Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb al een aantal keer bij een Engelse webshop besteld, wat weer een pak goedkoper is dan Carclean
De verzendenkosten liggen wel iets hoger, dus ik doe dit wel enkel bij grotere/duurdere bestellingen. Bij sommige artikelen heb ik al een prijsverschil gezien van 5 tot 10 euro (bijvoorbeeld gold class shampoo of een starterskit met klei).
Een nadeel is wel dat je langer (1 a 2 weken) moet wachten op je spullen.
Ze hebben ook niet alles wat ik nodig heb (o.a. Raggtopp), dus wellicht dat ik binnenkort ook eens een bestelling plaats bij Carclean.
Ik bestel ook vaak in de UK, maar meestal heb ik mijn zaken toch binnen 3-4 dagen. Vaak is het aanbod groter of hebben ze bulkverpakkingen, wat je bij belgische of nederlandse shops vaak niet hebt.
cleanyourcar en i4detailing gebruik ik het vaakst.
Call me stupid maar waarom altijd bij buitenlanders kopen? Ik probeer als het prijsverschil aanvaardbaar is altijd bij Belgische sites of winkels te bestellen ! No offence gewoon een spontane bedenking.....
Call me stupid maar waarom altijd bij buitenlanders kopen? Ik probeer als het prijsverschil aanvaardbaar is altijd bij Belgische sites of winkels te bestellen ! No offence gewoon een spontane bedenking.....
Omdat sommige dingen echt en een stukje goedkoper zijn in het buitenland. De bulkverpakkingen van Meguiars bvb: een bus Hyper Wash kost daar £29.95, en bij carclean.nl 49.99€. Hier bij een winkel in de buurt zelfs tegen de 90€ maar ik zie dat die prijs nu is aangepast op de site van Meguiars (vroeger was dat de officiële prijs voor België).
Het is een kwestie van wat uit te kijken en de rekening voor jezelf te maken. Bij mij speelt vooral het grotere aanbod mee. Het is moeilijk om in 1 winkel alle dingen te vinden die ik nodig heb, zeker in B of NL...
bij carclean.nl is er dan ook gratis verzending vanaf 100 euro naar belgie?
Hoe meer je koopt , hoe minder de verzending...........soms kan je beter iets extra kopen omdat je dan géén verzending betaalt
Voor mij tellen er 2 dingen : prijs en service/snelheid. Vind ik beide op carclean.....
Zoek anders ff op wie er in jouw buurt woont en ook klant is bij bedrijf x , dan kan je samen een bestelling plaatsen en heb je ook geen verzendkosten......het extraatje is dan wel voor diegene die het meest besteld heeft
In het buitenland doen ze het beter en goedkoper. Waarom dan nog hier kopen? Uit chauvinisme? Laat me niet lachen...
Er telt maar 1 ding : gelijke produkten = goedkoopste winkel ........ik ben toch niet gek
voorbeeldje : mijn HD kostte in NL 285 euro...............hier 370 euro .........en dan was ie nog thuis geleverd ook !
Buitenland allemaal goed en wel, maar ik vind dat je goed advies omtrent je producten ook niet mag onderschatten (keuze goede producten en ze daarna goed gebruiken).
Aan een beginner zou ik zeker aanraden producten aan te kopen in een fysieke winkel omwille van die reden
In het buitenland doen ze het beter en goedkoper. Waarom dan nog hier kopen? Uit chauvinisme? Laat me niet lachen...
Omdat ik mensen met zulke shop hier op het forum tegelijk ook wil steunen in hun passie en beroep. Tegelijk krijg je van diezelfde mensen advies en service. 1 keer een fout product bestellen en je bent je winst kwijt. Waarom moet je lachen als mensen kiezen om zo te denken? Vroeger kocht ik ook het goedkoopst maar met ouder worden besef je dat dat
1. Daarom niet altijd zo is
2. Dat vertrouwen in lokale mensen je ook voordeel op termijn kan brengen
Ieder zijn mening en no offence
zoals gezegd. Ik doe niet lacherig over je mening.
Het gras is altijd groener aan de andere kant blijkbaar. Ik ben dezelfde mening toegedaan als Jokke. Daarom heb ik bijv. ook gekozen de nieuwe wagen te kopen bij een Belgische dealer en niet te importeren. Lokale dealer heeft zelfs alle tweaks van VAGCOM uitgevoerd zonder een frank te vragen.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment