax zijn mogelijk.................10 om te zien is al lang verdwenen hoor .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                  http://www.carclean.nl/product/Dodo_...DJLFP30_101934

Staat er wel degelijk bij hoor : 2 à 3 lagen wax zijn mogelijk.................10 om te zien is al lang verdwenen hoor .
                  Ja het staat er idd ja , zoals ik zei vergissen is menselijk en ik geef het ook toe.
                  Al zal ik mijn eigen wagen wel meer kunnen voorzien dan 3 lagen met de purpel haze.

Comment

• Vandaag wat leuk gaan opahalen bij quality shine

Shampoo,glaze en bandengel (borsteltje heb ik in een goedkoopwinkelke in genk gaan halen voor te scrubben met apc )

Comment

• Ben ik nu de enige die de titel van dit topic raar vind ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                        Ben ik nu de enige die de titel van dit topic raar vind ?
                        Ik ni weet jij wil zeggen

Jawel hoor , alleen............ik kan die titel niet veranderen.............

Meer dan waarschijnlijk moest het dit zijn :

Bij welke webshops bestellen jullie je auto-verwenspulletjes ?

Kan er misschien een modje deze aanpassen ??

Comment

• Kan wel leuk zijn die te veranderen ja.
                          Of in de gere van wat heb je vandaag gedaan/gekocht zoals op detail forums.

Sent from my iPad 3 using Tapatalk

Comment

• Maandag voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij wax-it. De dap 900 festoolkit en nog wat andere dingen voor de wekelijkse wasbeurt. Gisteren alles aangekregen en als aangename verassing gratis 1liter shampoo gekregen i.p.v. de bestelde halve liter.
                            Voor mij voldoende om de volgende keer weer bij wax-it te bestellen.

Sent from my iPad using Tapatalk HD
                            sigpicSeat Leon 5F FR 2.0CRTDI 184PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spikytim Bekijk Berichten
                              Maandag voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij wax-it.
                              Zonder foto geloof ik je niet

Comment

• Pfff..... Dan moet ik weer alles bij elkaar zoeken. Ik zal een foto posten als ik aan mijn grote poetsbeurt begin.

Verstuurd van mijn HTC One X+ met Tapatalk

Comment

• Bij mij is een fotoke maken van de nieuwe aanwinsten al "standaard"

Comment

• Op verzoek:

Verstuurd van mijn HTC One X+ met Tapatalk

Comment

• Veel plezier! Nu nog 't weer

Comment

• Het zal inderdaad niet voor dit weekend zijn.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                          Veel plezier! Nu nog 't weer
                                          Hier stralende zon en geen wolkje te bespeuren! In de voorbode toch gisteren aan de slag gegaan en het was het volledig waard om vandaag te kunnen genieten.

Comment

Working...
                                          X