Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke webshop bestaan?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

ook een goede web shop en je kan ook thuis af halen
    kerel die er veel van kent

handgemaakte juwelen gemaakt van polymeer klei . hypoallergeen is 1 van de voordelen. ook private label is een mogelijkheid.

hier ga ik ook af en toe gewoon afhalen

Comment

Ik bestel altijd bij cleanyourcar.co.uk. Overlaatst aan het kijken geweest om ook eens te bestellen bij carclean.nl ...
      Maar als je dan ziet dat je voor een bus Meguiars M86 (solo system) van 1 L 62 euro moet neer tellen zonder verzendkosten en in de Uk 40 euro MET verzending in... tjah... dan is de keuze snel gemaakt... daar drink ik dan na het harde werk aan de auto 13 pintjes van...
      De prijzen van vele producten in Belgie en NL swingen gewoon de pan uit.. Daar kan de kleine zelfstandige niet aan doen, ik moet ook voor elke euro te hard werken om Sinterklaas te spelen...

Comment

Bij Meguiar's ligt het probleem bij de importeur, niet de verdeler. Dat zie je gewoon op Meguiar's.be ook wanneer je vergelijkt met com of .co.uk. Daar kan de verdeler helemaal niets aan verhelpen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
          Ik bestel altijd bij cleanyourcar.co.uk. een bus Meguiars M86 (solo system) in de Uk 40 euro MET verzending in... ...
          Voor de (professionele) Megs-spullen kan je idd beter in de UK shoppen , echter voor alle andere produkten zie ik het nut er niet van in. Prijzen zijn redelijk gelijklopend (toch voor de dingen die ik wil) en dan blijf ik liever bestellen bij een Nederlandse verkoper omdat ik dan zeker weet dat de goederen binnen de 24 uur voor m'n deur staan .

Zonet weer een bestelling gedaan in...........Nederland , deze keer geen produkten maar kraantjes voor op mijn 10-litervaatjes .

Deze kraantjes :

Comment

Heb toch bij carclean ooit is een week moeten wachten voordat ik alles heb ontvangen. En alles was op voorraad.
            Bij de andere heb ik nooit geen problemen gehad.
            En voor die 50 cent meer te betalen en een groter aanbod (bv bij Wax-It) verkies ik toch die.
            Opel Insignia OPC
            BMW X5 3.0i
            Caterham Super 7

Comment

Ik ga altijd bij Custom Car Cleaning. Online bestellen, en effe langsgaan om t op te halen met de nodige vakkundige uitleg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                Ik ga altijd bij Custom Car Cleaning. Online bestellen, en effe langsgaan om t op te halen met de nodige vakkundige uitleg.
                Zou ik ook doen , moest er in mijn buurt tenminste een deftige shop zijn ...............

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                  Ik bestel altijd bij cleanyourcar.co.uk. Overlaatst aan het kijken geweest om ook eens te bestellen bij carclean.nl ...
                  Maar als je dan ziet dat je voor een bus Meguiars M86 (solo system) van 1 L 62 euro moet neer tellen zonder verzendkosten en in de Uk 40 euro MET verzending in... tjah... dan is de keuze snel gemaakt... daar drink ik dan na het harde werk aan de auto 13 pintjes van...
                  De prijzen van vele producten in Belgie en NL swingen gewoon de pan uit.. Daar kan de kleine zelfstandige niet aan doen, ik moet ook voor elke euro te hard werken om Sinterklaas te spelen...
                  uhm, op cleanyourcar kwam ik 90pond aan verzendingskosten voor een item van 10pond.
                  Ze rekenen gewoon 90 aan als het naar belgie verzonden moet worden, maar hun estimated shipping price is veel lager. Wel redelijk bedrieglijk als je aan het bestellen bent.

Kwam eerst aan +-110pond en ineens zat ik aan 200. Raar, of doe jij het anders?

Comment

Ik heb net een bestelling geplaatst bij carclean.nl omwille van hun 5-jarig bestaan : een aantal artikelen aan 50% en 5% op heel hun gamma.....

Oa in de aanbeding : velgenborstel (mothers) voor 5.55€ , SRP 325 ml , en nog wat , kijk zelf anders .

Voor 208€ besteld en 0.0 €verzending , ik laat weten wanneer ik mijn pakje heb .

Besteld : zaterdag ...............pakje aangekomen ..........(nog ff geduld )

Comment

Goeie tip!! De Raggtopp kit die ik al een tijdje wilde bestellen is 7 euro goedkoper dan de vorige keer dat ik keek
                      '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

Ik heb ook net m'n eerste bestelling online gedaan, hoop dat ze goed mag aankomen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                          Ik heb net een bestelling geplaatst bij carclean.nl omwille van hun 5-jarig bestaan : een aantal artikelen aan 50% en 5% op heel hun gamma.....

Oa in de aanbeding : velgenborstel (mothers) voor 5.55€ , SRP 325 ml , en nog wat , kijk zelf anders .

Voor 208€ besteld en 0.0 €verzending , ik laat weten wanneer ik mijn pakje heb .

Besteld : zaterdag ...............pakje aangekomen ..........(nog ff geduld )
                          is het nog steeds niet aangekomen?

Comment

Een dergelijk topic is voor ons zeer interessant! Dus als jullie nog opmerkingen, bemerkingen, advies, tips of andere wilde ideeën hebben mag je die altijd laten weten.

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                            Ik bestel ook vaak in de UK, maar meestal heb ik mijn zaken toch binnen 3-4 dagen. Vaak is het aanbod groter of hebben ze bulkverpakkingen, wat je bij belgische of nederlandse shops vaak niet hebt.

cleanyourcar en i4detailing gebruik ik het vaakst.
                            Om hier op in te spelen hebben we enkele producten toegevoegd. Vanaf nu kan je ook bulkverpakkingen (gallons) op Wax-it.be verkrijgen, dit zowel van Gloss-it, Poorboy's World, Auto Finesse en Magifoam. Auto Finesse komt onder andere door ons aanraden ook met een professionele reeks die enkele bulk producten zal bevatten maar ook een nieuwe de-ironizer!

Het volledige gamma aan bulk / gallons kan je ook in een nieuwe categorie terugvinden: Bulkverpakkingen

Als er nog producten of merken zijn die jullie graag zouden toegevoegd zien, hoor ik 't graag!
                            Last edited by ; 04/09/2012, 10:25.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                              Een dergelijk topic is voor ons zeer interessant! Dus als jullie nog opmerkingen, bemerkingen, advies, tips of andere wilde ideeën hebben mag je die altijd laten weten.

Als er nog producten of merken zijn die jullie graag zouden toegevoegd zien, hoor ik 't graag!
                              Dump TNT en neem dpd oid.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                                Sinds de laatste update van ons TNT programma zien we dat TNT grotendeels gebruik maakt van DPD in bepaalde regio's.

Maar je hebt gelijk dat er meer en meer problemen komen met TNT.
                                Misschien moeten we toch maar eens uitkijken naar een alternatief

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brownie Bekijk Berichten
                                  is het nog steeds niet aangekomen?
                                  Vandaag toegekomen :

Ik vond al dat het lang duurde......, dat heb je met die bestellingen op een zaterdag (online) : wordt pas maandagochtend aan begonnen en gaat mee met de overige bestellingen van "de maandag" .Maw : ik kon net zogoed deze bestelling geplaatst hebben op maandagmiddag .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                                    hell no, van dpd moet je juist wegblijven. nog een categorie ergens dan TNT!
                                    ik heb die indertijd buiten gesmeten omdat ze handtekeningen namaakten, gewoon voor de deur pakketten afzetten etc etc

tnt gaat er ook wel op achteruit ja. ze gebruiken vooral DPD bij afhaal- & leveringspunten (kiala = netwerk van TNT)

Comment

Vandaag toegekomen :

Ik vond al dat het lang duurde......, dat heb je met die bestellingen op een zaterdag (online) : wordt pas maandagochtend aan begonnen en gaat mee met de overige bestellingen van "de maandag" .Maw : ik kon net zogoed deze bestelling geplaatst hebben op maandagmiddag .

en wat zat er zoal in de doos van productjes?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brownie Bekijk Berichten
                                        en wat zat er zoal in de doos van productjes?
                                        Voor de doven en slechtzienden onder ons :

3 velgenborstels om de VOORZIJDE te poetsen (1 voor corsawim)
                                        1 velgenborstel om BINNENIN te poetsen
                                        3 washandschoenen MONELLO (megs-kloon )
                                        2 keer 325 ml SRP (autoglym)
                                        1 wax van de schildpad (turtle wax dus )
                                        1 wax van Mothers (FX) , vaste versie mét pad in het deksel en ook geschikt op de (zij)ramen .
                                        nog een wax , vloeibaar : collinite 845
                                        2"bonnets" : dingen om over een pad te doen om machinaal met de dap op te wrijven (= testje)
                                        200 gram klei van "autofinesse" , vergelijkbaar met die van Mothers naar 't schijnt , zeer zachte klei dus .
                                        en als toetje een machientje dat kan "blazen" 1.3 hp , hierop was zo'n 40 euro korting en kostte dus 55 ipv 95 €

Heb die laatste net nog gebruikt in de rapte en werkt prima !

Comment

Voor de doven en slechtzienden onder ons :

3 velgenborstels om de VOORZIJDE te poetsen (1 voor corsawim)
                                          1 velgenborstel om BINNENIN te poetsen
                                          3 washandschoenen MONELLO (megs-kloon )
                                          2 keer 325 ml SRP (autoglym)
                                          1 wax van de schildpad (turtle wax dus )
                                          1 wax van Mothers (FX) , vaste versie mét pad in het deksel en ook geschikt op de (zij)ramen .
                                          nog een wax , vloeibaar : collinite 845
                                          2"bonnets" : dingen om over een pad te doen om machinaal met de dap op te wrijven (= testje)
                                          200 gram klei van "autofinesse" , vergelijkbaar met die van Mothers naar 't schijnt , zeer zachte klei dus .
                                          en als toetje een machientje dat kan "blazen" 1.3 hp , hierop was zo'n 40 euro korting en kostte dus 55 ipv 95 €

Heb die laatste net nog gebruikt in de rapte en werkt prima !
                                          ah dat testje kon ik niet plaats brengen :p

Comment

Working...
                                          X