Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes SL

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
    hij zit gewoon niet juist inéén maar geloof me dat komt goed je zult wel zien
    Ik geloof u, Andy.

Comment

• mercedes kan het zich niet permiteren om zo'n gedrocht op de markt te brengen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Dit is precies gelijk meteen nog zo slecht nog niet zo gelijk precies. 'k Had 't erger verwacht.
        Ik dacht exàct hetzelfde bij het zien van die impressies. Ik wist wel dat hij een CLS-frontje ging krijgen, maar zonder cammouflage ziet het er minder slecht uit dan ik me had ingebeeld. Wat niet wil zeggen dat ik deze knapper vind dan de huige SL!
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik vind hem wel schoon (rode foto)

Comment

• Em goa schoewn zin, went den Endie eddet gezei!

Comment

• En den Eddie éé smoak zenne!

Comment

• Die vreselijke koplampen

Comment

mercedes kan het zich niet permiteren om zo'n gedrocht op de markt te brengen...
                  die rode krijgen ze volgens mij zeker en vast goed verkocht op de amerikaanse markt

Comment

• van de vorige SL zijn denk ik 3 facelifts gemaakt. En het model daarvoor hebben ze ook is gefacelift , want mijn moeder heeft er nog zo eentje gehad, je had van die SL ook nog zo'n coupé model trouwens.
                    maar als ik naar het verleden kijk, zie ik dat de facelifts echt tot een minimum beperkt zijn gebleven, met name de lichten en mini stijl elementjes..

De dag van vandaag pakt een tweede " niet al te ingrijpende" facelift niet meer, dus ik neem aan dat ze hem ofwel grondig faceliften ( wat ik persoonlijk een ramp zou vinden) ofwel een heel nieuw model maken.. maar aangezien de levenscyclus van een SL model redelijk lang is, ik denk om en bij de 10 jaar.. zal het jammer genoeg misschien wel iets tussen een heel nieuw model, en een facelift zijn..
                    ik vind het persoonlijk echt niet fijn dat ze de voorkant herdoen, maar dezelfde achterkant dan gaan houden.
                    Niet dat de achterkant lelijk is, want die is prachtig, maar ik zie dat gwn niet passen met de hoekige voorkant..

Comment

• de neus doet mij aan een opel denken

Comment

• Wanneer wordt hij voorgesteld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                          de neus doet mij aan een opel denken
                          ze moeten ergens een voorbeeld vinden hé
                          Last edited by ; 28/12/2007, 11:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                            de neus doet mij aan een opel denken
                            Spijtig genoeg wel ja.

Hopelijk rijdt ie wel beter, anders zijn we zwaar gescheten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Spijtig genoeg wel ja.

Hopelijk rijdt ie wel beter, anders zijn we zwaar gescheten
                              wrm zou een opel slecht rijden ???? sleutels eens lenen?

Comment

Je gaat opel toch niet vergelijk en met een Mercedes SL hoop ik?

Comment

• langs de voorkant ziet het er precies uit als een opel

edith: avantus was me voor

Comment

Carlo kent opel

Comment

• hahahahahaha kapot gaan!!!
                                      omdat je weet dat andy een opel man is

subliem dit!

Maar andy ik denk dat ze gewoon bedoelen dat een mercedes misschien wel leuker is om mee te rijden dan een Opel.. qua interieur vind ik ze alvast beter als BMW, Audi, Jaguar..
                                      het interieur van onze SL is bijvoorbeeld, :dashboard in mokka leder, en zetels in gebroken wit, en afgewerkt met lichtbruine houtinleg.. echt subliem
                                      Het individual interieur van onze M6 ( dat trouwens tonnen meer kost) kan daar in geen 100 jaar tegenop..

Een SL is gewoon een rijdende luxe

Comment

• De platte, smalle neus past niet goed met de zware kont!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asthenia Bekijk Berichten
                                          hahahahahaha kapot gaan!!!
                                          omdat je weet dat andy een opel man is

subliem dit!

Maar andy ik denk dat ze gewoon bedoelen dat een mercedes misschien wel leuker is om mee te rijden dan een Opel.. qua interieur vind ik ze alvast beter als BMW, Audi, Jaguar..
                                          het interieur van onze SL is bijvoorbeeld, :dashboard in mokka leder, en zetels in gebroken wit, en afgewerkt met lichtbruine houtinleg.. echt subliem
                                          Het individual interieur van onze M6 ( dat trouwens tonnen meer kost) kan daar in geen 100 jaar tegenop..

Een SL is gewoon een rijdende luxe
                                          mmmmmm... oké oké, als je het zo beziet

Comment

Working...
                                          X