Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb net de C63 AMG geconfigureerd op de belgische site en kom tot de verrassende vaststelling dat een C63 AMG met dezelfde uitrusting even duur is als een M3...
Zo'n zwarte C63 AMG met 19" wielen zou ik wel zien zitten...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Ik heb net de C63 AMG geconfigureerd op de belgische site en kom tot de verrassende vaststelling dat een C63 AMG met dezelfde uitrusting even duur is als een M3...
Zo'n zwarte C63 AMG met 19" wielen zou ik wel zien zitten...
Een wit metallic C63 met Performance pack
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Nadeel van zo'n C63 AMG is volgens mij dat je 'm na een paar jaar bijna niet meer verkocht krijgt. Zo'n M3 zal veel gemakkelijker verkocht te krijgen zijn. Ook de restwaarde van een M3 na pakweg 3 à 4 jaar zal hoger zijn...
Ook zal de C63 meer verbruiken, waardoor uiteindelijk zo'n C63 toch nog een flink stuk duurder zal zijn dan een M3...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Nadeel van zo'n C63 AMG is volgens mij dat je 'm na een paar jaar bijna niet meer verkocht krijgt. Zo'n M3 zal veel gemakkelijker verkocht te krijgen zijn. Ook de restwaarde van een M3 na pakweg 3 à 4 jaar zal hoger zijn...
Ook zal de C63 meer verbruiken, waardoor uiteindelijk zo'n C63 toch nog een flink stuk duurder zal zijn dan een M3...
Comment