Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz C 63 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• willen maar niet kunnen

t'is ook willen maar niet kunnen !!!!!

wie wil er nu niet een AMG 63 ??? maar ik moet idd thuis ook nog de kerk in het midden houden en in die zin ga ik al echt ver met een C320CDI... dus zeker niet naar een C63AMG (donaties zijn natuurlijk altijd welkom )

Een C63 is geen spek voor mijn bek... (als ik pure power wou dan had ik een subaru STi gekocht die evenveel kost als mijn C nu en die aardig in de buurt komt van een C63)

wat betreft de individuele personalisering... tuurlijk wil ik niet volledig op een C63 amg lijken want de verschillen blijven groot... maar dat grilletje is wel leuk... dat stuurtje moet heel leuk aanvoelen en die donkere units zouden prachtig staan op een zwarte maar het blijft een C320CDI (maar....) en die wil ik gewoon zo mooi mogelijk maken zonder zotte kosten te doen... dus ja dat grilletje wel en mischien dat stuurtje nog maar daar zal het wel bij blijven...

en idd... denk ook wel dat het plezier van die 6cylinder toch wel het voornaamste is en heb ook mijn twijfels bij een 2.2l diesel motor met 204 pk en 500NM... das forceren vrees ik

die brabus tuning is idd heel leuk +45 pk maar wel aan 2000 eur !!!! lijkt me echt wel duur... voor een gewoon doosje of chip... (waarschijnlijk omdat je de mercedes garantie behoudt dat het zo duur is... wacht dus wel tot 2 jaar garantietermijn verstreken is en dan doe ik wel een goedkopere tuning...)

De photoshoot lijkt me echter wel heeeeellllll leuk maar voor mij is het wachten tot augustus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subartje Bekijk Berichten
      t'is ook willen maar niet kunnen !!!!!

wie wil er nu niet een AMG 63 ??? maar ik moet idd thuis ook nog de kerk in het midden houden en in die zin ga ik al echt ver met een C320CDI... dus zeker niet naar een C63AMG (donaties zijn natuurlijk altijd welkom )

De photoshoot lijkt me echter wel heeeeellllll leuk maar voor mij is het wachten tot augustus
      Troost je, 't is hier van't zelfde...
      Ik kan gerust wachten hoor....
      Indien ik nu toch zou de looks veranderen zou ik toch eerder gaan voor de grill en lichten ..ben al tevreden met mijn 18" velgen en het stuur zal ook wel volstaan....

Comment

• ik zou een 320 volledig standaard laten, uiterlijk
        dat tunen is typisch c250cdi

Comment

• Mijn schoonouders hebben een E 320cdi. Destijds heb ik hen aangeraden om een AMG-pakket te nemen omwille van de exclusiviteit. Er zijn maar zeer weining E-klasses met zo'n AMG-pakket.

Bij de huidge C daarentegen valt me echt op hoeveel eigenaars voor zo'n AMG-pakket kiezen. Het AMG-pakket krijgt bij Mercedes minstens evenveel succes als het M-Sportpakket bij BMW. Ik vind het alleszins wel knap, op voorwaarde dat de velgen minstens 18" zijn. Liever zou ik zelfs 19" zien...
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
            De papa inderdaad
            Levering zou eind mei begin juni zijn... Meer dan 7 maand wachten
            hebben jullie hem dan al 5 maand terug besteld? Ik meende dat die bestelling pas was geplaatst....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
              hebben jullie hem dan al 5 maand terug besteld? Ik meende dat die bestelling pas was geplaatst....
              Neen hoor, iets na de IAA in frankfurt is ze geplaatst...

Maar we wouden het liever eerst wat stil houden.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
              2012-...
              '07 BMW 118d

Comment

• Echt knap zo in het zwart!

(Zijn niet mijn foto's)

Comment

• Idd! 't Enige wat ik jammer vind zijn de witte deeltjes in de achterlichten. Hadden van mij zeker enkele tinten donkerder gemogen.
                  nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                    Idd! 't Enige wat ik jammer vind zijn de witte deeltjes in de achterlichten. Hadden van mij zeker enkele tinten donkerder gemogen.
                    Das snel gefixt he.

Dan is dat rood ook wat minder fel rood

Comment

• Hoe zou jij dat fixen? Fumeren ofzo? Maar hoe je daaraan begint
                      nls2000

Comment

Hoe zou jij dat fixen? Fumeren ofzo? Maar hoe je daaraan begint
                        Achterlichten enkele weken wisselen met een C220 CDI zonder roetfilter
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Als het zo simpel is, dan zal dat snel moeten gebeuren
                          nls2000

Comment

• C63 nieuwe DTM Safety Car:

Zelfde vermogen als de gewone 63.

Bron en meer info: http://www.autogespot.com/item/1578/...tm-safety-car/
                            nls2000

Comment

• Wreed vet karreke
                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Hoe zou jij dat fixen? Fumeren ofzo? Maar hoe je daaraan begint
                                Gewoon bij de eerste de beste tjoener binnenstappen, die weten raad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Gewoon bij de eerste de beste tjoener binnenstappen, die weten raad.
                                  Lang leve tjoeners!

2012-...
                                  '07 BMW 118d

Comment

• Ja, schroef daar eens een kompressor op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                      Lang leve tjoeners!
                                      Heb jij ervaring genoeg mee he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                        Heb jij ervaring genoeg mee he
                                        Say what!!!??

2012-...
                                        '07 BMW 118d

Comment

• Subtiel

2012-...
                                          '07 BMW 118d

Comment

Working...
                                          X