Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI CLUBMAN

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een familielid van me heeft er één besteld. Een Cooper S.

De kans zit er dik in dat ik deze wagen ga krijgen! (om te gebruiken, niet als geschenk ofzo)

Levering begin januari.

Comment

• In welke kleuren, opties e.d. heeft je familielid hem besteld, William?
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
        In welke kleuren, opties e.d. heeft je familielid hem besteld, William?
        Weet ik nog niet. Ik zal er eens achter vragen.

Comment

• er is hier een MINI-boom

Comment

• Precies wel, goed voor een meet in ieder geval

Ik heb er vandaag nog een paar gezien. Foto's volgen straks!

Comment

• Kleuren zijn:

Exterieur Hot Chocolate met C-stijl in het zwart + dak + spiegels (geen striping, vond ze lelijk)
              Interieur Hot Chocolate, dakhemel antraciet, English oak, houten stuur + pook.

Opties: ALLES behalve DAB-tuner (slechts 2 posten in Belgie), CD-wisselaar (nutteloos als je een iPod hebt), voice control (echt een idiote optie), opendak (verpest de looks een beetje) en sportophanging (vond ze iets te hard). GSM bluetooth ook niet, maar er komt een Mr Bluetooth in (gemonteerd bij BMW zelf).

Comment

• MINI Meet & Greet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  DAB-tuner (slechts 2 posten in Belgie)
                  Think again: http://www.digitaleradio.be/dab/home/home.html

Ik vind 't zeer jammer dat de DAB-tuner op de '1 nog niet leverbaar was op MY07 en wel op MY08, nu heb ik 'm niet. 't Verschil inzake muziekkwaliteit is groot. Maar je moet 't willen, ik ken veel mensen die hun radio nooit luider zetten dan "net verstaanbaar", of muziek spelen door 't (doorgaans) miezerig standaardsysteem, en dan is de winst miniem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Ik vind 't zeer jammer dat de DAB-tuner op de '1 nog niet leverbaar was op MY07 en wel op MY08, nu heb ik 'm niet. 't Verschil inzake muziekkwaliteit is groot. Maar je moet 't willen, ik ken veel mensen die hun radio nooit luider zetten dan "net verstaanbaar", of muziek spelen door 't (doorgaans) miezerig standaardsysteem, en dan is de winst miniem.

*zucht*

Typisch. Ik zal proberen die optie nog aan te passen.

Comment

• Ik luister 90% van de tijd toch naar CD's ( klote reclame )

Comment

• Vandaag eentje in Hasselt gezien, COOPER S!

omg, wat een sound..... en wat een auto....
                        Hyundai Tucson 1.6GDI (2016)
                        Citroen C3 visiodrive 1.4i (2010)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Moeftie Bekijk Berichten
                          Vandaag eentje in Hasselt gezien, COOPER S!

omg, wat een sound..... en wat een auto....
                          De S heeft idd een zaaalig geluid!

Comment

• Spotted op dijk in Knokke (waarschijnlijk voor publiciteit ofzo)

Comment

• Wat is 'ie lekker!

Kan al niet meer wachten tot ik ermee kan rijden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                De kans zit er dik in dat ik deze wagen ga krijgen! (om te gebruiken, niet als geschenk ofzo)

Levering begin januari.
                                Hoe kan je nu iets krijgen, maar niet als geschenk? De auto wordt niet jouw persoonlijk bezit of wat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  *zucht*

Typisch. Ik zal proberen die optie nog aan te passen.
                                  Nog zo'n optie waar ik hard over getwijfeld heb...en uiteindelijk niet heb genomen. Qua zenders is het net ok (maar nog meer voor de geluidskwaliteit!), maar ook hier weer de prijs ervan...€420...dat zijn prijzen voor opties die ik echt erover vind gaan. Zou ik eerder opteren voor de bluetooth/usb en dan een ipod eraan hangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                    Hoe kan je nu iets krijgen, maar niet als geschenk? De auto wordt niet jouw persoonlijk bezit of wat?
                                    Neen, voor alle duidelijkheid de Clubman wordt niet mijn wagen. Wel één van de wagens waarmee ik kan rijden. (zij doet geen km's, dus ik zal er het meeste mee rijden)

Als het voor de deur staat, rij ik er mee.

Simple as that. Toch zou ik graag een eigen wagen hebben..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                                      Nog zo'n optie waar ik hard over getwijfeld heb...en uiteindelijk niet heb genomen. Qua zenders is het net ok (maar nog meer voor de geluidskwaliteit!), maar ook hier weer de prijs ervan...€420...dat zijn prijzen voor opties die ik echt erover vind gaan. Zou ik eerder opteren voor de bluetooth/usb en dan een ipod eraan hangen.
                                      Ik weet het nog niet helemaal. Het kan misschien een investering zijn voor de toekomst.

Comment

• Wil er iemand mij het volgende eigenaardigheidje eens verklaren:

in de CC van Mini kan je kiezen voor het "zichtpakket" (regen/lichtsensor en dimmende binnenspiegel) voor 315 euro.
                                        Als je die opties afzonderlijk selecteert kom je aan 145 + 120 = 265 euro.

What's up?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                                          Wil er iemand mij het volgende eigenaardigheidje eens verklaren:

in de CC van Mini kan je kiezen voor het "zichtpakket" (regen/lichtsensor en dimmende binnenspiegel) voor 315 euro.
                                          Als je die opties afzonderlijk selecteert kom je aan 145 + 120 = 265 euro.

What's up?
                                          Het zichtpakket heeft ook nog een verwarmde vooruit.

Comment

Working...
                                          X