Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI CLUBMAN

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
    Ik heb hem pas vandaag ontvangen, met een verontschuldigend schrijven bij van de distributeur die vanwege organisatorische problemen er niet in geslaagd is het nummer tijdig in alle bussen te krijgen. Woensdag ten laatste zou idd normaal iedereen hem toch wel moeten gehad hebben...

Website distributeur met nodige contactgegevens http://www.link2biz.biz/
    de stakingen bij den NMBS

Tja, kzal er niet van doodgaan ( is de eerste maal in al mijn jaren dat ik abo ben dat ik het niet op tijd krijg, kmoet niet klagen )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
      de stakingen bij den NMBS

Tja, kzal er niet van doodgaan ( is de eerste maal in al mijn jaren dat ik abo ben dat ik het niet op tijd krijg, kmoet niet klagen )
      Met mijn abo. bij autowereld kwam het wel vaker te laat. Daarom ben ik overgestapt.

Comment

• Vele kleurtjes

Comment

• Hoe valt de voorruitverwarming in een Mini mee? Ik merk net dat het 1 centrale blazer is ipv een lijn die onder de ruit loopt. Bij zoiets vrees ik altijd voor trage ontwaseming...

Comment

• Je hoort nogal wat over deze clubman! 't Is een "love it or hate it" auto, zo kan ik enkel besluiten. Een pak mensen vindt 'm gatlelijk, anderen vinden 'm écht tof (én handig).

Ik durf geen voorspellingen doen over 't succes dat 'ie al dan niet zal hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Je hoort nogal wat over deze clubman! 't Is een "love it or hate it" auto, zo kan ik enkel besluiten. Een pak mensen vindt 'm gatlelijk, anderen vinden 'm écht tof (én handig).

idd "love it or hate it" car, ik vind hem achterlijk en debiel en nog enkele vuile dingen.
              in tegenstelling tot een "gewone mini" , die vindk zalig.

ik durf me wel aan zo'n voorspelling wagen, volgens mij wordt het een succes.

Comment

Je hoort nogal wat over deze clubman! 't Is een "love it or hate it" auto, zo kan ik enkel besluiten. Een pak mensen vindt 'm gatlelijk, anderen vinden 'm écht tof (én handig).

Liefde op het eerste gezicht zal de Clubman bij weinigen zijn denk ik, bij mij evenmin. Maar toen hij daar in de showroom stond en ik hem uitgebreid heb kunnen bestuderen, ben ik eigenlijk overstag gegaan. De details, het concept,...Ja, je gaat hem zelfs ietwat praktisch noemen!

En toegegeven, het is origineel hé, hoe zou men niet gereageerd hebben op een traditionele breakuitvoering? Banaliteit kan je hem niet verwijten.
                Dat hij verkopen gaat, daar twijfel ik bijna niet aan. Momenteel is het merk Mini zo sterk dat ze quasi 'alles' verkocht krijgen. Maar goed, da's maar een subjectieve indruk uiteraard.

Comment

Aanvankelijk was ik er zeer negatief over (zoals meestal) maar na hem een paar keer in het echt gezien hebben ben ik er echt voor gevallen. Ok, de benaming 'Clubman' klopt historisch gezien voor geen meter maar who cares? Dit is nog één van de weinige auto's voor dat geld dat je met je hart koopt..

'k Vind nog steeds de gewone Hatch een beetje mooier, maar een Clubman is in mijn ogen zeker niet lelijk. Maar zoals bij veel wagens moet je hem 'deftig' aankleden om er iets moois van te maken en dat is - hoop ik - gelukt.

Succes zal hij zeker hebben, dixit mijn BMW dealer. Er was zelfs meer belangstelling voor de Clubman dan voor de launch van de Mk.II.

Anyway, volgende woensdag ga ik erachter.

Comment

Liefde op het eerste gezicht zal de Clubman bij weinigen zijn denk ik, bij mij evenmin. Maar toen hij daar in de showroom stond en ik hem uitgebreid heb kunnen bestuderen, ben ik eigenlijk overstag gegaan. De details, het concept,...Ja, je gaat hem zelfs ietwat praktisch noemen!

En toegegeven, het is origineel hé, hoe zou men niet gereageerd hebben op een traditionele breakuitvoering? Banaliteit kan je hem niet verwijten.
                    Dat hij verkopen gaat, daar twijfel ik bijna niet aan. Momenteel is het merk Mini zo sterk dat ze quasi 'alles' verkocht krijgen. Maar goed, da's maar een subjectieve indruk uiteraard.
                    Hier sluit ik mij volledig bij aan.

By the way, youw Hatch zou toch nu ook binnenkort moeten aankomen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      Hier sluit ik mij volledig bij aan.

By the way, youw Hatch zou toch nu ook binnenkort moeten aankomen?
                      Ik schat zelf nog 2-3 weken...hopelijk eerder 2 dan 3 natuurlijk. Maarja, voor 't zelfde geld krijg ik volgende week al bericht...

't mag gaan komen, want zonder wagen zitten sucks.

Comment

• onlangs op de autostrade eentje tegengekomen, jakkes, lelijk ding. Britten hebben overschot van gelijk.

Trouwens: de enige reden waarom de Mini zo Trendy is omdat je heb bij je BMW dealer kan kopen. Nu kan men zeggen dat men een BMW heeft

Zelf enkele keren met gewone Mini gereden, rijdt wel plezant, maar zuipen dat die 1.6 deed. Kon natuurlijk ook aan mijn rijstijl liggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten
                          onlangs op de autostrade eentje tegengekomen, jakkes, lelijk ding. Britten hebben overschot van gelijk.

Trouwens: de enige reden waarom de Mini zo Trendy is omdat je heb bij je BMW dealer kan kopen. Nu kan men zeggen dat men een BMW heeft

Zelf enkele keren met gewone Mini gereden, rijdt wel plezant, maar zuipen dat die 1.6 deed. Kon natuurlijk ook aan mijn rijstijl liggen.
                          De Mk. I 1,6 Tritec is een Amerikaanse motor, gebaseerd op het blok uit de Neon.

Afschuwelijke zuipschuit, daarin geef ik je gelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten
                            onlangs op de autostrade eentje tegengekomen, jakkes, lelijk ding. Britten hebben overschot van gelijk.

Wat betreft mooi of lelijk: smaken & kleuren hé.

Mini is trendy omdat BMW een uitstekende marketingmachine aan het werk heeft gezet, wedden dat VW groen uitslaagt van jaloezie als ze kijken naar hun eigen Beetle? Ze waren zelfs een trendsetter in europa met de reïncarnatie van dat model. En kijk waar ze staan, het is zelfs niet zeker dat er nog een opvolging komt. Da's zelfs jammer te noemen, want er zit meer in.
                            Dat de britten trouwens maar eens denken aan de werkgelegenheid dat het model verschaft in hun fabrieken. Er zijn al genoeg slachtoffers gevallen in de britse auto-industrie, nietwaar?
                            Uw reden van "nu kan men zeggen dat men een bmw heeft" is écht wel niet serieus te nemen hoor. Ik zou beschaamd zijn om dergelijke uitspraak te doen. Da's al hetzelfde als een M-badge op een 320d hangen of AMG op een 220cdi. Het is een Mini die zijn succes te danken heeft aan het geld en de know-how van de duitsers, maar toch een heel andere boodschap predikt. Smart is trouwens Mercedes, dus jij verklaart het "succes" ook op die simpele wijze?

Comment

• De Britten zijn altijd tegen alles. Geloof me, ik kan't weten..

Ik vind dat BMW een uitstekende zaak heeft gedaan met MINI, ze hebben een waardige opvolger gemaakt die beter rijdt, er fantastisch uitziet en een kwalitatief product is. Ze hebben de 'essence' van de MINI(-concept) behouden, de ziel is er nog steeds. (zelfs de kleine details hebben ze niet over het hoofd gezien, neem nu de banden: op de originele MINI-prototype lagen er custom-built Dunlop's ... op mijn Clubman S liggen er Dunlop's )

BMW heeft ook nog Rolls Royce en daar ook hebben ze de pure, rauwe essentie van het merk niet laten verwateren..

Over de Clubman kan je discussiëren, omdat de benaming niet volledig historisch klopt maar dat ligt zuiver aan het feit dat BMW de rechten op de namen 'Traveller' en 'Countryman' niet heeft gekocht bij de overname.

Dus 't is zeker niet allemaal zo kortzichtig als je denkt, KidCool.

Comment

Hoe valt de voorruitverwarming in een Mini mee? Ik merk net dat het 1 centrale blazer is ipv een lijn die onder de ruit loopt. Bij zoiets vrees ik altijd voor trage ontwaseming...
                                Dat gaat vrij snel vind ik.

Comment

Hoe valt de voorruitverwarming in een Mini mee? Ik merk net dat het 1 centrale blazer is ipv een lijn die onder de ruit loopt. Bij zoiets vrees ik altijd voor trage ontwaseming...
                                  je hebt ook de speciale voorruit??

Dan gaat dat op minder dan een minuut allemaal weg ( de blazers zelf zijn niet super maar de verwarmde voorruit is subliem )

Comment

je hebt ook de speciale voorruit??

Dan gaat dat op minder dan een minuut allemaal weg ( de blazers zelf zijn niet super maar de verwarmde voorruit is subliem )
                                    Nope, die heb ik niet genomen.

Comment

• Ik heb geen spijt dat ik het niet genomen heb want mijn wagen staat altijd binnen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                        Ik heb geen spijt dat ik het niet genomen heb want mijn wagen staat altijd binnen !
                                        de mijne staat altijd buiten ( had die optie niet genomen maar was tezamen met de regen/lichtsensor )

Comment

de mijne staat altijd buiten ( had die optie niet genomen maar was tezamen met de regen/lichtsensor )
                                          Ja, dat zit samen in het zichtpakket dacht ik..

By the way, hoeveel km heb je al? Na hoeveel km moet je hem binnen doen voor een eerste kleine onderhoud. (na de break-in periode)?

Comment

Working...
                                          X