Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MINI CLUBMAN

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
    Mijn eerste reactie was toch effe lachen hoor. Komaan, wàt een gedrocht. En wat een idee : een mini, maar er dan toch wat maxi insteken

Ben eens benieuwd hoeveel ze er daarvan verkocht gaan krijgen !
    wsl al eentje aan mijn madam....

Comment

in de ori-heimat staat de deur aan de verkeerde kant

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        in de ori-heimat staat de deur aan de verkeerde kant
        gisteren dacht ik aan je

er stond voor me een wagen geparkeerd met nummerplaat 80.B.00
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

das lief van je

Comment

Heb net iets opgemerkt, die achterste deur die alleen aan de linkerkant staat, zou die in Groot-Brittannië niet aan de andere kant staan? Omdat auto's daar toch aan de andere kant van de weg parkeren...

Comment

volgens mij maakt duitsland een serjeuze neus naar engeland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                volgens mij maakt duitsland een serjeuze neus naar engeland
                Het zijn toch suicide-doors?

Comment

Zeebrugge? (Zeebrehhe )

Comment

ik blijf probere en probere ma ik kan em echt niet mooi vinden..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pjv14 Bekijk Berichten
                      ik blijf probere en probere ma ik kan em echt niet mooi vinden..
                      ² !
                      maarrr op die foto : die cremekleurige met zwart lijkt me wel wat! (je ziet net de poep)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thom4z Bekijk Berichten
                        ² !
                        maarrr op die foto : die cremekleurige met zwart lijkt me wel wat! (je ziet net de poep)
                        hier:

Comment

Het nieuwe bruin zit er tussen, prachtig !

Dat wordt de nieuwe "hype" na het wit dat zich nu voordoet ..

Comment

dank u kleinen_joris ziet er echt leuk uit!

Comment

Autoweek reed met de Clubman:

Artikel: http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=7165
                              Video: http://www.autoweek.nl/videodisp.php?id=539&cache=no

Comment

MINI Clubman in Frankfurt

Bron: http://www.groenlicht.be/2007/09/12/...-in-frankfurt/

Comment

Mjah, veel hoeft er niet over gezegd te worden, 't spreek allemaal een beetje voor zich. Er stonden er een 5-tal, ginder. Eentje hing aan de "gevel" van de MINI-stand, en 3 of 4 (herinner me 't niet precies meer) binnen op de stand zelf.

De twee kleine achterdeurtjes zijn grappig om zien. Maar ik vind ze niet zo mooi, eigenlijk. Al is de oplossing die ze namen voor de lichten (die blijven fix zitten, en de deur gaat breder dan dat en "omringt" dus de lichten) wel cool om te zien.

De rechter zijdeuren zijn wel zeer handig om kinderen in te laten stappen. Ja zelfs volwassenen kunnen zo eigenlijk verrassend makkelijk op de achterste zitplaatsen terecht. En daar zit je ook goed, als grote(re) volwassene. In de gewone MINI moet je achterin niks zoeken, als je groter dan pakweg 1m50 bent, maar in de Clubman kan je met 4 volwassenen eigenlijk behoorlijk comfortabel op baan.

Dit is naar mijn mening de ideale "hippe jonge mama wil een extraverte funky auto om mee boodschappen te doen en de kids van en naar 't school te brengen" auto ...

... maar ik vind 'm wel lelijk. Als je 'm in 't echt ziet, bah neen, 't past niet. Teleurstelling.

Comment

Ik zou hem ook niet moeten. Als een gewone Mini te klein is, koop ik wel een BMW 1-reeks of zo. Een Mini is sowieso voor ofwel jonge mensen, ofwel om als tweede wagen te gebruiken. Een verlengde Mini staat gewoonweg niet.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

De MINI Clubman behoort beslist tot de grote blunders van het Autosalon. De positionering van deze wagen slaat nergens op, welke jongere wil nu een Mini 'Break'? De MINI is hip maar deze Clubman is echt lelijk.

Comment

ik denk dat je u daar eens straf zou in kunnen vergissen...het gaat een hit worden denk ik, gewoon ook al voor diegene die al een mini hadden van de eerste generatie, en die vinden dat er met de tweede niet echt veel veranderd is....zoals bij ons...als je dan kan uitpakken met een clubman , dan heb je tenminste eens iets anders om mee te rijden...en als ze er een JCW zouden in uitbrengen , met bodyparts en al, dan zou het wel eens een bom kunnen zijn...

Comment

Working...
                                        X