Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI CLUBMAN

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op de Brugsesteenweg in Kuurne staat er al eentje te koop, en niet bij de Mini-verdeler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
      O ja, ik heb er vanmorgen voor het eerst eentje in het echt zien rijden, een grijze Cooper S... Ik vind hem niet echt mooi, geef mij maar de 'gewone' Mini.
      Ik ben dit weekend gaan kijken in de Kokorico te zomergem naar de voorstelling van deze Clubman en ik
      moet zeggen dat ie perfect past in het concept van mini. Mini's zijn toch wagens met een speciaal en eigenzinnig karakter. Het is een 5 deurs op zijn eigen manier en men heeft aandachtig gekeken naar het verleden ook.
      Bij de oude Mini Clubman zijn er aan de koffer ook twee deurtjes.
      Als student marketing kan ik alleen maar zeggen dat dit een zeer geslaagde wagen is. Ik kijk al uit naar de lichte vracht versie, zonder zijruiten vanachter. Ben nieuwsgierig.

Comment

• Ik wil eens bij ons dealer gaan horen hoeveel ik moet opleggen als ik onze mini cooper van 2002 inruil voor een clubman. Iemand enig idee hoeveel korting ze tegenwoordig geven? Misschien ideaal nu met het komende salon...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
          Ik wil eens bij ons dealer gaan horen hoeveel ik moet opleggen als ik onze mini cooper van 2002 inruil voor een clubman. Iemand enig idee hoeveel korting ze tegenwoordig geven? Misschien ideaal nu met het komende salon...
          Hier 6% korting gehad, maar 't was wel een full-option.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
            Is die 3 platinbronze?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
              jep, is hetzelfde als de achterruitontdooing maar dan gewoon fijnere draadjes

Kan je daar een foto van trekken?
              Mss met flash ofzo dat dit zichtbaar word.

Ben gewoon benieuwd, moet wel handig zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                Is die 3 platinbronze?
                Zo staat ie ook in de showroom bij Clinic hier in Hasselt. Zo vind ik m af. Zeker met die striping op de motorkap

Comment

• Donderdag m'n eerste in 't wild gezien en het valt best goed mee.
                  Nog wat wennen, maar het zal wel verkopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
                    Zo staat ie ook in de showroom bij Clinic hier in Hasselt. Zo vind ik m af. Zeker met die striping op de motorkap
                    het gaat over de bmw naast de mini

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                      het gaat over de bmw naast de mini
                      Weet ik, maar ik heb het over die clubman, dit is tenslotte het topic over de Clubman en niet de 3. Zoals op die foto mogen ze hem geven. De Clubman, niet de 3 serie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                        Kan je daar een foto van trekken?
                        Mss met flash ofzo dat dit zichtbaar word.

Ben gewoon benieuwd, moet wel handig zijn
                        ik heb dat in een focus 2 en ik moet zeggen dat dat mij nog geen minuut gestoord heeft die draadjes in de voorruit. Als je naar buiten kijkt focused uw oog toch heel wat meters verder dan de ruit, en dan is die even helder en vlekkeloos als eender welke andere ruit hoor. Je ziet het pas als je naar de ruit zelf kijkt, en dan nog moet je goed kijken. en ja: Ik heb hele goeie ogen en draag geen bril en heb dat ook helemaal niet nodig

als ik er aan denk dan neem ik er eens een foto van. Met het weer van verleden week is zo'n voorruitverwarming echt wel handig. Op een halve minuut is al het ijs dat er op ligt water geworden, even bewegen met de ruitenwisser en je hebt een vrije voorruit.

Comment

• Vind hem niet mooi.
                          Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wasco Bekijk Berichten
                            ik heb dat in een focus 2 en ik moet zeggen dat dat mij nog geen minuut gestoord heeft die draadjes in de voorruit. Als je naar buiten kijkt focused uw oog toch heel wat meters verder dan de ruit, en dan is die even helder en vlekkeloos als eender welke andere ruit hoor. Je ziet het pas als je naar de ruit zelf kijkt, en dan nog moet je goed kijken. en ja: Ik heb hele goeie ogen en draag geen bril en heb dat ook helemaal niet nodig

als ik er aan denk dan neem ik er eens een foto van. Met het weer van verleden week is zo'n voorruitverwarming echt wel handig. Op een halve minuut is al het ijs dat er op ligt water geworden, even bewegen met de ruitenwisser en je hebt een vrije voorruit.

Als je een foto hebt posten!!!

Als het ni stoort, dan snappek niet wrm ze dat nog niet meer hebben gedaan op wagens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
                              Vind hem niet mooi.
                              Hij is Top Gear dan ook verkozen tot 'ugliest car of the year' hè.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                Hij is Top Gear dan ook verkozen tot 'ugliest car of the year' hè.
                                De Britten zijn redelijk 'pissed' op de Germans omdat ze voor de thuismarkt de clubdoor niet hebben aangepast én de benaming is niet historisch correct is.

'k Vind hem wel knap, en de personalisatie is grandioos.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  De Britten zijn redelijk 'pissed' op de Germans omdat ze voor de thuismarkt de clubdoor niet hebben aangepast én de benaming is niet historisch correct is.

'k Vind hem wel knap, en de personalisatie is grandioos.
                                  klopt volledig

Comment

• Staat trouwens een trio-detailtest van de clubman (cooper, D, S) in de huidige editie van AG.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                                      Staat trouwens een trio-detailtest van de clubman (cooper, D, S) in de huidige editie van AG.
                                      gvd, doet er mij aan denken

Kheb mijn AG nog niet gekregen

Als hij woensdag niet in de bus zit een boze telefoon!

Comment

Ah, dan ben ik niet de enige. Ik heb hem ook nog niet gekregen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                                          Ah, dan ben ik niet de enige. Ik heb hem ook nog niet gekregen.
                                          Ik heb hem pas vandaag ontvangen, met een verontschuldigend schrijven bij van de distributeur die vanwege organisatorische problemen er niet in geslaagd is het nummer tijdig in alle bussen te krijgen. Woensdag ten laatste zou idd normaal iedereen hem toch wel moeten gehad hebben...

Website distributeur met nodige contactgegevens http://www.link2biz.biz/

Comment

Working...
                                          X