Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik denk dat het hier een goed verkocht model gaat worden. Alleen is het te hopen dat de auto wat in zijn waarde wordt behouden, en niet te veel in de handen komt in de stylingscene.
Rond de 20.000 euri waarschijnlijk. Jammer dat die uitlaten zo verscholen zitten
Ik gok persoonlijk op 25000.
Waarom ben zelf aan het kijken geweest voor een Clio III en de zwaarste diesel met GT pack ligt al bijna tegen die 20.000€ aan
==> Conclusie: renault is echt niet zo cheap meer
en volgens mij zullen ze het wagen hoor: die wagen zal ergens in de 24000 € kosten
Een bijkomend vraagje : ik dacht ergens gelezen te hebben dat de sportversie van de clio een semi-automatische bak zou hebben dmv peddels aan het stuur.
Een bijkomend vraagje : ik dacht ergens gelezen te hebben dat de sportversie van de clio een semi-automatische bak zou hebben dmv peddels aan het stuur.
Waarom ben zelf aan het kijken geweest voor een Clio III en de zwaarste diesel met GT pack ligt al bijna tegen die 20.000€ aan
==> Conclusie: renault is echt niet zo cheap meer
en volgens mij zullen ze het wagen hoor: die wagen zal ergens in de 24000 € kosten
Dat zal geen 25.000€ kosten!Voor dat geld heb je al een GTI,Cooper S,Focus ST.Tzal zoiets zijn rond de 20.000euro.Dan kan het concureren met een Ibiza cupra,206RC....
Dat zal geen 25.000€ kosten!Voor dat geld heb je al een GTI,Cooper S,Focus ST.Tzal zoiets zijn rond de 20.000euro.Dan kan het concureren met een Ibiza cupra,206RC....
We gaan der geld moeten op leggen he Geloof me maar.
Al die auto's worden stapsgewijs duurder. Blijkbaar slaagt enkel fiat erin de prijs wat te dempen, maar voor een normale clio swingen de prijs werkelijk de pan uit. Het zou me verbazen als dat voor deze RS ook niet zo is
Interieurgewijs bakt Renault er nog steeds niets van...ze moeten daar dringend eens wat vers vlees in de kuip halen.
Verder een leuk karretje, maar niet meteen iets waarvoor ik zou smelten.
Man man dat interier van die concept deed het toch inderdaad iets beter. Want in frankfurt stond ik echt te kwijlen op dit bakje. Nu nog steeds, tot ik dat stom interieur van die definitieve versie nu zie. Jammer.
Comment