Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A8 D4

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
    Best spannend, op welk bestaand Audi model gaat dit het best lijken?
    op allemaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Weet er iemand hoe deze kleur heet?
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
        Weet er iemand hoe deze kleur heet?
        Kataraktwit of Glaucoomzwart
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Hoe dom kan je zijn...

ik weet niet, heb je een spiegel in de buurt?

Comment

• Handschriftherkenning in een auto . Voor wat gebruik je dat?

Comment

• Last edited by edge; 24/09/2009, 15:04.

Comment

• laat maar komen
                da wordt de opvolger van de huidige firmawagen

Comment

• Rijden over de Ring krijgt een extra dimensie in dit jaargetijde. De Groene Hel kleurt geel, bruin en in andere tinten. De Audi-testrijders vonden het tijd om de met de nieuwe A8 de Nordschleife op te zoeken. Gladheid wegens bladeren? Geen probleem voor de Quattro-limo.

Audi stuurt de nieuwe A8 dagelijks de weg op. De auto werd al vroeg gespot door een AutoWeek-lezer, nog voordat onze spionagefotografen de nieuwe A8 die begin 2010 op de markt komt, spotten.
                  De Audi A8 van de derde generatie zal qua design een evolutie van het huidige model zijn. Onlangs lieten we al een computerillustratie zien, hoe de auto er daadwerkelijk uitziet weten we eind november, wanneer de auto in de VS onthuld wordt.
                  Begin 2010 wordt de nieuwe limousine leverbaar. Het huidige model heeft er dan zeven jaar opzitten.
                  In de nieuwe limousine zal de nadruk op de versies met zescilinder zitten. De 2.8 FSI die nu dienstdoet in de e-versie gaan we terugzien. Of die versie het wederom zonder quattro-aandrijving moet stellen is nog niet bekend. Verder verwachten we de 3.0 TDI Clean Diesel en de 3.0 TFSI in de nieuwe A8. Die laatste beschikt over een compressor en levert 290 pk. Natuurlijk staat ook de 4.2 V8 FSI weer op het programma en voor landen als Rusland, China en Saudi-Arabië moet je een twaalfcilinder aanbieden.

Comment

• Comment

• Comment

• Ik kan al niet meer wachten tot de voorstelling in november.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Het wordt een grote A4...

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Jammer.

Comment

• Front çava, achterkant jammer!
                              AutoMinded.be

Comment

• Een A8 moet een afgeronde kont hebben, en niet zoals hier op de scoops een spoilertje

Comment

• Ik wacht toch tot de foto's officiëel bekend gemaakt worden. Dat deze A8 op een A4 zal lijken is praktisch zeker, maar ik denk niet in die mate zoals op die impressie van Autoweek hier bovenaan.

Dat 'm op de A4 zal lijken vind ik trouwens geen nadeel want ik vind de A4 bijzonder knap.
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Er zou toch een nieuwe zeskantige single-frame grill komen?

Comment

• ik wacht ook op de officiele pics.
                                      mijn baas is hevig audi fan maar vind de nieuwe bmw 7 ook ni mis.
                                      dus hopelijk doet audi beter

Comment

• Daklijn is behoorlijk anders dan het huidige model, en meer zoals de A8 van 2 generaties terug.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                          Daklijn is behoorlijk anders dan het huidige model, en meer zoals de A8 van 2 generaties terug.

Dit is een trapezium vorm. De nieuwe daklijn hangt nauwer samen met het huidige moden, namelijk een halve cirkel, boogvorm en geen trapezium zoals twee generaties terug.

Comment

Working...
                                          X