Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI CLUBMAN

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Het is echt niet m'n ding. De achterzijde alleen al. Veel te grote klinken en dan nog eens 2 ruitenwassers, bah ! De gewone Mini is best een knappe auto. Maar het interieur is echt afgrijselijk, bij deze ook dus.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
      Maar ik vraag mij af, komt die langere wielbasis de beenruimte achterin of de kofferruimte ten goede ?
      Ik ben praktisch zeker dat het enkel de koffer ten goede komt.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Ik ben praktisch zeker dat het enkel de koffer ten goede komt.
        check OT

beenruimte + 8
        koffer + 15

Comment

dat heb je als je dus enkel naar prentjes kijkt hé...

Als huisvader zie ik nog een nadeel. Met 2 kinderen is het toch gemakkelijker als je aan beide zijden zo'n dubbele deur hebt. Kwestie van de kinderen gemakkelijk in hun kinderstoeltje te krijgen.

Daarom stel ik mij de vraag of de bestuurdersstoel naar voren kan gekanteld worden. Hoogstwaarschijnlijk wel...
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            dat heb je als je dus enkel naar prentjes kijkt hé...

Als huisvader zie ik nog een nadeel. Met 2 kinderen is het toch gemakkelijker als je aan beide zijden zo'n dubbele deur hebt. Kwestie van de kinderen gemakkelijk in hun kinderstoeltje te krijgen.

Daarom stel ik mij de vraag of de bestuurdersstoel naar voren kan gekanteld worden. Hoogstwaarschijnlijk wel...
            Tis u vergeven

in de gewone mini lukt dat, dus zal het in deze ook wel lukken

Comment

Gedrocht

Maar 't zal wel verkopen denk ik

Comment

Ja!

ik ben fan

maar wel in de juiste kleurtjes aub... die grijze achterstijlen vind ik ook maar niets

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                  Gedrocht

Maar 't zal wel verkopen denk ik
                  Tuurlijk, omdat het een Mini is...

Maar lelijk als de pest!
                  Wel een grote designfout vind ik, aan de ene kant een achterdeur en aan de andere kant niet. En die kofferdeuren, echt verschrikkelijk.

2 achterdeuren, een gewone kofferklep, alles in 1 kleur en dan was het nog een geslaagde auto.

Comment

ik vind die ene deur en die dubbele achterklep juist de max

Comment

Aan de bestuurderskant oogt ie véél te lang.

De dubbele achterklep was leuk als ze niet van die grote deurklinken hadden gebruikt. Nu steekt dat teveel af.

Maar enfin

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                        De dubbele achterklep was leuk als ze niet van die grote deurklinken hadden gebruikt. Nu steekt dat teveel af
                        Geen probleem... dan laat ik em tunen

die werken dat wel weg

idem voor de wissers.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3 Bekijk Berichten

Blijkbaar kan je maar langs 1 kant instappen vanachter? 2 als je de koffer meerekent?

edith: het is effectief zo...

Langs de kant zonder 2de deur vin ik het nog ok, de andere kant stoort me. Maar mooi??? Nuja, het zal zoals de andere mini's zijn. Standaard is hij geen wauw verschijning, maar met de nodige extra's (streepkes, kleurtjes, spoilerkes) kan hij er zeer knap gaan uitzien.

Comment

Goed idee om het Clubman-concept terug op te pikken, en de uitvoering is verre van slecht, met die dubbele achterdeurtjes en dat halve suicide-doortje (à la RX-8 ) aan één zijde. Een beetje non-comformistisch, en dat mag bij dit soort wagentjes wel, fijn!

In sommige hoeken ziet 'ie er een beetje 'mwaaaah' uit, maar in't algemeen best nog 'cute'.

Jammer inderdaad van dat zilvergrijs daar achteraan.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                              check OT
                              Ow fok niet gezien.

Comment

Persoonlijk vind ik het een heel leuk concept, maar ook mij stoort het design van de achterpartij. Die doet echt afbreuk aan de totale stijl van de Clubman.

Verder alles OK, vind ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                  Goed idee om het Clubman-concept terug op te pikken, en de uitvoering is verre van slecht, met die dubbele achterdeurtjes en dat halve suicide-doortje (à la RX-8 ) aan één zijde. Een beetje non-comformistisch, en dat mag bij dit soort wagentjes wel, fijn!

In sommige hoeken ziet 'ie er een beetje 'mwaaaah' uit, maar in't algemeen best nog 'cute'.

Jammer inderdaad van dat zilvergrijs daar achteraan.
                                  dat is wat ik wou zeggen

Dit is toch een unicum op de markt denk ik ?

Comment

zo lelijk dat het mooi wordt?

Comment

vrij lelijk, maar wel een frisse verschijning op onze grijze wegen

Comment

Like it!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                                          Is dat speciaal gemaakt op vraag van Redbull misschien?

't is euh...wennen op z'n minst gezegd. Ik kom hier later nog wel eens terug
                                          Idd

Comment

Working...
                                          X