Ik heb de 2 topics samengevoegd, dan gaat het werk van wutputt niet verloren.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Renault Clio Sport MKIII
Collapse
X
-
Ziet er geweldig knap uit! De gewone Clio vind ik al best geslaagd, en met deze aanpassingen is hij héél mooi! En een atmosferische twee liter met 197pk ... Kan tellen!
Als 'k het geld had, kocht ik er eentje ...
(Nooit gedacht dat ik dà t van een Renault ging zeggen!
)
Comment
-
Ja, die uitlaten die zo schuin afgesneden zijn, zijn een beetje 'diesel'...
Wat zou het bruut zijn als uit die schuine 'diffuser' 2 réchte chromé pijpkes zouden komen, die er echt zowat uitsteken!!
En dat voor- en achteraanzicht van die zilveren: lekker brééd!!!
Comment
-
Ik gok persoonlijk op 25000.Oorspronkelijk geplaatst door BMW PowerRond de 20.000 euri waarschijnlijk. Jammer dat die uitlaten zo verscholen zitten
Waarom ben zelf aan het kijken geweest voor een Clio III en de zwaarste diesel met GT pack ligt al bijna tegen die 20.000€ aan
==> Conclusie: renault is echt niet zo cheap meer
en volgens mij zullen ze het wagen hoor: die wagen zal ergens in de 24000 € kosten
Comment
-
Misschien de V6 wel, maar deze zeker niet, anders was 't zéker te zien op de persfoto'sOorspronkelijk geplaatst door AresEen bijkomend vraagje : ik dacht ergens gelezen te hebben dat de sportversie van de clio een semi-automatische bak zou hebben dmv peddels aan het stuur.
Klopt dit?
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Ja tuurlijk, maar toch meende ik gelezen te hebben dat er een sportversie ( en 't was niét de V6 ) een semi-automatische versnellingsbak ging krijgen.Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexMisschien de V6 wel, maar deze zeker niet, anders was 't zéker te zien op de persfoto's
Anyway, 't was toch al een tijdje geleden, waarschijnlijk zijn de plannen al veranderd
Comment
-
Dat zal geen 25.000€ kosten!Voor dat geld heb je al een GTI,Cooper S,Focus ST.Tzal zoiets zijn rond de 20.000euro.Dan kan het concureren met een Ibiza cupra,206RC....Oorspronkelijk geplaatst door RabbitIk gok persoonlijk op 25000.
Waarom ben zelf aan het kijken geweest voor een Clio III en de zwaarste diesel met GT pack ligt al bijna tegen die 20.000€ aan
==> Conclusie: renault is echt niet zo cheap meer
en volgens mij zullen ze het wagen hoor: die wagen zal ergens in de 24000 € kosten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKaInterieurgewijs bakt Renault er nog steeds niets van...ze moeten daar dringend eens wat vers vlees in de kuip halen.
Verder een leuk karretje, maar niet meteen iets waarvoor ik zou smelten.
Wat vind je er niet goed aan, eigenlijk? De algemene styling, of hun - best wel zwakke - poging tot het aanbrengen van sportievere addenda?
Comment
-
We gaan der geld moeten op leggen heOorspronkelijk geplaatst door turbomanDat zal geen 25.000€ kosten!Voor dat geld heb je al een GTI,Cooper S,Focus ST.Tzal zoiets zijn rond de 20.000euro.Dan kan het concureren met een Ibiza cupra,206RC....
Geloof me maar.
Al die auto's worden stapsgewijs duurder. Blijkbaar slaagt enkel fiat erin de prijs wat te dempen, maar voor een normale clio swingen de prijs werkelijk de pan uit. Het zou me verbazen als dat voor deze RS ook niet zo is
Comment
-
Man man dat interier van die concept deed het toch inderdaad iets beter. Want in frankfurt stond ik echt te kwijlen op dit bakje. Nu nog steeds, tot ik dat stom interieur van die definitieve versie nu zie. Jammer.Oorspronkelijk geplaatst door PeeKaInterieurgewijs bakt Renault er nog steeds niets van...ze moeten daar dringend eens wat vers vlees in de kuip halen.
Verder een leuk karretje, maar niet meteen iets waarvoor ik zou smelten.
Comment

Comment