Oorspronkelijk geplaatst door ro80
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A8 D4
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenWeet er iemand hoe deze kleur heet?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHoe dom kan je zijn...
ik weet niet, heb je een spiegel in de buurt?
Comment
-
Rijden over de Ring krijgt een extra dimensie in dit jaargetijde. De Groene Hel kleurt geel, bruin en in andere tinten. De Audi-testrijders vonden het tijd om de met de nieuwe A8 de Nordschleife op te zoeken. Gladheid wegens bladeren? Geen probleem voor de Quattro-limo.
Audi stuurt de nieuwe A8 dagelijks de weg op. De auto werd al vroeg gespot door een AutoWeek-lezer, nog voordat onze spionagefotografen de nieuwe A8 die begin 2010 op de markt komt, spotten.
De Audi A8 van de derde generatie zal qua design een evolutie van het huidige model zijn. Onlangs lieten we al een computerillustratie zien, hoe de auto er daadwerkelijk uitziet weten we eind november, wanneer de auto in de VS onthuld wordt.
Begin 2010 wordt de nieuwe limousine leverbaar. Het huidige model heeft er dan zeven jaar opzitten.
In de nieuwe limousine zal de nadruk op de versies met zescilinder zitten. De 2.8 FSI die nu dienstdoet in de e-versie gaan we terugzien. Of die versie het wederom zonder quattro-aandrijving moet stellen is nog niet bekend. Verder verwachten we de 3.0 TDI Clean Diesel en de 3.0 TFSI in de nieuwe A8. Die laatste beschikt over een compressor en levert 290 pk. Natuurlijk staat ook de 4.2 V8 FSI weer op het programma en voor landen als Rusland, China en Saudi-Arabië moet je een twaalfcilinder aanbieden.
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
-
Ik wacht toch tot de foto's officiëel bekend gemaakt worden. Dat deze A8 op een A4 zal lijken is praktisch zeker, maar ik denk niet in die mate zoals op die impressie van Autoweek hier bovenaan.
Dat 'm op de A4 zal lijken vind ik trouwens geen nadeel want ik vind de A4 bijzonder knap.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenDaklijn is behoorlijk anders dan het huidige model, en meer zoals de A8 van 2 generaties terug.
Comment
Comment