Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hyundai i30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

yeah... punto ruled zwaar

Comment

Had al mijn twijfels over deze wagen maar op de 'echte' foto's valt 'em nog zwaarder tegen dan ik had verwacht Dan doet Kia het toch veel beter met zijn C'eed
      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk Berichten
        Had al mijn twijfels over deze wagen maar op de 'echte' foto's valt 'em nog zwaarder tegen dan ik had verwacht Dan doet Kia het toch veel beter met zijn C'eed
        Heb een foto gezien van het interieur in Autowereld, dat was pas

(kga fototje trekken en posten )
        Last edited by ; 11/03/2007, 12:20.

Comment

Deze wagen zegt me ook niet veel...
          Ik had van Hyundai eigelijk meer verwacht. Qua uiterlijk is het toch weer "net niet". Neen, deze wagen zal het de Golf, Bravo en andere middenklassers niet zwaar gaan kunnen maken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
            Heb een foto gezien van het interieur in Autowereld, dat was pas

(kga fototje trekken en posten )

Lelijk interieur vind ik ( tis GSM foto )
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

'k vind hem echt te flauw. Hyundai bewijst dat ze vrij goed uitziende wagens kunnen bouwen die dan nog eens goed verkopen ook (Getz, Tucson, Santa Fe) maar van deze had ik meer verwacht. 't Interieur is niet veel soeps maar valt goed te praten, maar vooral de neus en de achterkant vind ik tegenvallen. Hij had neutraler moeten zijn, zoals een Tucson of een Santa Fe.

Hyundai heeft nog geen vast kooppubliek en moet zich richten naar iedereen, zoals dat met de Tucson of de Getz gebeurd.

Comment

hyundai laat idd wat steken vallen bij het interieur de laatste tijd. Zetels zijn altijd goed, maar hun boordplank kan zoveel beter. Van de coupé ben i k100% tevreden binnenin qua lijn. maar de santa fé viel series tegen met dat plastiek hout, en de tucson is helemaal een ramp qua boordplank. En laat nu net dat het geene zijn waar jezelf het meeste op zit te kijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten

Allemaal déjà vu.
                  Achteraan Fiat Punto vorige generatie met BMW1 gemixt, vooraan saai en inspiratieloos.
                  Pffffffffff.............

Dit is wel een esthetisch missertje van formaat...dat samenraapsel van stijlen vloekt aan alle kanten, het design vertoont ook geen enkele samenhang. Spijtig nochtans, 't is niet dat ik het Hyundai het niet gun.

Comment

De ceed is ook geen stijlwonder maar is volgens mij wel 'homogener' binnen en buiten dan de I30?.

Comment

Enkele foto's vanop de Hyundai Sport and Fun days, vorige week op de heyzel in Brussel.

De uitrusting lijkt vooralsnog bijzonder compleet te worden. Trouwens de enige wagen in z'n klasse die reeds vanaf 't basismodel STANDAARD ESP heeft.

Comment

Comment

Comment

en het dashbord?? ook foto's van ?

Comment

amaai, die staat wel goed met wit moet ik zeggen...

Comment

'k heb ze zelf niet gemaakt bij gebrek aan 'n fototoestel. 'k Heb wel de folder gekregen. Als ik nog kan maak ik mss straks nog 'n scannetje

Qua kwaliteit viel 't dashboard allesinds goed mee. De tijd van 't harde plastic is duidelijk voorbij. 't Was zelfs vrij goed 'indrukbaar'.

Comment

1-serie, die witte

mooie details...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                    'k heb ze zelf niet gemaakt bij gebrek aan 'n fototoestel. 'k Heb wel de folder gekregen. Als ik nog kan maak ik mss straks nog 'n scannetje

Qua kwaliteit viel 't dashboard allesinds goed mee. De tijd van 't harde plastic is duidelijk voorbij. 't Was zelfs vrij goed 'indrukbaar'.
                                    en design? beter of slechter dan de C'eed ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                      1-serie
                                      punto!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                        en design? beter of slechter dan de C'eed ?
                                        De kleur was overwegend zwart, wat de kwaliteitsindruk ten goede komt. Het grijs dat je bij de cee'd ziet is niet aanwezig, toch niet op die modellen die daar tentoongesteld stonden. De interieurkleur was trouwens voor 95% zwart. Zag er eigenlijk best goed uit. En heel ruime koffer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                                          Moet ik toegeven...

Tjiens, zou het daarom zijn dat Renault al 3 weken aan een Espace aan het kl*ten is om deze zo goed mogelijk in orde te krijgen? (anderhalf jaar oud, 63k km -> nieuwe motor (2.2dCi, nieuwe koppeling en nu ook een nieuwe versnellingsbak?)
                                          Op men werk is er ook iemand die een "probleem" heeft met zijn Espace, van pure miserie hebben ze bij Renault een nieuwe motor gestoken, en die wagen is ook geen 12 jaar oud, 2 of 3 ...

Comment

Working...
                                          X