Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190: 25 jaar
Collapse
X
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIdd, was zelfde naam.
Leave a comment:
-
Heb eent ijdje terug ook al zo'n adv gepost, vermoed dat het dezelfde zal zijn
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIs het hem, of zitten we met een pikkendief?
http://www.kapaza.be/nl/mercedes-ben...6-97991205.htm
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk BerichtenAls het hem is, is de 1ste eigenaar gelogen en die km's? zouden die eventueel kloppen ? Dacht ik ook niet
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIs het hem, of zitten we met een pikkendief?
http://www.kapaza.be/nl/mercedes-ben...6-97991205.htm
Leave a comment:
-
Bij m'n moeder liggen nog tientallen video's van alle afleveringen FC de kampioenen tot seizoen 9 of 10 destijds zelf opgenomen van televisie(dus geen gekochte video's of dergelijke)
Tussen 2000 en 2011 heb ik 8 op de 10 afleveringen nog niet gezien allicht, vroeger was alles beter ... ook bij FC de Kampioenen
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk BerichtenOf dat we kwaad waren als onze ingestelde videorecorder niet begon op te nemen door een fout
Leave a comment:
-
Of dat we kwaad waren als onze ingestelde videorecorder niet begon op te nemen door een fout
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenCarmen: 500.000 fr. voor zo nen oude auto ??!!!
Aflevering dateert van 1991, op dat moment was die 190 toch hoogstens 2,5 jaar oud
Denk dat dat toen , zeker voor DDT, een best scherpe prijs was
Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk BerichtenAlééé ik geef u 50.000 frank voor u frituur hier
"Ne witte Mercedes, zo nen trouw auto"
"Pas maar op, tegenwoordig zijn er van die jonge gasten die die ster eraf trekken, of er krassen in trekken omdat ze dat ne snob auto vinden."
Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk BerichtenDe eerste seizoenen zijn de beste en blijven goed !
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten(iets minder stoer int vervolg)
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenWat komt gij hier zoeken!
Leave a comment:
-
Guest replied
Leave a comment: