Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI CLUBMAN

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    Het zichtpakket heeft ook nog een verwarmde vooruit.
    Dacht ik al...kunnen die nu eens niet volledig zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
      Dacht ik al...kunnen die nu eens niet volledig zijn?

Staat het niet in de brochure?

Comment

• Heeft er iemand ne foto van een grijs metallic met een grijs metallic dakje + achterkant.
        Dus alles in 1 kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
          Heeft er iemand ne foto van een grijs metallic met een grijs metallic dakje + achterkant.
          Dus alles in 1 kleur

Alles in dezelfde kleur? Helaas niet mogelijk!

Comment

Staat het niet in de brochure?
            ja

Maar niet in de cc!
            Daar heb ik me in de eerste plaats op gebaseerd om de mijne te configgen.

Comment

Het zichtpakket heeft ook nog een verwarmde vooruit.
              DAT is eens een nuttig ding, je moet nooit meer krabben
              Je duwt op dat knopje en binnen de minuut is de hele voorruit ontdooit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                DAT is eens een nuttig ding, je moet nooit meer krabben
                Je duwt op dat knopje en binnen de minuut is de hele voorruit ontdooit
                Heb je geen last van die draadjes die hierbij door je voorruit lopen?

Comment

Als je het niet weet zie je ze zelfs niet

Soms als het regent en er is een tegenligger zie je dat het licht wat vervormt maar dat is eigenlijk geen groot nadeel

Comment

Is zonder draadjes in de ruit dacht ik (of toch niet direct zichtbaar), is een speciaal systeem maar weet niet hoe het werkt, bij Ford hebben ze een gelijkaardig systeem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                      Is zonder draadjes in de ruit dacht ik (of toch niet direct zichtbaar), is een speciaal systeem maar weet niet hoe het werkt, bij Ford hebben ze een gelijkaardig systeem.
                      jep, is hetzelfde als de achterruitontdooing maar dan gewoon fijnere draadjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Think again: http://www.digitaleradio.be/dab/home/home.html

Ik vind 't zeer jammer dat de DAB-tuner op de '1 nog niet leverbaar was op MY07 en wel op MY08, nu heb ik 'm niet. 't Verschil inzake muziekkwaliteit is groot. Maar je moet 't willen, ik ken veel mensen die hun radio nooit luider zetten dan "net verstaanbaar", of muziek spelen door 't (doorgaans) miezerig standaardsysteem, en dan is de winst miniem.
                        ik gebruik alle dagen een DAB walkman op het werk en zou die niet meer kunnen missen , wat een verschil tt.o.v FM ; geen storingen en geen ruis meer
                        een FM walkman is eigenlijk niet te doen , als ge u verplaatst heb je storingen , ruis , of andere zenders die erdoor komen , niets van dit bij DAB
                        1991 Audi S2 coupe
                        2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Een DAB-tuner komt er bij ons sowieso niet in, omwille van het simpele feit dat ze altijd naar haar iPod luistert.

Comment

• ja , dan ben je er niet veel mee natuurlijk , maar voor iemand die veel naar de radio luistert kan ik het zeker aanraden
                            1991 Audi S2 coupe
                            2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
                              ja , dan ben je er niet veel mee natuurlijk , maar voor iemand die veel naar de radio luistert kan ik het zeker aanraden
                              Ik denk ook dat het fantatisch moet zijn en men dat nooit meer terug naar die analoge FM wilt!

Over welke walkman heb je het? Sony? Want veel ziet men het nog niet hé.

Comment

• Eigenlijk spijtig dat er nog niet zoveel merken zijn die een DAB-tuner voorzien in de wagen.
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                  Ik denk ook dat het fantatisch moet zijn en men dat nooit meer terug naar die analoge FM wilt!

Over welke walkman heb je het? Sony? Want veel ziet men het nog niet hé.
                                  idd , een sony , was toen een koopje ; afgeprijst van 250 naar 90 euro , waarschijnlijk omdat dat zo weinig word verkocht , maar ik heb er toch maar van geprofiteerd
                                  in de UK word het nog redelijk verkocht , maar hier niet omdat er nog veel zenders zijn die de overstap niet willen maken zoals ; 4fm , Qmusic .....
                                  1991 Audi S2 coupe
                                  2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Dat komt wel, 't is de toekomst. De eerste jaren na de introductie van de CD stond ook iedereen sceptisch ertegenover, en de eerste 5 jaar kwamen de autoradio's met CD maar zéér langzaam aan op, en tegen exorbitante prijzen (én dubieuze kwaliteit aangezien men toen nog geen buffer underrun systeem had én de laserkop fix in 't toestel hing waardoor die bij de minste schok ging verspringen). "De kwaliteit is niet zoooveel beter." en "Ach je kan er niet op opnemen." en "Het is veel te duur."

Yeah right. Binnen 5 jaar staan alle zenders te springen om digitaal in de ether te mogen gaan.

Comment

• Comment

• Can't wait!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                          Als je het niet weet zie je ze zelfs niet

Soms als het regent en er is een tegenligger zie je dat het licht wat vervormt maar dat is eigenlijk geen groot nadeel
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                                          bij ford lopen er zo'n kronkeldraadjes door. serieus vervelend is dat. ik zit daar continue op te kijken. Het is ferm gemakkelijk want je ruit is idd snel proper zonder krabben, maar ik zou het niet moeten hebben. (men broer heeft dat, en de vervangwagen nu heeft dat ook) Dus hopelijk is dat niet standaard op de mondeo.

Comment

Working...
                                          X