Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes SL
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDit is precies gelijk meteen nog zo slecht nog niet zo gelijk precies.'k Had 't erger verwacht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenmercedes kan het zich niet permiteren om zo'n gedrocht op de markt te brengen...
Comment
-
van de vorige SL zijn denk ik 3 facelifts gemaakt. En het model daarvoor hebben ze ook is gefacelift , want mijn moeder heeft er nog zo eentje gehad, je had van die SL ook nog zo'n coupé model trouwens.
maar als ik naar het verleden kijk, zie ik dat de facelifts echt tot een minimum beperkt zijn gebleven, met name de lichten en mini stijl elementjes..
De dag van vandaag pakt een tweede " niet al te ingrijpende" facelift niet meer, dus ik neem aan dat ze hem ofwel grondig faceliften ( wat ik persoonlijk een ramp zou vinden) ofwel een heel nieuw model maken.. maar aangezien de levenscyclus van een SL model redelijk lang is, ik denk om en bij de 10 jaar.. zal het jammer genoeg misschien wel iets tussen een heel nieuw model, en een facelift zijn..
ik vind het persoonlijk echt niet fijn dat ze de voorkant herdoen, maar dezelfde achterkant dan gaan houden.
Niet dat de achterkant lelijk is, want die is prachtig, maar ik zie dat gwn niet passen met de hoekige voorkant..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtende neus doet mij aan een opel denken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtende neus doet mij aan een opel denken
Hopelijk rijdt ie wel beter, anders zijn we zwaar gescheten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenSpijtig genoeg wel ja.
Hopelijk rijdt ie wel beter, anders zijn we zwaar gescheten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenwrm zou een opel slecht rijden ???? sleutels eens lenen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenwrm zou een opel slecht rijden ???? sleutels eens lenen?
Comment
-
hahahahahaha kapot gaan!!!
omdat je weet dat andy een opel man is
subliem dit!
Maar andy ik denk dat ze gewoon bedoelen dat een mercedes misschien wel leuker is om mee te rijden dan een Opel.. qua interieur vind ik ze alvast beter als BMW, Audi, Jaguar..
het interieur van onze SL is bijvoorbeeld, :dashboard in mokka leder, en zetels in gebroken wit, en afgewerkt met lichtbruine houtinleg.. echt subliem
Het individual interieur van onze M6 ( dat trouwens tonnen meer kost) kan daar in geen 100 jaar tegenop..
Een SL is gewoon een rijdende luxe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asthenia Bekijk Berichtenhahahahahaha kapot gaan!!!
omdat je weet dat andy een opel man is
subliem dit!
Maar andy ik denk dat ze gewoon bedoelen dat een mercedes misschien wel leuker is om mee te rijden dan een Opel.. qua interieur vind ik ze alvast beter als BMW, Audi, Jaguar..
het interieur van onze SL is bijvoorbeeld, :dashboard in mokka leder, en zetels in gebroken wit, en afgewerkt met lichtbruine houtinleg.. echt subliem
Het individual interieur van onze M6 ( dat trouwens tonnen meer kost) kan daar in geen 100 jaar tegenop..
Een SL is gewoon een rijdende luxe
Comment
Comment