Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben dat gezeik over dat design echt zo beu als kou pap.
Vroeger geleken de 80 en 100 toch ook sterk op mekaar?
Voor de SF-voorkant leken ne A3 - A4 - A6 en A8 ook sterk op mekaar
Stop dus aub met kakken over de 'huidige designtrend' bij Audi. Als ge het niet mooi vindt, ga dan lullen in topics van auto's die je wel weet te aprecieren.
Ik ben dat gezeik over dat design echt zo beu als kou pap.
Vroeger geleken de 80 en 100 toch ook sterk op mekaar?
Voor de SF-voorkant leken ne A3 - A4 - A6 en A8 ook sterk op mekaar
Stop dus aub met kakken over de 'huidige designtrend' bij Audi. Als ge het niet mooi vindt, ga dan lullen in topics van auto's die je wel weet te aprecieren.
Iets verkeerd gegeten misschien?
Wat een idiote repliek.
Dit is een forum waar ieders mening telt.
Diarreeke is op weg met een Audi.
Onderweg komt hij 2 keutels tegen met een Lambo.
Diarreeke vraagt aan de keutels: "Mag ik ook eens met de Lambo rijden?"
Antwoorden de keutels: "Daar zijt gij veels te plat voor..."
Hahahahahaha
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Maandag 21 september 2009. Het vlaggenschip van Audi is de oudste auto in de vloot. Hoog tijd dat het Duitse merk het paradepaardje van het gamma vervangt. Een gloednieuwe A8 moet de allure van Audi verder verhogen.
De concurrentie van de Audi A8 is moordend. Lexus introduceerde de gefacelifte LS, Mercedes bracht de vernieuwde S-klasse op de markt en bij BMW staat een nieuwe 7-serie in de showroom. De hoge heren van Audi zien het aandeel van de A8 langzaam terugzakken en dat bekoort hen niet. Tijd voor een fris model!
Voor- en vierwielaandrijving
Onderhuids staat de limousine op het platform van de A4. Een verlengde versie uiteraard, want de wielbasis van het nieuwe model groeit opnieuw licht ten opzichte van de huidige A8. Ook is er gebruik gemaakt van hoogwaardigere materialen zoals aluminium en magnesium om voor een lager gewicht te zorgen. Net als het huidige model zullen de basismotoren, vermoedelijk 3.0 liter V6 krachtbronnen (benzine en TDI), voorzien worden van voorwielaandrijving. De krachtbronnen met twee cilinders extra zullen met vierwielaandrijving uitgerust worden. Hiervoor wordt uiteraard de nieuwste Quattro-techniek gebruikt worden.
Handschriftherkenning
Als topmodel van het Duitse merk staat de A8 garant voor de nodige technologische innovaties. Eén van de hoogstandjes is, volgens geruchten, handschriftherkenning. Hoe dit systeem exact gaat werken zal duidelijk worden als Audi het model rond de jaarwisseling introduceert. In het voorjaar van 2010 zal het model vervolgens bij de dealers staan.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment