Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
O ja, ik heb er vanmorgen voor het eerst eentje in het echt zien rijden, een grijze Cooper S... Ik vind hem niet echt mooi, geef mij maar de 'gewone' Mini.
Ik ben dit weekend gaan kijken in de Kokorico te zomergem naar de voorstelling van deze Clubman en ik
moet zeggen dat ie perfect past in het concept van mini. Mini's zijn toch wagens met een speciaal en eigenzinnig karakter. Het is een 5 deurs op zijn eigen manier en men heeft aandachtig gekeken naar het verleden ook.
Bij de oude Mini Clubman zijn er aan de koffer ook twee deurtjes.
Als student marketing kan ik alleen maar zeggen dat dit een zeer geslaagde wagen is. Ik kijk al uit naar de lichte vracht versie, zonder zijruiten vanachter. Ben nieuwsgierig.
Ik wil eens bij ons dealer gaan horen hoeveel ik moet opleggen als ik onze mini cooper van 2002 inruil voor een clubman. Iemand enig idee hoeveel korting ze tegenwoordig geven? Misschien ideaal nu met het komende salon...
Ik wil eens bij ons dealer gaan horen hoeveel ik moet opleggen als ik onze mini cooper van 2002 inruil voor een clubman. Iemand enig idee hoeveel korting ze tegenwoordig geven? Misschien ideaal nu met het komende salon...
Hier 6% korting gehad, maar 't was wel een full-option.
Weet ik, maar ik heb het over die clubman, dit is tenslotte het topic over de Clubman en niet de 3. Zoals op die foto mogen ze hem geven. De Clubman, niet de 3 serie
Kan je daar een foto van trekken?
Mss met flash ofzo dat dit zichtbaar word.
Ben gewoon benieuwd, moet wel handig zijn
ik heb dat in een focus 2 en ik moet zeggen dat dat mij nog geen minuut gestoord heeft die draadjes in de voorruit. Als je naar buiten kijkt focused uw oog toch heel wat meters verder dan de ruit, en dan is die even helder en vlekkeloos als eender welke andere ruit hoor. Je ziet het pas als je naar de ruit zelf kijkt, en dan nog moet je goed kijken. en ja: Ik heb hele goeie ogen en draag geen bril en heb dat ook helemaal niet nodig
als ik er aan denk dan neem ik er eens een foto van. Met het weer van verleden week is zo'n voorruitverwarming echt wel handig. Op een halve minuut is al het ijs dat er op ligt water geworden, even bewegen met de ruitenwisser en je hebt een vrije voorruit.
ik heb dat in een focus 2 en ik moet zeggen dat dat mij nog geen minuut gestoord heeft die draadjes in de voorruit. Als je naar buiten kijkt focused uw oog toch heel wat meters verder dan de ruit, en dan is die even helder en vlekkeloos als eender welke andere ruit hoor. Je ziet het pas als je naar de ruit zelf kijkt, en dan nog moet je goed kijken. en ja: Ik heb hele goeie ogen en draag geen bril en heb dat ook helemaal niet nodig
als ik er aan denk dan neem ik er eens een foto van. Met het weer van verleden week is zo'n voorruitverwarming echt wel handig. Op een halve minuut is al het ijs dat er op ligt water geworden, even bewegen met de ruitenwisser en je hebt een vrije voorruit.
Als je een foto hebt posten!!!
Als het ni stoort, dan snappek niet wrm ze dat nog niet meer hebben gedaan op wagens.
Hij is Top Gear dan ook verkozen tot 'ugliest car of the year' hè.
De Britten zijn redelijk 'pissed' op de Germans omdat ze voor de thuismarkt de clubdoor niet hebben aangepast én de benaming is niet historisch correct is.
'k Vind hem wel knap, en de personalisatie is grandioos.
De Britten zijn redelijk 'pissed' op de Germans omdat ze voor de thuismarkt de clubdoor niet hebben aangepast én de benaming is niet historisch correct is.
'k Vind hem wel knap, en de personalisatie is grandioos.
Ah, dan ben ik niet de enige. Ik heb hem ook nog niet gekregen.
Ik heb hem pas vandaag ontvangen, met een verontschuldigend schrijven bij van de distributeur die vanwege organisatorische problemen er niet in geslaagd is het nummer tijdig in alle bussen te krijgen. Woensdag ten laatste zou idd normaal iedereen hem toch wel moeten gehad hebben...
Comment