Power om goede hernemingen neer te zetten en met hoge snelheid te cruisen. En gewoon voor het prestige, 525pk is meer dan 507pk van de M6 en dat is best belangrijk in deze klasse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes SL
Collapse
X
-
Ik snap echt niet waarom iedereen zoveel ophef maakt over een diesel in een auto als de Mercedes SL, BMW 6.
Als je vb de 635d niet goed genoeg vind dan mogen ze voor mijn part ook de 630i uit hun cataloog schrappen. Imo moet een 635d niet onderdoen voor de prestaties van de 630i. Moesten ze in een Lamborghini of in een Ferrari een diesel pleuren dan is dat idd not done.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvoor mij is mercedes diesel grotendeels
alleen nog niet in hun coupes tenzij 25 jaar terug in de states, en ik ben daar jaloers op want schoonheid mag iedereen kunnen kopen
Diesel = vervuiling
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Maar langs de andere kant, 25jaar geleden maakte benz nog mooie en goede auto's.
Dat hebben ze nu ook vergeten hoe dat moet
Ik dacht dat jij ook overtuigd was van die S65 AMG?
En over dat 'mooi' zijn, smaken verschillen
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
bwoa..de SL is en blijft wel een mooie wagen hoor..
acherkant van de vorige CL was prachtig, maar die voorkant vond ik echt lelijk.. alsook de nieuwe CL, vind ik niet zo mooi.. maar als ik moet kiezen voor een Benz zou ik denk ik een SLK 55 AMG nemen, dat geluid alleen al.. zo beestig.. of een clk DTM cabrio zo das ook echt moeft..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAhja, SL moet daarboven ook nog bij, uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenEn de CLS toch ook?
En de CLK ook, en de C ook, en de SLK ook, en de ML ook.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenEn de CLS toch ook?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asthenia Bekijk Berichtenfuckin luxueus vanbinnen..
Hoe kom je daar nu op.
Je hebt geen plaats in dat ding
Niet voor u benen, en ook niet voor u hoofd
Comment
Comment