Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Clio Sport MKIII

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Renault Clio Sport MKIII

Renault gaat verder met zijn Clio Sport geschiedenis..
    Na de Clio Williams, Clio Sport MKI, Clio Sport MKII + "jean ragnotti" versie komt in maart 2006 de Clio Sport MKIII.
    Deze zal aangedreven worden door een ongeblazen (non-turbo) 2.0 16v Renault Sport motor die er 200pk uitperst voor dit kleine wagentje (typisch Renault ntl..)
    Ook zal er nog een "tammere" 2.0 16v motor geleverd worden met 140 pk, maar uiteraard wordt deze motor niet gemaakt door Renault Sport.

Bij deze enkele Spy pics..

Vindt hem zeker geslaagd
    Droes

Ik heb de concept hiervan gezien in Frankfurt, en mijn reactie was toen WOW !!! Zeer leuk autootje !
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

200pk in zo'n klein bakje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black Mamba
        200pk in zo'n klein bakje
        De Astra OPC heeft ook een 2liter (wel met turbo) met 240pk

Maar 200pk uit een non-turbo 2liter is wel straf
        Deze jongen zal waarschijnlijk wel een veel hoogtoeriger karakter hebben?

Comment

Ik vind hem de max!!!!

Comment

Ziet er wel goed uit! Zeker die diffuser geeft er een sportieve look aan! En dan nog te zwijgen over de luchtgaten in de voorste wielbogen

Comment

Mooi mooi!

Geslaagd design en 200pk in een klein bakske moet vooruit gaan!
              Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
              VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

Mooi!
                Gisteren voor het eerst nieuwe Clio'tjes IRL gezien bij de dealer. Knap wagentje!
                120d Hatch Edition Sport

Comment

niet slecht hoewel ik de voorkant zo wat teveel naar beneden vind lopen, maardat zal mss anders zijn als ik hem eens irl zie.
                  De motor daarentegen ziet er mij alweer behoorlijk vet uit, ik heb het wel voor kleine underdog autotjes die goed vooruit gaan :p
                  Heb in het verleden ook al eens op parcour meegereden met de 172pk versie en hoewel er 4 man inzat ging die echt wel behoorlijk goed vooruit dus ik twijfel er niet aan dat deze nog beter zal zijn...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door George
                    Maar 200pk uit een non-turbo 2liter is wel straf
                    Deze jongen zal waarschijnlijk wel een veel hoogtoeriger karakter hebben?
                    Natuurlijk is zal hij een hoogtoeriger karakter hebben.

Honda heeft ook een 2.0 met 200, 220 pk en een 2.0 met 240 pk.
                    A Twist of the Wrist

Comment

De concept was vele beter... Deze vind ik niet zo denderend!

Comment

Ik hoop dat ze ook nog een "clubsport"-versie uitbrengen.
                        A Twist of the Wrist

Comment

Deze zie ik wel zitten als opvolger voor mijn GTI
                          Heel knappe wagen, en motorisch ook dik in orde hoor.

Comment

Zeer mooi die clio rs . Waarschijnlijk kom er in 2007 V6 met de 3.5 liter uit de 350Z van zuster merk nissan . Renault moet de eer hoog houden na de vorige V6 en de R5 turbo .

Comment

Wat zou die ongeveer kosten? Zal wel meer zijn dan de oude zeker??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door new_megane
                                Zeer mooi die clio rs . Waarschijnlijk kom er in 2007 V6 met de 3.5 liter uit de 350Z van zuster merk nissan . Renault moet de eer hoog houden na de vorige V6 en de R5 turbo .
                                Bron? Ik dacht dat die er niet kwam.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                                  Wat zou die ongeveer kosten? Zal wel meer zijn dan de oude zeker??
                                  Ik gok op €20.000, misschien ietsje meer
                                  2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                  2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Niet mis die Clio, de achterkant bevalt me wel wat minder, en de wielkassen achteraan mochten ook wel wat breeder.

In het zwart of donkerrood (of het kleur van de proto) moet em super zijn.
                                    Last edited by Bert; 14/10/2005, 18:00.
                                    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door new_megane
                                      Volgens Renault komt er geen nieuwe V6 meer.

Comment

Dat zijden ze ook eerst over de clio rs 2 l . dat die er niet zou komen als de eerste spy pictures van de nieuwe clio verschenen .

Comment

Working...
                                        X