Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes SL
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asthenia Bekijk Berichtenhelemaal niet.. ons mama had toen gewoon een auto nodig, en we dachten waarom geen speciaal ding..
Inderdaad, dan koop je uiteraard een kitcar, schitterende keuze!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenZe had een auto nodig? Voor naar het werk te rijden? Of voor naar de delhaize te gaan?
Inderdaad, dan koop je uiteraard een kitcar, schitterende keuze!
zo had ik het nog niet bekeken.. Tis anders wel decadent als jet zo bekijkt hè..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDecadent is het niet. (de gemiddelde golf is duurder)
Dom wel. (geen koffer)
Maar ze hadden bij ons thuis blijkbaar ook een cabrio nodig..
Ik ben trouwens benieuwd of ze in de nieuwe SL Diesels gaan steken?
in de huidige zit nog geen diesel denk ik?
De CLS, heeft ook een pak prestige verloren door er een diesel in te steken.. zou erg zijn als ze dat de SL aandoen..
ik hoop anders wel op Hybride motoren..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asthenia Bekijk Berichtennee , ik was er vergeten bij te zeggen dat ze ook al een 520i had..
Maar ze hadden bij ons thuis blijkbaar ook een cabrio nodig..
Ik ben trouwens benieuwd of ze in de nieuwe SL Diesels gaan steken?
in de huidige zit nog geen diesel denk ik?
De CLS, heeft ook een pak prestige verloren door er een diesel in te steken.. zou erg zijn als ze dat de SL aandoen..
ik hoop anders wel op Hybride motoren..
Prestige verloren?
Alles heeft tegenwoordig een dieselmotor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asthenia Bekijk Berichten
zo had ik het nog niet bekeken.. Tis anders wel decadent als jet zo bekijkt hè..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenMong! You really don't get the picture, do you?
ROFLOL
heerlijk hoe er zoveel energie in mijn posts word gestoken..
en niet doorhebben dat ik de spiraal in gang trek..
dit keer heb ik wel iets bijgeleerd! ons mama had ne kitcar..
is wel leuk om tussen mijn bedrijfsstatistiek af en toe is te lachen opt forum..
I just love you guys
en nu back on topic..
In alles steken ze een diesel? was da nu vo zever? Ooit al een ferrari/lambo/lotus... diesel gezien?
tgaat om een prestigieuze sportwagen nietwaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asthenia Bekijk BerichtenIk stel mij vragen bij de sound van een zware diesel..
heb eerlijk gezegd nog nooit een V12 diesel gehoord, of V8..
ik ga denk ik is opzoeken hoe zo'n Range TDV8 klinkt..
Das nu wel minder cc, maar tis de enige V diesel die in me opkomt eigenlijk..
V8 diesels wel.
Mercedes 400CDI en 420CDI
Audi: 4.0TDI en 4.2 TDI
BMW: 40d en 45d
Sound van zware diesel is minder erg dan van een lichte diesel, maar niets gaat boven de Benzine-broer.
Comment
-
Gelekt: SL63 AMG, maar langzamer dan SL55 AMG
Bron: http://www.autoblog.nl/archive/2007/...r-dan-sl55-amg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk hoop ook ten zeerste dat er geen diesel in de SL komt, maar ik vrees dat er bijna geen weg rond een SL 420 CDI rond is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtenflank staat me aan, diffusor niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asthenia Bekijk Berichtenma hoe kan het dat hij zo "traag" naar de 100 gaat??
Ik weet dat de UBER SL's hun vermogen niet goed kwijtraken op het asfalt..
maar waarom doen ze daar dan niets aan? iplv er monsterlijke motoren in te steken die hun pk's tog niet kwijtraken..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOmdat die bakken niet ontworpen zijn om snel van 0-100 te gaan.
Ok dus, tis een luxecabriolet om mee te cruisen.. en waarmee je, als je is op zen staart stampt, je ook kan amuseren..
maar waarom dan een 6.3 liter ( allez ik denk dat een 63 wel 6.3l betekent?)
met door de 500 pk? als je met een 5 liter al ruiiiiim genoeg hebt?
Ik denk zelfs met een 3.7 die in de sl350 steekt.. (ik weet niet of het nogaltijd een 3.7 is, maar bij ons alleszinds wel..) dat je daar tog wel 330-380pk kan gaan , zonder hem on the edge te gaan tunen..
Destijds deden we is offerte bij kleemann voor zo'n kompressor, en met die kompressor alleen ging je naar 360 pk als ik mij niet vergis.. dus mits een kompressor en wat extra moeite, haal je er denk ik tog nog meer uit, en dat is dan toch voldoende ?
als je zegt dat ze daar niet voor ontworpen zijn, wat verklaart de zware motorisaties die de pk's niet kwijtkrijgen dan?
Comment
Comment