Is er iemand die vanavond aanwezig gaat zijn in Peer, en die erna wat info wil delen?
Ga er zelf spijtig genoeg niet geraken...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wijziging oldtimer statuut naar 30 jaar
Collapse
X
-
Guest repliedIk dacht dat de verkeersbelasting gaat moeten betaald worden tot aan de leeftijd van 30j, ook voor reeds ingeschreven oldtimers?
Leave a comment:
-
Ga ws ook van de partij zijn, is er eigenlijk al terug nieuws?
Is het ontwerp van de Vlaamse regering al goedgekeurd?
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door calendomatic
Lijkt me Interessant.
Leave a comment:
-
Guest replied
Leave a comment:
-
De Crossclimates doen het inderdaad heel goed.
In de sneeuw, bij veel regen, maar ook op droog wegdek.
Leave a comment:
-
Cross climates zijn echt goed, wij hebben ze ook op de corolla. Zomer en winter goed zelfs in 20cm sneeuw.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
Daar ben ik het niet met eens. Veel heeft te maken met hoe banden gestockeerd waren. Een band ouder dan 6 jaar is helemaal niet om weg te gooien.
De bandenboer vond het nog niet echt nodig (de wagen had nog geen 30.000km gereden, en heeft buiten de zomerritjes steeds in een donkere garage gestaan). Ik voel toch wel het verschil in comfort en rolgeluid...
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
Nee? Voor 500 km per jaar te rijden tegen gemiddeld 50 km/u op kleine kurkdroge baantjes zie ik er niet snel iets slecht mee aflopen... der zijn ergere dingen in de wereld.
Ik zal niet zeggen dat ik er trots op ben, maar qua originaliteit van de auto is het wel een meerwaarde
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichteneuhm, kleinigheidje, banden van meer dan 6 jaar oud zou ik ECHT niet goed praten, onder geen enkele vorm.
das een slijtagemateriaal dat zelfs vergaat bij het stilstaan.....
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door denewprof Bekijk Berichten
Geweldig !!!!
(ik wil wel een foto uploaden maar AF laat het niet toe)
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
Aan mij kan je niet tippen, vorige maand een '69 Pontiac Custom S (maar één jaar gemaakt!) gekocht die volledig origineel was, ook met nog de originele banden
Leave a comment:
-
en kan je daar nog mee rijden ook of zijn ze vierkant?
Ze zijn wel vervangen (en nog een hoop andere dingen) zodat hij terug rijdbaar is.
De banden komen wel mee voor onder m'n driftkar
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
Aan mij kan je niet tippen, vorige maand een '69 Pontiac Custom S (maar één jaar gemaakt!) gekocht die volledig origineel was, ook met nog de originele banden
Leave a comment:
-
Nee? Voor 500 km per jaar te rijden tegen gemiddeld 50 km/u op kleine kurkdroge baantjes zie ik er niet snel iets slecht mee aflopen... der zijn ergere dingen in de wereld.
Ik zal niet zeggen dat ik er trots op ben, maar qua originaliteit van de auto is het wel een meerwaarde
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk BerichtenNiet iets om trots op te zijn
Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk
Ik zal niet zeggen dat ik er trots op ben, maar qua originaliteit van de auto is het wel een meerwaardeLast edited by Tigra; 19/01/2017, 08:14.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
Mijn R5 (bj 86) zitten achteraan nog de eerste bandjes op
Verstuurd vanaf mijn GT-S6310N met Tapatalk
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk BerichtenHier kan je in theorie vinden welke voertuigen meer of minder geschikt zouden zijn voor E10.
http://e10.febiac.be/public/e10.aspx?lang=NL
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichteneuhm, kleinigheidje, banden van meer dan 6 jaar oud zou ik ECHT niet goed praten, onder geen enkele vorm.
das een slijtagemateriaal dat zelfs vergaat bij het stilstaan.....
Last edited by Tigra; 18/01/2017, 22:35.
Leave a comment:
Leave a comment: