Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vraag me wel af wat een navigatiesysteem in een clubsport te zoeken heeft
De weg naar de talloze circuitjes die West-Europa rijk is, zoeken. En misschien ook modden zodat je 'n performance dash krijgt (G-krachten, rondentijden, splittimes, ...)?
Brabus pakt C 63 AMG bij de lurven
5 september 2008 · Tekst Alexander Inia Brabus houdt altijd goed in de gaten wat voor nieuwe performancemodellen Mercedes-Benz op de markt brengt. Het is dan ook geen verrassing dat de jongens uit Bottrop nu met een opvoerset voor de C 63 AMG op de proppen komen.
Het recept is bekend: een flinke schep extra pk’s en de nodige aanpassingen om het geweld toch enigszins te beteugelen. Om met het vermogen te beginnen: Brabus mobiliseert 73 extra paarden. Het vermogen komt zodoende op 530 pk. De snelheidsbegrenzer gaat ook op de schop: voor minder dan 300 kilometer per uur doet Brabus het niet. Een topsnelheid van 315 kilometer per uur behoort echter ook tot de mogelijkheden.
Om de boel toch een beetje in goede banen te leiden, monteert Brabus een verbeterd remsysteem, andere banden, een aangepast onderstel en 19 inch lichtmetaal. Voor het interieur heeft de tuner ook de nodige accessoires beschikbaar. We noemen een ‘Brabus Raceshifter’, speciaal leder en alcantara bekleding.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment