Het is echt niet m'n ding. De achterzijde alleen al. Veel te grote klinken en dan nog eens 2 ruitenwassers, bah ! De gewone Mini is best een knappe auto. Maar het interieur is echt afgrijselijk, bij deze ook dus.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MINI CLUBMAN
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenMaar ik vraag mij af, komt die langere wielbasis de beenruimte achterin of de kofferruimte ten goede?
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk ben praktisch zeker dat het enkel de koffer ten goede komt.
beenruimte + 8
koffer + 15
Comment
-
dat heb je als je dus enkel naar prentjes kijkt hé...
Als huisvader zie ik nog een nadeel. Met 2 kinderen is het toch gemakkelijker als je aan beide zijden zo'n dubbele deur hebt. Kwestie van de kinderen gemakkelijk in hun kinderstoeltje te krijgen.
Daarom stel ik mij de vraag of de bestuurdersstoel naar voren kan gekanteld worden. Hoogstwaarschijnlijk wel...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichtendat heb je als je dus enkel naar prentjes kijkt hé...
Als huisvader zie ik nog een nadeel. Met 2 kinderen is het toch gemakkelijker als je aan beide zijden zo'n dubbele deur hebt. Kwestie van de kinderen gemakkelijk in hun kinderstoeltje te krijgen.
Daarom stel ik mij de vraag of de bestuurdersstoel naar voren kan gekanteld worden. Hoogstwaarschijnlijk wel...
in de gewone mini lukt dat, dus zal het in deze ook wel lukken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenGedrocht
Maar 't zal wel verkopen denk ik
Maar lelijk als de pest!
Wel een grote designfout vind ik, aan de ene kant een achterdeur en aan de andere kant niet. En die kofferdeuren, echt verschrikkelijk.
2 achterdeuren, een gewone kofferklep, alles in 1 kleur en dan was het nog een geslaagde auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenDe dubbele achterklep was leuk als ze niet van die grote deurklinken hadden gebruikt. Nu steekt dat teveel af
die werken dat wel weg
idem voor de wissers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3 Bekijk Berichten
edith: het is effectief zo...
Langs de kant zonder 2de deur vin ik het nog ok, de andere kant stoort me. Maar mooi??? Nuja, het zal zoals de andere mini's zijn. Standaard is hij geen wauw verschijning, maar met de nodige extra's (streepkes, kleurtjes, spoilerkes) kan hij er zeer knap gaan uitzien.
Comment
-
Goed idee om het Clubman-concept terug op te pikken, en de uitvoering is verre van slecht, met die dubbele achterdeurtjes en dat halve suicide-doortje (à la RX-8 ) aan één zijde. Een beetje non-comformistisch, en dat mag bij dit soort wagentjes wel, fijn!
In sommige hoeken ziet 'ie er een beetje 'mwaaaah' uit, maar in't algemeen best nog 'cute'.
Jammer inderdaad van dat zilvergrijs daar achteraan.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenGoed idee om het Clubman-concept terug op te pikken, en de uitvoering is verre van slecht, met die dubbele achterdeurtjes en dat halve suicide-doortje (à la RX-8 ) aan één zijde. Een beetje non-comformistisch, en dat mag bij dit soort wagentjes wel, fijn!
In sommige hoeken ziet 'ie er een beetje 'mwaaaah' uit, maar in't algemeen best nog 'cute'.
Jammer inderdaad van dat zilvergrijs daar achteraan.
Dit is toch een unicum op de markt denk ik ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenIs dat speciaal gemaakt op vraag van Redbull misschien?
't is euh...wennen op z'n minst gezegd. Ik kom hier later nog wel eens terug
Comment
Comment