Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke webshop bestaan?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
    Hangt inderdaad af van bank tot bank. Bij een, wat ik noem kl*tebank als ING, duurt het dagen voor ze een overschrijving uitvoeren. Ze laten het geld van hun klanten eerst nog enkele dagen renderen op een eigen rekening alvorens het door te sluizen. Bij een kleine bank als Argenta is het geld de dag erna al overgeboekt...

Ik betaal nu altijd met Paypal op CC, ze vragen wel 70 cent ofzo (wat eigenlijk schandalig is) maar het gaat zoveel sneller.
    Niet altijd hoor bij ING!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
      Die 70 cent is veel, maar Paypal houdt bij elke betaling wel een bepaald % in voor zichzelf. Sowieso is het gebruik van kredietkaarten voor handelaars ook een dure aangelegenheid. Ze moeten een contract afsluiten bij een PSP en werken via ATOS Wordline.

Bv. http://www.icepay.nl/online-betaalme...ard-accepteren
      Green-account: minstens 125 euro per jaar + 2,7% van elke transactie en 0,25 euro per transactie. Voor een betaling van 100 euro: 2,7 euro + 0,25 euro = 2,95 euro. Doordat die 0,25 euro een forfait is het voordeliger voor de handelaar om hoge transacties te hebben. Daarom zie je bij sommige webshops ook administratieve kosten. Je ervan versteld staan hoe duur zo'n dingen zijn (zelfde geldt trouwens voor bancontact in winkels).
      Inderdaad maar bedrijven kunnen die kosten inbrengen dus zoveel last hebben ze er ook niet van. Het is ook gewoon typisch voor Nederlandse bedrijven die verborgen kosten, bij auto's is het net hetzelfde: daar rekenen ze ook zogenaamde afleveringskosten en dergelijke aan.

Comment

Dat heb ik ook nooit begrepen : afleverkosten....

In België koop je een wagen en je betaalt de prijs ..........van de wagen !

Als ze er bij ons ook "afleverkosten" gaan bijlappen , zullen er minder kopen gesloten worden denk ik zo

Comment

Inderdaad maar bedrijven kunnen die kosten inbrengen dus zoveel last hebben ze er ook niet van.
          Eerst en vooral doen wij het niet (extra kosten aanrekenen) omdat we paypal een erg goed systeem vinden dat ons werk spaart in de afhandeling achteraf.

Echter, ik snap je antwoord niet echt. Het blijven kosten die moeten betaald worden natuurlijk dus die verdwijnen niet hé ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
            Eerst en vooral doen wij het niet (extra kosten aanrekenen) omdat we paypal een erg goed systeem vinden dat ons werk spaart in de afhandeling achteraf.
            Natuurlijk, ik ken eigenlijk geen enkele Belgische webshop die het doet. Zoals ik zei is het iets typisch voor Nederlandse bedrijven om dit soort kosten door te rekenen. Belgische webshops zijn dikwijls ook (een pak) duurder dus zitten die kosten ook in de prijs. Ik bestel zelden of nooit bij Belgische webshops: ze zijn gewoon te duur en de service trekt dikwijls op niks. Ik herinner mij ook nog verhalen van hoe de webshop van WAX-IT.be er een zootje van maakte. Zoiets blijft natuurlijk hangen, bij mij in ieder geval.

Comment

Vorige week ook m'n eerste bestelling via internet gedaan bij carclean.nl;
              zondagnacht besteld, woensdagmorgen stond het voor de deur!
              zeer tevreden van de snelle service!

Comment

Natuurlijk, ik ken eigenlijk geen enkele Belgische webshop die het doet. Zoals ik zei is het iets typisch voor Nederlandse bedrijven om dit soort kosten door te rekenen. Belgische webshops zijn dikwijls ook (een pak) duurder dus zitten die kosten ook in de prijs. Ik bestel zelden of nooit bij Belgische webshops: ze zijn gewoon te duur en de service trekt dikwijls op niks. Ik herinner mij ook nog verhalen van hoe de webshop van WAX-IT.be er een zootje van maakte. Zoiets blijft natuurlijk hangen, bij mij in ieder geval.
                In ons geval zijn we iig niet duurder, in tegendeel. Onze btw is 21% die van in nederland 19% (gaat nu wel veranderen naar 21% in oktober) . Dus de meeste belgische shops waren sowieso al 2% goedkoper als ze dezelfde prijzen hanteerden.

Kan je even het verhaal bovenhalen van onze webshop die er een zootje van maakte, want ik kan mij niet meteen een geval herinneren ... (mag ook via pm als je daar de voorkeur aan geeft)

Comment

Heb een zeer goed contact met CustomCarCleaning en koop daar momenteel quasi alles. Zeer goeie feetback en correcte afhandeling. Vragen worden in de kortste tijd beantwoord en men kent er zijn klanten zeer goed. Hiermee bedoel ik dat men nog goed weet welke producten je van hen al hebt aangekocht en eventueel nog in je bezit hebt zodanig dat je niet op onnodige kosten wordt gejaagd.
                  Heb een paar zaken bij CarClean gekocht en moet ook beamen dat de levering razend snel ging.
                  BMW M2 Coupé
                  Audi S5
                  Nobody is Perfect!

Comment

Deze maand "regenactie" bij carclean : tot 30 mm neerslag kan dus 30% korting opleveren (30 = limiet )

Ik wacht volop op 20 mm.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk Berichten
                      Ik heb al een aantal keer bij een Engelse webshop besteld, wat weer een pak goedkoper is dan Carclean
                      De verzendenkosten liggen wel iets hoger, dus ik doe dit wel enkel bij grotere/duurdere bestellingen. Bij sommige artikelen heb ik al een prijsverschil gezien van 5 tot 10 euro (bijvoorbeeld gold class shampoo of een starterskit met klei).

De naam van de site waar ik bestel: www.shinearama.co.uk

Een nadeel is wel dat je langer (1 a 2 weken) moet wachten op je spullen.
                      Ze hebben ook niet alles wat ik nodig heb (o.a. Raggtopp), dus wellicht dat ik binnenkort ook eens een bestelling plaats bij Carclean.
                      Inderdaad, op sommige producten is er nogal wat prijsverschil..
                      BMW M2 Coupé
                      Audi S5
                      Nobody is Perfect!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                        Deze maand "regenactie" bij carclean : tot 30 mm neerslag kan dus 30% korting opleveren (30 = limiet )

waar staat dit op de site?

Comment

Dan zou ik toch op 30 wachten!

Doet me denken aan onze vriespromo van winter 2011

Comment

West-vlaams bedrijfje, producten van smartwax en chemical guys.
                            Supertevreden van, kan ook pakketjes versturen
                            Ook heel tevreden van zijn detailingservice, betaalbare kwaliteit!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                              waar staat dit op de site?
                              Ik weet het niet zeker , maar als je lid bent op het forum , kan je meer lezen in meerdere topics........

Misschien daarom dat je het niet ziet .

Ik kijk het ff na door NIET in te loggen

ff nagekeken :

je moet inloggen om dit te zien.............

vandaag is het 15% btw
                              Last edited by ; 04/10/2012, 21:42.

Comment

Ik weet het niet zeker , maar als je lid bent op het forum , kan je meer lezen in meerdere topics........

Misschien daarom dat je het niet ziet .

Ik kijk het ff na door NIET in te loggen

ff nagekeken :

je moet inloggen om dit te zien.............

vandaag is het 15% btw
                                ik heb een account op de site om te bestellen, weet wel niet of ik hiermee op het forum kan,
                                maar ik zie dit toch nergens :$

Comment

Op een bestelling van 50 eur moest ik door de korting geen zendkosten betalen,enigsinds verleidelijk,maar ik heb iig alles nog wat ik nodig heb.
                                  En bij waxworld krijg je zoizo al gratis verzending vanaf 50 euro.

Comment

Ik heb bij -20% toegehapt , heb zelfs een potje wax gekocht dat anders 89.99€ kostte

30% gaan ze toch niet halen denk ik en meestal geven ze ook 20% tijdens de feestdagen in december .

Ondertussen ben ik alweer aan het uitkijken naar een andere shop :

carcarepassion.com (Spanje)

Heb alweer zo'n 120€ in de verlanglijst staan
                                    ............

Comment

Jij gaat er goed tegen aan danny

Is een verslaving zeker en vast,ik heb voor mijn bestelling gedaan te hebben,wel een 3 tal keer een winkel kar gevult.
                                      Maar dan weer weg gedaan,ach ik heb niets dringent nodig,en er zijn andere prioritaire kosten,maar toch weer toegehapt
                                      Kon me wel inhouden dat wel

Comment

Gisteren bij mijn vaste leverancier ook nog een bestellingske gedaan. En ja.., naast een setje Goss-It Finish, Concorso en Enhancer heb ik uiteindelijk dan toch een Dual Action aangeschaft. Al zij het om in den beginne vooral te gebruiken om een prewax en nadien sealant of wax aan te brengen. Mijn kennis ivm dergelijk toestel is nog wat gering om al aan het polishwerk te beginnen. Ik wil eerst wat oefenen en dus met het riskanter werk wachten tot na de winter. Mijn 135i in Space Gray kleur is tot nog toe nog 'kras'vrij buiten de al gekende micro was- en waxschade natuurlijk die niet te vermijden is.. Overigens is dat Space Gray een buitengewone kleur wat betreft het in het oog vallen van de micro-schade. Na een wax of sealant beurt heb je wel niet die diepe gloed zoals bij een donkere kleur, vandaar dat ik het meestal houd bij een sealant als bescherming.
                                        BMW M2 Coupé
                                        Audi S5
                                        Nobody is Perfect!

Comment

als je een medium polish genomen had met een wat zachtere pad, alsook de finish polish met zachte pad, dan had je gerust kunnen oefenen zonder schade te berokkenen.
                                          www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                                          X