Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben eigenlijk dik teleurgesteld , als ge de concept zag ging ik gewoon smelten maar heeft de Clio weer zo een standaard interieur , de Concept zijn interieur was HOT HOT HOT
We gaan der geld moeten op leggen he Geloof me maar.
Al die auto's worden stapsgewijs duurder. Blijkbaar slaagt enkel fiat erin de prijs wat te dempen, maar voor een normale clio swingen de prijs werkelijk de pan uit. Het zou me verbazen als dat voor deze RS ook niet zo is
Als ge gelijk hebt zal die wel NIKS verkopen.Voor hetzelfde geld heb je een auto die groter is,krachtiger,.....Neenee,geloof mij maar.Die zal rond de 20000€ kosten.Deze RS moet concureren tegen auto's zoals de Ibiza cupra,206rc,....En die kosten allemaal rond de 20000€
Als ge gelijk hebt zal die wel NIKS verkopen.Voor hetzelfde geld heb je een auto die groter is,krachtiger,.....Neenee,geloof mij maar.Die zal rond de 20000€ kosten.Deze RS moet concureren tegen auto's zoals de Ibiza cupra,206rc,....En die kosten allemaal rond de 20000€
Wauw superleuk wagentje!
Moest ik van benzine houden zou ik dit als volgende wagen zeker overwegen.. Zou er ook geen potent Clio Sport Dieseltje gelanceerd worden?
Wauw superleuk wagentje!
Moest ik van benzine houden zou ik dit als volgende wagen zeker overwegen.. Zou er ook geen potent Clio Sport Dieseltje gelanceerd worden?
Zou nochtans niet mis zijn. Met dezelfde uiterlijk, en dan de 2.0 dCi erin met 163 pk ofzo.
Wat vind je er niet goed aan, eigenlijk? De algemene styling, of hun - best wel zwakke - poging tot het aanbrengen van sportievere addenda?
De algemene styling presteert het nog steeds niet van een degelijke kwaliteitsvolle en stijlvolle uistraling te tonen. En dan ja, inderdaad, die op het randje af lachwekkende poging om er een sportieve tint in te gooien. Dat rode streepje om het center van het stuur aan te geven, metalen pedalen en wat zilverkleurige plastiek? De vorm van dat stuur is trouwens ook verschikkelijk lomp en ondynamisch.
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
Zeg nu zelf: de vorige 20.000€. Standaard.
De nieuwe is groter, krachtiger, ...
Maar laten we stoppen, we zien wel
Volgens mij gaat hij €21.950 kosten
The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Wat is het nut dan nog van de Renault sport modellen ?
Koop u dan een gewoon een clio diesel.
Het nut: verkopen!
De concurrentie loopt over van de sportieve dieseltjes .. ze werden hier al opgesomd. Ik ga hier niet beweren dat die diesels dan even snel of sneller zouden zijn dan de benzines om dezelfde naam Sport te verdienen.. maar toch veel rijplezier zouden leveren tegen een matiger verbruik ..
Nuja we hoeven er niet over te discussiëren dat zo'n dieselversie minstens even goed (lees: beter) zou verkopen dan deze benzinevariant.
Ik zou het overwegen Een gewone Clio zegt me iets minder qua uiterlijk dan deze.
Comment