Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Clio Sport MKIII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik heb de 2 topics samengevoegd, dan gaat het werk van wutputt niet verloren.

Comment

Wat een wagen !
      Dit is een realistische droomwagen voor later, ik wil er eentje !

Comment

Ziet er geweldig knap uit! De gewone Clio vind ik al best geslaagd, en met deze aanpassingen is hij héél mooi! En een atmosferische twee liter met 197pk ... Kan tellen!

Als 'k het geld had, kocht ik er eentje ...

(Nooit gedacht dat ik dàt van een Renault ging zeggen! )

Comment

Zeer, zéér geslaagd. maar dat wisten we al na het zien van de concept, natuurlijk

Hoeveel moet zo'n ding kosten ?
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
            Zeer, zéér geslaagd. maar dat wisten we al na het zien van de concept, natuurlijk

Hoeveel moet zo'n ding kosten ?
            Rond de 20.000 euri waarschijnlijk. Jammer dat die uitlaten zo verscholen zitten

Comment

Ja, die uitlaten die zo schuin afgesneden zijn, zijn een beetje 'diesel'...

Wat zou het bruut zijn als uit die schuine 'diffuser' 2 réchte chromé pijpkes zouden komen, die er echt zowat uitsteken!!

En dat voor- en achteraanzicht van die zilveren: lekker brééd!!!
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

gewoonweg af!!

one for me plz

Comment

zeer knappe wagen !

Ik denk dat het hier een goed verkocht model gaat worden. Alleen is het te hopen dat de auto wat in zijn waarde wordt behouden, en niet te veel in de handen komt in de stylingscene.

Comment

Een rijdende doodskist...
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
                      Rond de 20.000 euri waarschijnlijk. Jammer dat die uitlaten zo verscholen zitten
                      Ik gok persoonlijk op 25000.

Waarom ben zelf aan het kijken geweest voor een Clio III en de zwaarste diesel met GT pack ligt al bijna tegen die 20.000€ aan
                      ==> Conclusie: renault is echt niet zo cheap meer

en volgens mij zullen ze het wagen hoor: die wagen zal ergens in de 24000 € kosten

Comment

Een bijkomend vraagje : ik dacht ergens gelezen te hebben dat de sportversie van de clio een semi-automatische bak zou hebben dmv peddels aan het stuur.

Klopt dit?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ares
                          Een bijkomend vraagje : ik dacht ergens gelezen te hebben dat de sportversie van de clio een semi-automatische bak zou hebben dmv peddels aan het stuur.

Klopt dit?
                          Misschien de V6 wel, maar deze zeker niet, anders was 't zéker te zien op de persfoto's
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

laat maar komen!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                              Misschien de V6 wel, maar deze zeker niet, anders was 't zéker te zien op de persfoto's
                              Ja tuurlijk, maar toch meende ik gelezen te hebben dat er een sportversie ( en 't was niét de V6 ) een semi-automatische versnellingsbak ging krijgen.

Anyway, 't was toch al een tijdje geleden, waarschijnlijk zijn de plannen al veranderd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                Ik gok persoonlijk op 25000.

Waarom ben zelf aan het kijken geweest voor een Clio III en de zwaarste diesel met GT pack ligt al bijna tegen die 20.000€ aan
                                ==> Conclusie: renault is echt niet zo cheap meer

en volgens mij zullen ze het wagen hoor: die wagen zal ergens in de 24000 € kosten
                                Dat zal geen 25.000€ kosten!Voor dat geld heb je al een GTI,Cooper S,Focus ST.Tzal zoiets zijn rond de 20.000euro.Dan kan het concureren met een Ibiza cupra,206RC....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe

Interieurgewijs bakt Renault er nog steeds niets van...ze moeten daar dringend eens wat vers vlees in de kuip halen.

Verder een leuk karretje, maar niet meteen iets waarvoor ik zou smelten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
                                    Interieurgewijs bakt Renault er nog steeds niets van...ze moeten daar dringend eens wat vers vlees in de kuip halen.

Wat vind je er niet goed aan, eigenlijk? De algemene styling, of hun - best wel zwakke - poging tot het aanbrengen van sportievere addenda?

Comment

Ik vind 'm prachtig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                                        Dat zal geen 25.000€ kosten!Voor dat geld heb je al een GTI,Cooper S,Focus ST.Tzal zoiets zijn rond de 20.000euro.Dan kan het concureren met een Ibiza cupra,206RC....
                                        We gaan der geld moeten op leggen he Geloof me maar.

Al die auto's worden stapsgewijs duurder. Blijkbaar slaagt enkel fiat erin de prijs wat te dempen, maar voor een normale clio swingen de prijs werkelijk de pan uit. Het zou me verbazen als dat voor deze RS ook niet zo is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa

Man man dat interier van die concept deed het toch inderdaad iets beter. Want in frankfurt stond ik echt te kwijlen op dit bakje. Nu nog steeds, tot ik dat stom interieur van die definitieve versie nu zie. Jammer.

Comment

Working...
                                          X