Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
als je een medium polish genomen had met een wat zachtere pad, alsook de finish polish met zachte pad, dan had je gerust kunnen oefenen zonder schade te berokkenen.
Zoals ik al zei, stap voor stap. Ik ben eerder van het zekere type.
Zoals ik al zei, stap voor stap. Ik ben eerder van het zekere type.
Niets verkeerd mee he,desnoods koop je op de autosloop of dergelijke een oude motorkap of deur en oefen je daar op.
Doen ze trouwens vaak,als je voor het eerst een rotary gaat gebruiken (iig al veel gezien)
Vandaag alles binnen gekregen van CCC. De Dual Action 900W V3 met blauwe pad voor pre wax en rode pad voor de sealant.
Na een goeie kleibeurt wordt het als prep. een Vertua Bond 408, gevolgd door een paar laagjes Gloss It Gloss Finish en een top met De Gloss It Concorso.
Black Hole / White Diamond zijn dan ondertussen ook wat achterhaald. Het zijn correcte producten en makkelijk in gebruik maar verbergen redelijk wat. Dat terwijl je met een goede pre-wax zoals een Prime of Rejuvenate hetzelfde resultaat kan bekomen zónder die krassen te verbergen. Bovendien ondervindt de wax/sealant dan geen nadelen zoals bij BH / WD wel het geval is.
Indien je echter in het PB gamma blijft op vlak van bescherming en zo zou ik die dan wel weer aanraden.
Black Hole / White Diamond zijn dan ondertussen ook wat achterhaald. Het zijn correcte producten en makkelijk in gebruik maar verbergen redelijk wat. Dat terwijl je met een goede pre-wax zoals een Prime of Rejuvenate hetzelfde resultaat kan bekomen zónder die krassen te verbergen. Bovendien ondervindt de wax/sealant dan geen nadelen zoals bij BH / WD wel het geval is.
Indien je echter in het PB gamma blijft op vlak van bescherming en zo zou ik die dan wel weer aanraden.
Ja oke bh wd zijn idd wel bekend dat ze kleine krasjes maskeren (iig opvullen ) maar dat doen naar mijn mening ook wel meerdere glaze's
Ik gebruik persoonlijk de BH voor bv een hardcore xxl wax en moet zeggen dat ie mooi stand houd momenteel,maar met de krasjes die verdoezelt hij idd wel !
Ik overweeg binnenkort zeker de vertua bond eens te gebruiken na de mooie reviews.
Heb een zeer goed contact met CustomCarCleaning en koop daar momenteel quasi alles. Zeer goeie feetback en correcte afhandeling. Vragen worden in de kortste tijd beantwoord en men kent er zijn klanten zeer goed. Hiermee bedoel ik dat men nog goed weet welke producten je van hen al hebt aangekocht en eventueel nog in je bezit hebt zodanig dat je niet op onnodige kosten wordt gejaagd.
Heb een paar zaken bij CarClean gekocht en moet ook beamen dat de levering razend snel ging.
dito hier! ik hoef ondertussen al niet meer op voorhand te betalen, factuur zit netjes bij de aflevering
Ik ben weermaals positief te spreken over waworld.nl,1 dag na verzenden al thuis,met leuke cadeautjes bij en dit maal buiten cadeau ook samples
Ik denk dat die mannen liever ne wax aan mij verkopen,want samples waren waxes haha, megs ultimate en surf city wax
dito hier! ik hoef ondertussen al niet meer op voorhand te betalen, factuur zit netjes bij de aflevering
Hier hetzelfde. Ik heb via e-mail met Bart (CCC) een zeer goed contact kunnen opbouwen. Ik stel mijn vragen of doe mijn bestellingen per e-mail en in de kortste keren krijg ik antwoord of wordt mijn bestelling verzonden. Na max. twee dagen heb ik de goederen. Het betalen van de facturen gebeurt dan onmiddellijk na ontvangst van de goederen. Wij vertrouwen elkaar dus volledig. Dergelijke manier van doen getuigt van zeer goede klantkennis en een zeer individuele benadering wat je nog zelden vindt. Ik kan ook begrijpen dat je bij web-shoppen een risico neemt goederen op te sturen vooraleer ze betaald zijn. Maar dat is dan met wat mensenkennis blijkbaar toch mogelijk hetgeen voor de eerlijke klant een grote appreciatie betekent.
Eigenaardig, maar op gebied van handel drijven heb ik betere ervaringen met onze noorderburen : recht voor de raap, geen potdraaierij en geen discussie als er iets fout gaat. Dat kan ik niet altijd zeggen van onze binnenlandse leveranciers, jammer ...
En jawel, er is ook steeds een attentie bij een mooie bestelling.
inderdaad! onlangs was hij 2weken op verlof. na terugkomst kreeg iedereen die een lopende bestelling had een presentje voor de iets langere wachttijd.
vorige winter kreeg ik er een ijskrabber bij
Ook zonet nog eens gebruik gemaakt van de korting bij carclean ! normaal bestel ik bij waxworld heb ik 2 weken terug ook gedaan .
Maar nu moest ik voor een klein bedrag geen zendkosten betalen dus waarom niet he !
Enorm tevreden van waxworld.nl, heel snelle levering zelfs met betaling via overschrijving (geen iDeal voor Belgen jammer genoeg, noch paypal betaling mogelijk). Was ook de enigste webshop met alle artikelen in voorraad (waaronder ook de carpro iron-x, precies heel moeilijk te vinden bij andere webshops), maar misschien kies ik ook een rare combinatie van merken gewoon :p
goed om eens een site te zien die chemical guys verhandeld, daar was ik nog op zoek naar
Jep,momenteel voor mij nog altijd de snelste shop.
Snel geleverd,verzending naar BE gratis vanaf 50 eur,en er onder ook niet veel !,altijd present gratis (al 6 tal gratis mfs gehad)
Laatst nog 3 samples gratis + weer een MF van chemical guys (bovenstaande ook trouwens)
Verder gaan ze verhuizen nu,dicht bij belgie,dus binnenkort als ze er zijn,ga ik zeker eens langs ginder want dat wordt ook mogelijk.
Comment