Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenOp hoeveel minuten komt m erin? Heb geen zin om dat kinderprogramma helemaal te zien
Edit:gevonden
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenDDT: ma ik kan met diene kermiswagen niets doen
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenOp hoeveel minuten komt m erin? Heb geen zin om dat kinderprogramma helemaal te zien
Edit:gevonden
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk BerichtenCarmen die een witte 190 koopt bij DDT ... was lang geleden dat ik deze aflevering nog gezien had
Aflevering dateert van 1991, op dat moment was die 190 toch hoogstens 2,5 jaar oud
Denk dat dat toen , zeker voor DDT, een best scherpe prijs was
Leave a comment:
-
-
Guest repliedWat willen ze u verkopen? Volgens mij hebt ge "23" op de eerste scan nodig, lijkt het mij.
Leave a comment:
-
Guest replieddakrubbers
Heeft er iemand ervaring met het vervangen van de rubbers/stoffen dingen rond de dichting van het schuifdak van een 190? De mijne zijn volledig versleten..
Ik ben al tot bij MB geweest, waar ze de tekeningen in bijlagen meegaven om me de stuknummers te laten bestellen, maar ik ben er van overtuigd dat er niets van klopt als ik de tekening met de werkelijkheid vergelijk. Ik ben dus op zoek naar de juiste stukken en/of stuknummers zodat ik deze kan vervangen
Bijgevoegd de MB tekeningen en een foto van de huidige situatie (zijnde verpulverende dichtingen)
DSCN5554.jpgScan20001.jpgScan2.jpg
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenKrikkie, die van u gaat nog wat waard zijn binnenkort
Leave a comment:
-
Guest repliedIs een evo 1 spoiler
jammer van de fake putdeksels en verkeerde bandenmaat waardoor den auto te hoog staat, en't opgeplakt nep hout.
En wie weet wat nog allemaal... Kleppendeksel is ook gewoon 'kaal' gezandstraald ofzo en dan terug gestoken. Jammer.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenDikke prijs. Wel bijna perfect op t eerste zicht
En jammer van dat AMG logo ook.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk BerichtenZalig wat een droom ! Van wat jaar ?
Leave a comment:
Leave a comment: