Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Er komt een "berline" eind 2007- begin 2008 die hoger gepositioneerd zal zijn dan de Passat en dat het nieuwe vlaggenschip van Volkswagen zal moeten worden. Ik GOK dat deze Phaeton zal noemen (Godfather Piëch is watching). De ontwikkeling van het nieuwe platvorm is al begonnen en zou achterwielaandrijving hebben (+ 4Motion natuurlijk) met een o.a. een motor op alternatieve brandstof. Ohja de W12 verdwijnt in 2008 normalieter dus er komt zeker nog wat lekkers uit Vw's stal...
Ik bedoel : de hoek waaruit die foto genomen is, laat toch vermoeden dat de fotograaf duidelijk hoger zit dan in een gewone personenauto. Toch ? De Pheaton is al een kolos, en toch zie je 'm van "bovenaan" een beetje.
Ik bedoel : de hoek waaruit die foto genomen is, laat toch vermoeden dat de fotograaf duidelijk hoger zit dan in een gewone personenauto. Toch ? De Pheaton is al een kolos, en toch zie je 'm van "bovenaan" een beetje.
Je hebt gelijk ... Bovendien moet je al 'n serieuze voorruit hebben om zo'n foto te trekken zonder last te hebben van A-stijlen.
De foto is gewoon getrokkken door de copiloot, die even door het schuifdak kroop voor een unieke Phaeton-shot... Maar daarmee zijn de reflecties nog niet verklaard... Ach, vuile lens
De foto is gewoon getrokkken door de copiloot, die even door het schuifdak kroop voor een unieke Phaeton-shot... Maar daarmee zijn de reflecties nog niet verklaard... Ach, vuile lens
idd, rijden en foto gaan niet echt voor mij.
ps: ik ben mijn leven niet beu om een pic te maken van een Phaeton , zo erg is het nu ook weer niet
Euh,ik geloof toch dat eer een Phaeton komt. Die Passat cls-achtig ding voor 2007 is zuiver op het platform van de Passat en dient met zijn basisprijs van +/-€33000 . Maserati heeft hier niets mee te maken. Het enigste waarmee ik de link tss Maserati en Vw kon leggen was de V10 TDI ooit maar ik dacht dat dat ook een gerucht was. Trouwens deze motor zal vanaf dec. niet meer bestaan... Info van AMS wss?
Het Golf-onderstel is maar een basis. Ook voor de Passat werd het aangepast (versterkt) en is er meer aluminium gebruikt om het niet afgeveerde gewicht kleiner te maken.
Er zal een 3.6 FSI van minstens 280 pk beschikbaar zijn, net als een 3.2 TDI van 250 pk (de VR6 in dieselversie).
Met het 4-Motion systeem is niets mis. Ik denk dat de Golf R32 dat toch wel bewijst...
Trouwens: ook de Volvo XC90 heeft een Haldex-koppeling, net als de Bugatti Veyron. Die laatste heeft 1001 pk... Dus als dat geen referentie is, weet ik het niet.
Mijn bronnen voor alle weetjes zijn verschillende Duitse tijdschriften + Duitse forums.
Comment