Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisteren tijdens actie De Lijn passeerde er een witte C6.3 AMG het dispositief ( met tijdelijke Duitse kentekenplaten ). Hij had het door dat ik aan het kijken / gapen was => gaf effe eens gas => wat een sound .
slik, wat is die AMG toch mooi en idd wat een sound....
ben aan t wachten op mijn C320cdi estate en denk eraan om em een beetje uit te breiden met originele AMG accessoires ... maar wat zijn die duur !
1000 eur voor dat stuur ...maar oooo zo mooi
2000 eur voor de lichtunits
300 eur voor de voorste grille (dat gaat dan wel weer...)
2800 eur voor de alu velgen 18" !!!!
heb zwarte besteld maar als ik al die andere kleuren hier zie... dan weet ik het ook ni meer...
Is die grille nog anders dan de Avantgarde grille?
Of heb je geen Avantgarde genomen?
De Avantgarde grill heeft zilvere lamellen, de AMG zwarte. En de grill bij de AMG is volledig omringd door een chroom kader terwijl de Avantgarde grill geen kader heeft.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
neem dit nu nls/mercedeske, dit is mooier dan dat witte (ook al is het zoals balloon white van lamborghini maar dit is beter)
Het wit zal idd bij velen misschien een afknapper zijn, maar ik vind dat dat wel mag op deze auto. Toont een pak bruter, valt misschien wel iets te hard op maarja, dan gaan ze rapper opzij eh
Ik vrees dat het kleurtje wel niet kan tippen aan het magistraal mooie Lambo Balloon white... Afwachten geblazen...
Subartje, we moeten dan zéker is een duoshoot doen met de twee door AMG aangeklede breaks!
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment